Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: küsimused 280se mootori kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
äkki keegi oskab rääkida natuke umbes 84a 280se mootorist. Küsimused siis järgmised: kas mootor on pritsungiga või karpa? mis võib olla sellise mootori kütuse kulu? palju võib kasutatud mootor maksda, suhteliselt korralik ikka?
SE tähendab S klass ja Einzpricung (kirjapilt lambist), ehk siis see E tähendab pritsungit. Seal on siis peal Boshi K-Jetronic pritse

reaalne keskmine kulu võiks 13 kanti olla

Mootori turuhind on paar tonni, korraliku raske leida.
asi on selles et endal selline isend täitsa olemas kuid autot liigutab hetkel diisel. Originaalis on autol olnud vahel 2,8 bensiin ja plaanis see sinna ka tagasi installida. Küsimused sellepärast et teada mis resurssidega arvestada ja kas on asjal üldse mõtet?
jyrx66 Kirjutas:asi on selles et endal selline isend täitsa olemas kuid autot liigutab hetkel diisel. Originaalis on autol olnud vahel 2,8 bensiin ja plaanis see sinna ka tagasi installida. Küsimused sellepärast et teada mis resurssidega arvestada ja kas on asjal üldse mõtet?

Ei ole mõtet. 280 on kõige kehvem 126 e bensiinimootor ja diiselmotoriga isend on väärtuslikum.
olen kuulnud jh et 280 ei ole just kõige töökindlam variant, kuid praegune mootor on 2,4d mis jääb tsipake ikka lahjaks. Mõte oli siis selline et kas panna nüüd 300d vahele, mis maksab teadagi 280 bensiinimootorist märksa rohkem või istutada algupärane bensiinijooja, mis on autol originaalis,tagasi.
Paadunud traktoristina soovitan mina kord juba "rikutud" masinale leida turboga diiselmootor. Minul on endal nii 300D kui 300TurboD S123 ja turbo on kordades parem... Kuigi võimsuse vahe on vaid 27 kW.

Kuid Indreku masina järgi otsustades on ka 300D täiesti piisav :biggergrin:

Muidugi, soovitav oleks leida uuem, OM603.xxx (ei tea mootori numbrit täpselt) turboga, sellel janu väiksem ja hääl meeldivam... Romulast tõenäoliselt leiab... Kui mitte siit, siis Saksast ikka.

280 on tõenäoliselt liiga väike antud isendile. Eks omanikud kommenteeri, kuid nii suurele autole võiks bensumootoril hobuseid ikka üle 200 olla...
Kui 2,4 D on korralik mootor,siis ei tohiks lahjaks jääda.
Omal oli kunagi isend, MB 407,millel sama mootor peal ja registrimass kuskil viie tonni juures.Ei oleks tundnud,et millestki puudus.Samas ka diiselküte odavam ja ka kanaleid,kust seda saada rohkem.Nii et head mõtlemist
Mis '2.8 jääb lahjaks' -juttu te nüüd ajate? Pakutavad diislid on antud mootorist ju kaks korda hädisemad?

Teine asi on muidugi ettevõtmise mõtekus- nagu häksor juba kirjutas, pole vinksvonks mootorit kuskilt võtta, kuna need enamjaolt seepärast dislade vastu vahetatudki, et remont oleks sama raha võtnud. Leiad mõne kaalika ning paigutad sinna viiekohalise numbri, et ülalmainitud 13l sajale saada.

Tiksu selle 2.4ga edasi, kogu veitsa raha ja ürita korraga parem auto osta, vaevalt ta muude nurkade altki sul väga viis on (karm reaalsus).
Indrek Kirjutas:
jyrx66 Kirjutas:asi on selles et endal selline isend täitsa olemas kuid autot liigutab hetkel diisel. Originaalis on autol olnud vahel 2,8 bensiin ja plaanis see sinna ka tagasi installida. Küsimused sellepärast et teada mis resurssidega arvestada ja kas on asjal üldse mõtet?

