Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124 roolikarbi omapära
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ei tahtnud oma jutuga kellegi teise teemat risustada, seega tegin uue:

Lugesin siin päris mitmeid teemasid 124ja roolikarbi pealekeeramise kohta ja tekkis enda sõiduki kohta selline küsimus või pigem asjaolude mitte kokkulangemine:

et kui roolikarpi peale keerata, siis nagu aru olen saanud siis karbi keskasend on kõige rohkem kulunud auto otsesõitmisest ja kui keskasendis karpi peale keerata ja lõtk välja võtta, siis hakkab rataste väljakeeramisel karpi pooma. ehk et keskasendis on karp kõige rohkem kulunud ja väljakeeratud asendis mitte...

mina siis hakkasin kaa enda autol karpi pääle keerama, ja selgus selline kummaline asjaolu, et mida rohkem rattaid välja keerad, seda suuremaks lõtk karbis läheb. ehk siis keerasin rattaid veidi välja, reguleerisin lõtku välja ja sõitma minnes üllatus missugune - auto ei keera enam rooli otseks vaid karp poob pisut enne keskasendit kinni. lasksin siis rataste otseasendis karpi natuke järgi ja asi korras.

ja asi ongi reaalselt nii, et mida rohkem rattaid välja keerad seda suuremaks lõtk läheb. niiet mina reguleerisin (töötava mootoriga) otseasendis karbist lõtku välja ja asi nii jäigi.

et siit siis küsimus, et kas see on ainult minu auto omapära või on teistel ka sellist asja ette tulnud? ja karp ei ole keskasendist kõrvale tõstetud, sest keerab mõlemale poole ühepalju.

ehk keegi oskab mulle natike selgitustööd teha miks mu masinal just niipidi asi on...?

autoks S124, 92a 300TD turbo
ja kes universaaliga sõidab siis ehk oskab öelda, et kas universaalkere on salongist väga lärmakas? ma kruusateel sõites ei kuule raadiotki peaaegu. ja müra ei tule põhja alt sildadest, vaid terve salong kajab. salongi tekib selline vali kõmin mis kajab. ja see on ainult kruusatee peal sõites. sileda asfaldi peal vaikne, tee paranduskohtades kostub seda samuti hetkeliselt
Roolikarbi kohta ei oska kommenteerida. Minul igatahes jäi lõtk suuremaks just keskosas...

Müra on vähe rohkem küll, kun kuut on ju tagant lahti kuni luugini. Aga originaalraadiot kuuleb küll ilusti. Ilmselt on Sul kusagilt kas mõni tihend paigast või läbiviik lahti. Luugipolster on ikka küljes?
tihendite kohta ei oska öelda. tolmu kruusateel sisse ajab ainult siis kui katuseluuk lahti. kui katuseluuk kinni, siis on õhk täiesti puhas. ja vabandage lolli küsimust, aga misasi on läbiviik?

polstrid on kõik küljes. kas nende all ka midagi käib(ntx nagu japsidel kile) ei tea. tagaluugil polnud küll polstri all muud kui puhas plekk vaatas vastu.
Sa ikka ülespoole keerasid seda kruvi?
keerasin kruvi(kuuskantpeaga polti)väljapoole ikka. reguleerimise tegin endale juba ammu selgeks. päris mitu 124ja tagasi. esimese regullisin lauapeal ära, siis alles julgesin auto kallale minna.

samas kuulsin sellist juttu, et karbil tehakse tehases keskosa(otsesõidu asend) tugevamast materjalist, et vältida liiga kiiret kulumist, aga ei oska öelda kas see ka tõele vastab.