Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
probleem 300ce24 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: probleem 300ce24 (/showthread.php?tid=28818)



probleem 300ce24 - berg - 02-10-2012

Tegin selle kupee manuaaliks:
https://www.dropbox.com/s/v4gyl5v3dw67t65/merc.jpg
Probleem seisneb selles,et hooratas käib vastu impulsiandjat.Vahele sai lükatud kahemassiline hooratas,sidur/korv ja käigukast
(126 numbriga) M111 2,2 110kw pealt.Kas kahemassiline ei sobi sellele mootorile?Automaat käigukasti eemaldades ei likvideerinud kaasneivaid juhtmeid ära või peaks ikka eemaldama?Ei taha lihtsalt salongi väga lammutada.Starteri katkestuse juhtme sildasin kokku pistikus oma vahel.


RE: probleem 300ce24 - berg - 03-10-2012

kellegil probleemi vastu ideid ehk ? Tahaks juba kupee mõnusi nautida.


RE: probleem 300ce24 - v6sa - 03-10-2012

Hannes_s viis oma diiseldamisel anduri lihtsalt ettepoole vaheplekkidega...

Kui tagurpidikäigutulede mittelülitumine ei häiri, siis ei ole vaja midagi teha. Kasti pistikust võetakse starteri katkestus (mille Sa juba sildasid) ja tagurdustule lülitus.


RE: probleem 300ce24 - berg - 03-10-2012

Ma proovisin andurit ülespoole tõsta seibidega,mootor hakkas tööle kuid pütt/pütid olid tagant ära aga see võib olla ka sellest kommutaatorist?Proovisin teist impulsiandurit ja peale seda kadus säde poolist ka ära.Kas impulsandurid on samad nii 2,2, tavalisel 3.0 kui ka 3.0 24v? Oleks vaja ka ühte impulsandurit.Hannese teemat sirvides lugesin,et r4 ja r6 mootoril erinevad hoorattad siis pean vahetama hooratta r6 mootori oma vastu?Võibolla sellepärast ei olegi mul süütepoolis sädet,süütepooli küljes olevatel juhtmetel vool peal aga sädet süütepoolist välja ei tule,proovisin mitut süütepooli.Teine probleem on see,et 2,4 käik lähevad ilusti sisse aga 1,3,5 lähevad sisse ebamääraselt(ei ole tunda,et käik sisse läheb).


RE: probleem 300ce24 - hents99 - 03-10-2012

Kui sa panid 4-silindrilise hooratta, siis ei saagi ta tööle hakata....sest 4-silindrilisel mootoril on 2 hammast (2 süütamist 1 väntvõllipöörde juures), 6-silindrilisel on 3 hammast (3 süütamist 1 väntvõllipöörde juures).

Asi pole anduris, asi on hoorattas. Käima sa teda ei saagi niiviisi.

Mina võtaks kogu kola M103 mootori pealt: Käigukast, hooratas, sidur jne. Ega see kahemassiline enam kaua elus ei püsi. Arvestades, et sa vast kasutad autot üsna sihtotstarbeliselt mootori olemusele.


RE: probleem 300ce24 - berg - 03-10-2012

Tänud! lükkan r6 hooratta vahele. Kas andur on omadega õhtal kui hooratas natuke kratsis seda?


RE: probleem 300ce24 - hents99 - 03-10-2012

(03-10-2012, 11:52 AM)berg Kirjutas: Tänud! lükkan r6 hooratta vahele. Kas andur on omadega õhtal kui hooratas natuke kratsis seda?

Kui plasti vaid kratsis, pole hullu, kui metall väljas, siis on suure tõenäosusega kutu jah. Sobivad kõik vanemad MB pööreteandurid.


RE: probleem 300ce24 - berg - 04-10-2012

Nii panin m103 jubinad külge aga mida pole on säde.Kas kommutaator mõjutab sädet süütepoolist välja andmast?


RE: probleem 300ce24 - l3gion - 04-10-2012

Kas andur takistust näitab?


RE: probleem 300ce24 - v6sa - 05-10-2012

(04-10-2012, 04:13 PM)berg Kirjutas: Nii panin m103 jubinad külge aga mida pole on säde.Kas kommutaator mõjutab sädet süütepoolist välja andmast?

Eusa_doh
Kommutaator ju sunnibki sädeme süütepoolist välja. Õige hetke saab hoorattalt.

Ehk vale hooratas/vigane andur/rikutud juhtmestik tapavad sädeme väga tõhusalt.


RE: probleem 300ce24 - berg - 23-10-2012

Nii vahetasin kommuka ära,sain auto käima(liigub) kuid sooja mootoriga detoneerib ikka.Kust võiks viga otsida?


RE: probleem 300ce24 - berg - 24-10-2012

Vahepeal sai jagaja ära vahetatud koos rootoriga,mure alles.Gaasi lahti lastes hakkab auto hüppama (detoneerima) järsult gaasi vajutades detoneerib sama moodi seda sooja mootoriga,külmalt on kõik ok.


RE: probleem 300ce24 - berg - 25-10-2012

Viga leitud! Süütepool/id oli/d nässus,kuigi sai vahetatud aga vahetatu osutus ka vigaseks.Seega võtsin töötava mootori pealt ja kõik ok.