Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w211 e320cdi õhkvedrustuse probleem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w211 e320cdi õhkvedrustuse probleem (/showthread.php?tid=22637)



w211 e320cdi õhkvedrustuse probleem - ants030 - 14-04-2011

e320cdi, 2003. Hommikuks tagaots maas, lekivad õhkpadjad. Kust saaks mõistliku hinnaga tagumisi õhkpatju. (Remontida neid ilmselt pole võimalik?)


RE: õhkvedrustuse probleem - R129 - 14-04-2011

Enne vaja ikka kindlaks teha, et asi padjas ning mitte kuskil muus osas.


RE: w211 e320cdi õhkvedrustuse probleem - ants030 - 14-04-2011

Lasin vaadata milles asi, võeti patjadelt katted maha ja oli "kummi lõdviku voltide" vahelt õhku immitsenud, öeldi et padjad õhtal, tuleb vahetada. Ise mõtlesin, et kas pole võimalik seda kunni siis kuidagi parandada (auto rehvi lastakse küll vahtu sisse), kas ei saaks kuidagi analoogselt ka patju parandada? Uues maksavad 350 eur-i/tk, kui muud üle ei jää tuleb osta.


RE: w211 e320cdi õhkvedrustuse probleem - R129 - 14-04-2011

Parandada neid ei anna. Kuid miks nad katki läksid. Kas kompressor töötab veel? Kui see nüüd suurte jamade tõttu hakkab ka üles ütlema, siis jäädki patju vahetama. Või kui on kuskil mingi muu leke ka veel, siis on ka pahasti tulevikus.


RE: w211 e320cdi õhkvedrustuse probleem - ants030 - 14-04-2011

Kompressor töötab, pumpab end ikka ilusti ülesse kui auto käima panna. Katki otseselt ei läinudki, juba pikemat aega läheb hommikuks tagaots alla. Öeldi et kumm murenenud (pragusi täis voldikute kohal), ilmselt lihtsalt oma aja ära elanud või puudulik hooldus (ei kujuta küll ette kuidas seda kummi seal katte taga hooldada).


RE: w211 e320cdi õhkvedrustuse probleem - pirnikas - 16-04-2011

Endal oli sama jama koguaeg ,vahetasin soovitusel kompressori ära,tegelt oleks too kompressor ilusti edasi töödanud.Viga miks auto alla langes oli ressiiverpaagid ,alumiiniumist jubinad lasid õhku välja kuna toru otsad olid korrudeerunud,need maha uued otsad keevitatud ja enam ei lase tagaotsa alla.