Ei ole mõtet. 280 on kõige kehvem 126 e bensiinimootor ja diiselmotoriga isend on väärtuslikum.

ei ytleks et kõige kehvem, ökonoomsus pole kyll kiita, kuid samas on mootor suht pommikindel. Rondid on nad meie turul seepärast, et nad on lihtsalt väga palju läbi sõitnud. Kap remont kah odavam kui V'del.
jansa Kirjutas:Mis '2.8 jääb lahjaks' -juttu te nüüd ajate? Pakutavad diislid on antud mootorist ju kaks korda hädisemad?

Teine asi on muidugi ettevõtmise mõtekus- nagu häksor juba kirjutas, pole vinksvonks mootorit kuskilt võtta, kuna need enamjaolt seepärast dislade vastu vahetatudki, et remont oleks sama raha võtnud. Leiad mõne kaalika ning paigutad sinna viiekohalise numbri, et ülalmainitud 13l sajale saada.

Tiksu selle 2.4ga edasi, kogu veitsa raha ja ürita korraga parem auto osta, vaevalt ta muude nurkade altki sul väga viis on (karm reaalsus).
kere iseenesest on selle aasta kohta päris korralik kuid nokitsemist muidugi on jah 22a vanal autol  http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=622
nordrainbow Kirjutas:Kui 2,4 D on korralik mootor,siis ei tohiks lahjaks jääda.
Omal oli kunagi isend, MB 407,millel sama mootor peal ja registrimass kuskil viie tonni juures.Ei oleks tundnud,et millestki puudus.Samas ka diiselküte odavam ja ka kanaleid,kust seda saada rohkem.Nii et head mõtlemist
olen sellele mõelnud jh et kuidas see 2,4 seda 407-et liigutabUZI kuigi bussil ülekanded muidugi sootuks teised
2,8 on väga hea ja vastupidav mootor, peale selle veel terav Wink
M110 jah ju vanatüübi ainuke ridamootor, nn kohapealt lendamiseks koos uue tüübi 300-sega ka, aga see nn teravus avaldub manuaalkastiga.....
R6 3,0 diisel oleks ju ka päris hea variant, 124 kerel on diislitest see nõutuim kaup meie turul, kusjuures 124 liikleb selle jõuallikaga täitsa normaalselt, usun et ka 126-le piisab parajalt. Soovitan sellist varianti, kuna mul üks töökorras mootor vist veel pakkuda :bigsmile:
ralak Kirjutas:R6 3,0 diisel oleks ju ka päris hea variant, 124 kerel on diislitest see nõutuim kaup meie turul, kusjuures 124 liikleb selle jõuallikaga täitsa normaalselt, usun et ka 126-le piisab parajalt. Soovitan sellist varianti, kuna mul üks töökorras mootor vist veel pakkuda :bigsmile:
kui korralik ja mis hinnaks tahad?
jyrx66 Kirjutas:
ralak Kirjutas:R6 3,0 diisel oleks ju ka päris hea variant, 124 kerel on diislitest see nõutuim kaup meie turul, kusjuures 124 liikleb selle jõuallikaga täitsa normaalselt, usun et ka 126-le piisab parajalt. Soovitan sellist varianti, kuna mul üks töökorras mootor vist veel pakkuda :bigsmile:
kui korralik ja mis hinnaks tahad?

käivitub(s) ilusti, sõitnud pole, 90-nda aasta 124-lt, hind 6 tonni, kui tahad 5-st manuaalikasti ka kaasa siis + 4 veel.
katsu ikka kuskilt w124 3,0 fööniga diisel leida, muidu hiljem tahad hakata jälle aretama.
marek Kirjutas:katsu ikka kuskilt w124 3,0 fööniga diisel leida, muidu hiljem tahad hakata jälle aretama.

ehk vaese mehe turbo jah? tegelt endal üks selline föönikas sõitmiseks praegu, kütet säästab mõnusamalt ja veits teistsugust häält ka kostub kapotialt kui tavakolmesel.
Confusedhocked:fööniga????:confusedangry:
kuld Kirjutas:Confusedhocked:fööniga????:confusedangry:

põhimõtteliselt nagu intercooler, kuid täpset nimetust ei teagi.

Lehti: 1 2