Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E500 W124 bi-turbo Eestis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Rahu mehed rahu!
ja veel
NICE
Kuidas süütesüsteem lahendatud on? Kas tal on originaalis jagaja plokikaante otstes?
Tahaks altpoolt kunagi seda massinat vaadelda - kollektorid ja väljalase!

EDIT: ja kus on MOMENDIGRAAFIK Rolleyes
UZIUZIUZI
Dinostendi graafik tuleb aga mxne p2va jooksul, suutesustemi ja valjalase kohta uurin, aga ei usu saan teada midagi huvitavat, uleb mingi hullu elektroonika sxnu komplekt!:lol:
Retsepti ka minupoolt. Tore oleks ka natuke spetsi teada, kas orig. sisu, mis mootori juhtimine jne.
Kus kohast selliste projektide jaoks seljakotiga raha tuuakse?:eureka:
Ise tööd tehes ei maksa kõik kompott kokku just väga palju. Kallim on tuunida vabalthingavat.
Aga päris hea töö, sisu ikka originaal ma arvan. Alla 1000hp vist küll ei näe põhjust, miks vahetada juppe, eeldades, et mootor üle 500k km läbisõitnud pole.

Ennast huvitaks samuti, mis mootori juhtimist kasutatakse.

Ehk kunagi lähikuude jooksul saab ühe foorumlase vanake Mercedes-Benz V8`le kaks turbot ja korraliku mootorijuhtimise.
Vot see on tase.

Kas sellisel masinal ei peaks õhuvõtt olema väljast ja mitte kapoti alt?
Ennustame hj numbreid ka? Ma pakun 430...460hj ratastel.
R129 Kirjutas:NICE
Kuidas süütesüsteem lahendatud on? Kas tal on originaalis jagaja plokikaante otstes?
Tahaks altpoolt kunagi seda massinat vaadelda - kollektorid ja väljalase!

EDIT: ja kus on MOMENDIGRAAFIK Rolleyes

Hull professoor 2 :lol: ja ega hull.pr.1 ennem rahule ei jää,kui enda "kõveriku"(m.graafiku) kätte saab!:bigsmile:
Moss Kirjutas:Ennustame hj numbreid ka? Ma pakun 430...460hj ratastel.

Kui oleks teada, mis rõhuga töötab, siis oleks lihtsam, ca 450hp on selgelt vähe. Pakuks rattast 550hp - 0.5 bar`iga.

Edit: Aga mõelge, kui selle autoga Silberisse minna ja öelda, et mootor ei käi õige seguga, pange paika. Vin kood ju ei anna midagi:evil:
Irw, hents!!!
Silberi vennad ehmataks hetkeks raudselt ära:lol:

aga iseenesest ma tahaks kõrvale istuda kuna teadu poolest kõrval olles saan ma selle õige tunde kätte:biggrin:

aga mis siin kosta, superlux
Sellist võiks testida küll linnavahel:evil:

Nüüd ei jää tal muud üle kui klubiga liituda, siis saab sõiduõiguse ka :evil::evil::evil:
Sisu on t2itsa originaal, juhtmestiku kohta ta eriti ei taha midagi r22kida, mingi oma v2ljamxeldud skeem, HJ ~ 620! 900nm Kui k2igukast l2heb laiali siis tuleb uus kast peale(supra oma) ja siis peale testimist kui omanikul tuleb soov siis umberehitamisele 900-1000hj!
Väga meeldiv ja tervitatav, et mersude ressurssi keegi positiivselt ära kasutab.

....Aga mul on järgmiseks kevadeks üks kõva plaan selle kõrvale konkurentsi pakkuda. Sellega täituks ka minu unistus.

Loodame siis seda turbo-nelja klubiüritustel näha, kasvõi demoautona.
Peaaegu topeltvõimsus- ja vääne. Palju ülelaaderõhk on?

Muidu igati müts maha kodanike ees, kellel on aega ja finantsi jännata sihukeste asjadega. Kohe natuke kadedaks teeb Confusedilly:
Krt. sellel autol on 2 liitrit ja 2 silindrit rohkem kui minu omal. Confusedmile:
Ootan põnevusega kui sellega koos samal ajal rajale satuks...

Täielikust ulmest on vaid puudu, et keegi E60 ära "rikuks".
S-klassi V12 paari fööniga on küll sügava mulje jätnud.
Kui tahad, siis võin sulle pakkuda E60 w124. Täna jäi üks silma. Kuradi kena. Aga mul sellise mootoriga üks teine auto plaanis ära turbotada, kui ta kunagi varsti ära jõuan osta. :evil:
Lehti: 1 2 3 4