Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E500 W124 bi-turbo Eestis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
hents99 Kirjutas:Kui tahad, siis võin sulle pakkuda E60 w124. Täna jäi üks silma. Kuradi kena. Aga mul sellise mootoriga üks teine auto plaanis ära turbotada, kui ta kunagi varsti ära jõuan osta. :evil:


Ära siis mind ka unusta Tongue Muidu olen hetero aga turbo peab olema BI Tongue
hea rebend(loe: kild):lol:
Pets77 Kirjutas:
R129 Kirjutas:NICE
Kuidas süütesüsteem lahendatud on? Kas tal on originaalis jagaja plokikaante otstes?
Tahaks altpoolt kunagi seda massinat vaadelda - kollektorid ja väljalase!

EDIT: ja kus on MOMENDIGRAAFIK Rolleyes

Hull professoor 2 :lol: ja ega hull.pr.1 ennem rahule ei jää,kui enda "kõveriku"(m.graafiku) kätte saab!:bigsmile:

Ja ega enne jonni ei jäta tõesti Smile
Karta on, et see saab ikka üks tore pilt olema.
Aga kasti kohta saan niipalju öelda - soomes on 700 hj 124 ja selle kast on siiani vastu pidanud - nii et kui soov võin kontaktid anda ja 2500-3000 € eest saad ORIGINAAL 722.... Mercedese kasti mis peab seda jõudu ilusti vastu. Ainult tagasildasid pead vahetama hakkama. Kuigi selle vastu on ka vist rohi olemas - 600 differ ja poolassid ning KORRALIK jahutus õlile.

OF: Kuigi mul pole asi veel valmis on mõtted trentrifugaalkompressori poole - kurat kõrgetel nagu võrr muidu Rolleyes
Mul peaks üks 600sec-i differ olemaRolleyes!!!
Njaa...pole midagi öelda, päris tasemel Smile)
Kui keegi ütleks või viitaks, kust ma omale korraliku m119 5.0-i leian (aint mootori) siis omal sama asi plaanis. Isegi enamus jupid varutud...ja ka kere(w202) on olemas ja ümberehitusteks valmis...

Ise sooviks ka antud auto dünograafikut näha...Smile
Nonii ja mida ei ole, on see kõige olulisem pilt mis te dünopingist saite Sad
sry dyno pildid tulevad, millal ee tea aga tulevad! Nii siis k2sin just vaatama kuidas see loom liigub, minu meelest kxik bemmid nissanid ja muud ökopilid uldse ei liigu! Rehivd hakkavad pxlema peaegu kohe, mingi jama ASR süsteemiga, omavalmistatud prograam ei taha korralikult oma tööd teha! Tegin paar pilte aga tulevad hommiku poole! :evil::evil:UZI
Hommik käes. :cool2:
UZIUZIUZI
Kui keegi selle auto ära peseks ja korralikud päevasel ajal ilusad pildid teeks......
l2heb ulev2vimisele ja siis kindlasti teen ilusad pidid! Kui omanik lubab!
olin juba selle teema siin ära unustanud.

Äkki zeka räägib kuidas käigukast sellel pillil vastu peab. Ning kuidas käigukasti reguleerimine käib - ma mõtlen kas kasutatakse vaakumvoolikuid või mitte?
Ma hakkasin ka korra selle peale mõtlema, kui SEL`ile kompressori paigaldust plaanisin. Rootsis aga mõnel mehel juba tehtud ja sõidavad ringi, küsin ka nende käest nõu ja jagan siiagi.

Probleemi pole, enne kompressorit on ju vaakum, loll mina. Drosselklapp on ka enne kompressorit, mitte pärast, nagu turbomootoritel.

Mis manuaalkasti muidu E500 bi-turbol kasutama hakatakse? Viperi/Supra/M5 6-käigulist getrag`i ? Corvette kasti? või vana M5 5-käigulist? Või miskit racing kasti?
kast töötab ilusti aga mitte kauaks Icon_twisted, kui l2heb laiali siis peale tuleb arvatavasti USA muscle kast! Vaakumi kohta sain teada nii palju et "Merul on v2ga lihte systeem ja midagi keerulist siin ei ole, paar magamata ööd ja kxik on korras!" Nod
zeka Kirjutas:kast töötab ilusti aga mitte kauaks Icon_twisted, kui l2heb laiali siis peale tuleb arvatavasti USA muscle kast! Vaakumi kohta sain teada nii palju et "Merul on v2ga lihte systeem ja midagi keerulist siin ei ole, paar magamata ööd ja kxik on korras!" Nod

Krt sellega valasid nüüd küll õli tulle Icon_smile Tahaks ju infi Icon_rolleyes, aga eks peab ise ilmselt seda masinat võimalusel lähemalt kaema.

Aga nagu öeldud - soomes sõidab 700hj 300E millel on originaal automaatkast ja peab vastu. Tagasildasid pidi nagu saia minema. Kasti tugevdus maksab 2000+€.
Kuidas sellistel mootoritel piduri võimendi töötab? Muidu ju vaakumi pealt.
Või on suurematel mootoritel sama lahendus nagi BMW kasutab, kuidagi roolivõimendiga ühe pumba pealt?
See on nagu ka kõikidel teistel turbotatud autodel: Drosselklapp kinni = vaakum.

Gaasi andes reeglina ei pidurdata(va ringrajal, aga seal pole pidurivõimendit), kuigi paar pidurdust kannatab teha.
Kast peab vastu küll kui kiirendad käik sees. Kui aga kast soovib käiku vahetada ,siis kuidas kasti kaitsete selle eest, et ta vaeseke ei pea näiteks 500 Nm juures siduri pakki kokku libistama ,et teostada 3-4 käiguvahetust? Kasti vahetuskarakteristika on tehtud ikkagi vabalthingava mootori järgi mitte ülelaadimist arvestades. Praktiliselt võimatu on saada 4 käigulist kasti kenasti vahetama igas olukorras.
Kas äkki mõningaid pilte oleks võimalik näidata? Vanad pole enam üleval.
Kas selle auto omanik viitsiks üleüldse midagi kirjutada siia juba. Üks pidev müsteerium käib ainultBig Grin
Lehti: 1 2 3 4