Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 laguneb ära käest?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ka minul kogemus BMW ajast kus originaal!!! alumise õõtshoova sharniir kestis vaid 3000 km. Ei kujutanud küll ette et sõidan autoga Itaaliasse ja seal pean enne tagasisõitu taas silda hakkama remontima. Juhtub. Samas jään kindlaks väitele, et originaali kesvus siiski eeldatavalt pikem mingi xxx firma jupist aga ... see ei pea alati reegel olema.
Laur Kirjutas:210 veermik laguneb kiiremini ja rohkem kui 124 oma! Kasuta millist osa tahad.
Kuid seda siiski oluliselt odavam remontida kui sama aasta bmw veermikku.


Vaidlen lagunemise koha pealt ja no eks peabki enda oma kiitma. Mis paneb thti silla kolisema on stabika kondid ja kui neid õigel ajal ei vaheta hakkab asi edasi minema. Teiseks põhjuseks on mittekolisevad, tühikargajad amortisaatorid. Nendet tuleks alustada. Siis kestab sild väga hästi. PS! Kadaka Imre ütles ka et sillad kestavad sama hästi kui 124 mersul!

Kui amortisaator on läbi ja ei summuta lööki siis peab löögi vastu võtma kogu silla osa ja siis ei ole enam "pidu" kaugel!
See polnud minu fantaasia, kuna plaanis osta omalegi 210 siis viimati remondis käies küsisin kuidas kestab käiguosa.
Tihedamini tuleb kõikvõimalikke pukse vahetada ja veel kukuvad küljest vedru kandurid mida 124 ei juhtu. Sellegipoolest ostan ikkagi 210 omale, kui just tuul väga BMW poole ei kalluta.Rolleyes
Täitsa nõus ,et paneme originaal jupid aga kui silberi varuosa koodi järgi tellida korralikust kohast on sama jupi hind 7kilo vs 4kilo siis hakkab igaüks vist raha lugema. Marru ajaski see ,et kui teed ühe asja ära laguneb kohe ca nädalaga midagi muud kohe jälle ära olenematta sellest ,et masinaga käiakse 2-3 korda aastas korralises hoolduses esinduses mitte kuskil kuuri taga.Ehk ongi punnsilma kasutusvälp mingi 250 000 km peal
Mina julgeks selles 250K km kahelda, kui sa just ise uuena seda poest ei ostnud. See, et MB näeb välja suhteliselt uuena seest, ei tähenda veel, et vähe sõitnud oleks. Lihtsalt... kvaliteetseid materjale on kasutatud. Samas, kui Eesti auto, siis meie teed ja 250K km... teate ju ise ka...

Mõtlen lihtsalt seda, et mu (väidetavalt) 174K km sõitnud Vitol peaks nüüd varsti esimesi konte vahetama hakkama...
Kalev Kirjutas:Mina julgeks selles 250K km kahelda, kui sa just ise uuena seda poest ei ostnud. See, et MB näeb välja suhteliselt uuena seest, ei tähenda veel, et vähe sõitnud oleks. Lihtsalt... kvaliteetseid materjale on kasutatud. Samas, kui Eesti auto, siis meie teed ja 250K km... teate ju ise ka...

Mõtlen lihtsalt seda, et mu (väidetavalt) 174K km sõitnud Vitol peaks nüüd varsti esimesi konte vahetama hakkama...

No ma ise kahtlesin ka selles ,et see 180 t.km jutt 9-10 aastasel masinal suht jama jutt, aga hooldus raamatu lasin silberis ära kontrollida ja seal öeldi ,et masinaga kõik ok ja kilomeetrid peaks paika pidama , aga ehk nad ajavad seal kõigile siukest juttu ,et kundesid rahulike ja häpidena hoida
minu punnu oli ka platsil 250 000 km sõitnud. Tegelikult on reaalne läbisõit ligemle 400 000 km. Silberautost järgi kontrollitud!
Lehti: 1 2