Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w:124 300d jahutusvedeliku temperatuur? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w:124 300d jahutusvedeliku temperatuur? (/showthread.php?tid=23857)



w:124 300d jahutusvedeliku temperatuur? - gaidu - 24-07-2011

mure jahutusvedeliku temperatuuriga. Sõites trassil -110km/h on temp
80-100 kraadi vahel. Kui sõita üle 110 km/h tõuseb temp seieri võrra üle 100kraadi.(SÕITES TRASSIL?????) Milles võiks viga olla? Kohapeal käies keema ei lähe, ka linnas sõites kõik ok.
VAHETATUD; veepump(bugatti) ,termostaat ,radiaator.
Süsteemis õhku ei ole ja kaanetihend ka ok(paisupaagis ei mullita ,ei mulise)
IDEID OOTAKS


RE: w:124 300d jahutusvedeliku temperatuur? - V@hh - 24-07-2011

Vaheta temperatuuri andur ära. 110 ga peaks juba keema minema või vähemalt tosooli paisupaagist välja pressima hakkama.


RE: w:124 300d jahutusvedeliku temperatuur? - stihl - 25-07-2011

Juhul, kui radikas sai uus + süsteemi korralik läbipesu enne vahetust, siis termostaat.
Sest viimane peab hoidma stabiilset temperatuuri plokis, sõida või 200-ga.

Uute B-varuosade kvaliteet on viimaste aastate jooksul lausa drastiliselt langenud.
Ma ei oska öelda, kas tuleb see tootmise nihkumisest itta või millestki muust, aga nii ta kahjuks kipub olema...


RE: w:124 300d jahutusvedeliku temperatuur? - gaidu - 28-07-2011

Lugupeetud foorumlased.
Ei ole viga tembi anduris, ega ka termostaadis. Panin tagasi vana radika ja mure kadunud. kas tõesti viga UUES radikas? Igatahes viisin poodi tagasi ja peale pooletunnist dialoogi telliti mulle uus.