Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 laguneb ära käest?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nii, ostsin 2 aastat tagasi W210 E200 96 a Tehnilist hooldust ja igast teste on tehtud ainult tartu silberis. Välja arvatud viimane sildade rem ia igasugu pidurite ja puksikeste vahetus mille jupid sai samuti tellitud silberi ülevaatuse alusel,nõks odavamast kohast.
Ja olenematta masina eest hoolitsemisest laguneb sunik ära kätte. Ma saan aru,et klaasi võib saada kivi täkke nii,et ette jookseb ilus ämmelgas ja raadio nupp võib küljest ära kukkuda ja ,salongi tahavate peegel hakkab logisema ja õhulugeja ütleb ülesse ja salongi vendikas laseb peremehel külmetada ,aga maisaa aru miks hakkab Mercedes-Benz mille käiguosa ja sildasid on pidevalt hooldatud üht äkki taga sillast sellist käginat välja ajama nigu tapaks keegi siga.Pikk ja segane jutt aga mida sellise sümptomiga ette võtta .Tundub et seee heli kostab kuskilt vedrustusest.On seal taga miskit äkki määrida ,et selle seatapu laulu sealt välja saaks?
Silikoonpuks võib seda häält teha.
Lõoke Kirjutas:Silikoonpuks võib seda häält teha.

Jah aga kas sinna pääseb ise kaa kuidagi ligi või on jälle remondi meestel pappi loota? Villand juba maksmisest ,selle masina hoolduskulud on kujunenud juba püsikuludeks justkui liisingut maksa ,välja ostetud auto pealt, iga kuu:pissed2:
puruvana Kirjutas:
Lõoke Kirjutas:Silikoonpuks võib seda häält teha.

Jah aga kas sinna pääseb ise kaa kuidagi ligi või on jälle remondi meestel pappi loota? Villand juba maksmisest ,selle masina hoolduskulud on kujunenud juba püsikuludeks justkui liisingut maksa ,välja ostetud auto pealt, iga kuu:pissed2:

Krt targemad teadjad räägivad küll et punnsilm on väga hea ja vastupidav auto kui teda hooldada!!
Krt targemad teadjad räägivad küll et punnsilm on väga hea ja vastupidav auto kui teda hooldada!!
[/quote]

No autot ostes lootsin mina kaa seda ,et ostan Mercedes-Benz ja kui jooksvad hooled kõik ära teha pole mingit muret.Confusedilly:.vist kehva isendi otsa komistand.Rolleyes
jaa.... 96 a pill...
mull oli 95 lopp sama lugu lagunes....teed midagi korda soidad mingi kuu ja jalle katki...
Ei oska kommeteerida antud autot aga puksidega selline kogemus. Neid ei tohi paigaldada seebi-, Fairi- ega analoogsete libestusainetega. Jäävadki vedruvankrina kriuksuma. Seni minu 1999a. mudel küll vaid sahiseb.
No minu oma hakkas ka sahisema jälle, ei tea kui kauaks aga aitas kui kõikide pukside vahele sai tirts õli lastudConfusedilly: praegu loodan ainult,et need kramuse puksid oleks ikka õli kindlast materjalist
Ainuke asi mida kommentaariks öelda on, et kasutage originaalvaruosi!!!
Täpselt Kalevi sõnad!
Ei ole vaja rääkida, et W210 punnsilm laguneb, vaid rääkige pigem, et B varuosad ei kesta.
Autot süüdistada valede varuosade kasutamisel lagunemises on liig mis liig...
95-96 aasta toodetud masinad võivad olla probleemsed! SmartKey tulekuga tehti ka palju vigadeparandusi. Ehk siis 97.a. lõpp ja uuemad!
kasutada tuleb originaali või kvaliteetset b osa, nt. LMI ehk lemförder. mul on kogemust, kus lmi kestab kauem kui originaal! nt. pemmile teeb originaale "TRV" mis pidavad suht saast olema... seda ma ei tea kes mersule teeb.
marek Kirjutas:kasutada tuleb originaali või kvaliteetset b osa, nt. LMI ehk lemförder. mul on kogemust, kus lmi kestab kauem kui originaal! nt. pemmile teeb originaale "TRV" mis pidavad suht saast olema... seda ma ei tea kes mersule teeb.
Kalev kunagi rääkis, et Febi...
210 veermik laguneb kiiremini ja rohkem kui 124 oma! Kasuta millist osa tahad.
Kuid seda siiski oluliselt odavam remontida kui sama aasta bmw veermikku.
martiini Kirjutas:
marek Kirjutas:kasutada tuleb originaali või kvaliteetset b osa, nt. LMI ehk lemförder. mul on kogemust, kus lmi kestab kauem kui originaal! nt. pemmile teeb originaale "TRV" mis pidavad suht saast olema... seda ma ei tea kes mersule teeb.
Kalev kunagi rääkis, et Febi...

Rolziga leidsime ükskord febi osa MB karbist... sellest see teadmine. Aga osa oli selline nö mitteoluline metallitükk... mis ta täpselt oli, enam ei mäleta.

Samas olen kuulnud sellist juttu ühe Silberi töötaja poolt, et Eestis vahetatakse osad karbis ära teinekord enne lõpptarbijani jõudmist. Mine nüüd võta kinni...
febi on minuteada pakendaja, kes paneb karpi mida juhtub s.h. ka originaali millel märk eemaldatud! ostsin kunagi hüdrotõukurid millel märk maha käiatud ja febi karbis. samuti on tuld ka boge asju febi karbist. kui sisu teada siis kannatab febit ka osta. Smile

omal ajal ikka febiga väga per*e kukkund.... kogemused on näitand, et kui tahad autoga sõita, siis AINULT originaal või LMI punkt.:demond:


Laur Kirjutas:Kuid seda siiski oluliselt odavam remontida kui sama aasta bmw veermikku.
vahe on julm. kõige odavam on pidada audit, siis mb ja siis bmw.
kõige odavam on siiski pidada oopelit - enne kui silla remondini jõuad mis juhtub oi kui ruttu, mädaneb kere kätte äraSmile)). seega remondikulud olematud kuna pead lihtsalt varsti uue masina ostma
Nustu826 Kirjutas:kõige odavam on siiski pidada oopelit - enne kui silla remondini jõuad mis juhtub oi kui ruttu, mädaneb kere kätte äraSmile)). seega remondikulud olematud kuna pead lihtsalt varsti uue masina ostma
ära ropenda, ma rääkisin autodest. :lol::demond:

sry OT.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...38#p859950
Ei ole olemas kindlat A-varuosade tootjat, kõik jupid on tarnitud erinevatelt tehastelt, pannes orig karpi ja hologramm peale. Koodid erinevad muidugi. W126 puhul olen endale enam-vähem selgeks saanud kes on mis orig osa reaalne tootja. Ja mõne asja puhul ei tohi jälle originaali võtta(orig tootja paras s**t) tuleb justnimelt mõni muu võtta, mis on parema kvaliteediga.
Ja sageli joppab nii jah, kui on orig tootja on sama firma, kelle toodangut omast arust B kat pähe ostad, aga saad mahakäiatud koodiga orig A-osa...
Lehti: 1 2