Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
küsimused 280se mootori kohta
#1
äkki keegi oskab rääkida natuke umbes 84a 280se mootorist. Küsimused siis järgmised: kas mootor on pritsungiga või karpa? mis võib olla sellise mootori kütuse kulu? palju võib kasutatud mootor maksda, suhteliselt korralik ikka?
Vasta
#2
SE tähendab S klass ja Einzpricung (kirjapilt lambist), ehk siis see E tähendab pritsungit. Seal on siis peal Boshi K-Jetronic pritse

reaalne keskmine kulu võiks 13 kanti olla

Mootori turuhind on paar tonni, korraliku raske leida.
Vasta
#3
asi on selles et endal selline isend täitsa olemas kuid autot liigutab hetkel diisel. Originaalis on autol olnud vahel 2,8 bensiin ja plaanis see sinna ka tagasi installida. Küsimused sellepärast et teada mis resurssidega arvestada ja kas on asjal üldse mõtet?
Vasta
#4
jyrx66 Kirjutas:asi on selles et endal selline isend täitsa olemas kuid autot liigutab hetkel diisel. Originaalis on autol olnud vahel 2,8 bensiin ja plaanis see sinna ka tagasi installida. Küsimused sellepärast et teada mis resurssidega arvestada ja kas on asjal üldse mõtet?

Ei ole mõtet. 280 on kõige kehvem 126 e bensiinimootor ja diiselmotoriga isend on väärtuslikum.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
olen kuulnud jh et 280 ei ole just kõige töökindlam variant, kuid praegune mootor on 2,4d mis jääb tsipake ikka lahjaks. Mõte oli siis selline et kas panna nüüd 300d vahele, mis maksab teadagi 280 bensiinimootorist märksa rohkem või istutada algupärane bensiinijooja, mis on autol originaalis,tagasi.
Vasta
#6
Paadunud traktoristina soovitan mina kord juba "rikutud" masinale leida turboga diiselmootor. Minul on endal nii 300D kui 300TurboD S123 ja turbo on kordades parem... Kuigi võimsuse vahe on vaid 27 kW.

Kuid Indreku masina järgi otsustades on ka 300D täiesti piisav :biggergrin:

Muidugi, soovitav oleks leida uuem, OM603.xxx (ei tea mootori numbrit täpselt) turboga, sellel janu väiksem ja hääl meeldivam... Romulast tõenäoliselt leiab... Kui mitte siit, siis Saksast ikka.

280 on tõenäoliselt liiga väike antud isendile. Eks omanikud kommenteeri, kuid nii suurele autole võiks bensumootoril hobuseid ikka üle 200 olla...
Vasta
#7
Kui 2,4 D on korralik mootor,siis ei tohiks lahjaks jääda.
Omal oli kunagi isend, MB 407,millel sama mootor peal ja registrimass kuskil viie tonni juures.Ei oleks tundnud,et millestki puudus.Samas ka diiselküte odavam ja ka kanaleid,kust seda saada rohkem.Nii et head mõtlemist
Vasta
#8
Mis '2.8 jääb lahjaks' -juttu te nüüd ajate? Pakutavad diislid on antud mootorist ju kaks korda hädisemad?

Teine asi on muidugi ettevõtmise mõtekus- nagu häksor juba kirjutas, pole vinksvonks mootorit kuskilt võtta, kuna need enamjaolt seepärast dislade vastu vahetatudki, et remont oleks sama raha võtnud. Leiad mõne kaalika ning paigutad sinna viiekohalise numbri, et ülalmainitud 13l sajale saada.

Tiksu selle 2.4ga edasi, kogu veitsa raha ja ürita korraga parem auto osta, vaevalt ta muude nurkade altki sul väga viis on (karm reaalsus).
Vasta
#9
Indrek Kirjutas:
jyrx66 Kirjutas:asi on selles et endal selline isend täitsa olemas kuid autot liigutab hetkel diisel. Originaalis on autol olnud vahel 2,8 bensiin ja plaanis see sinna ka tagasi installida. Küsimused sellepärast et teada mis resurssidega arvestada ja kas on asjal üldse mõtet?

Ei ole mõtet. 280 on kõige kehvem 126 e bensiinimootor ja diiselmotoriga isend on väärtuslikum.

ei ytleks et kõige kehvem, ökonoomsus pole kyll kiita, kuid samas on mootor suht pommikindel. Rondid on nad meie turul seepärast, et nad on lihtsalt väga palju läbi sõitnud. Kap remont kah odavam kui V'del.
Vasta
#10
jansa Kirjutas:Mis '2.8 jääb lahjaks' -juttu te nüüd ajate? Pakutavad diislid on antud mootorist ju kaks korda hädisemad?

Teine asi on muidugi ettevõtmise mõtekus- nagu häksor juba kirjutas, pole vinksvonks mootorit kuskilt võtta, kuna need enamjaolt seepärast dislade vastu vahetatudki, et remont oleks sama raha võtnud. Leiad mõne kaalika ning paigutad sinna viiekohalise numbri, et ülalmainitud 13l sajale saada.

Tiksu selle 2.4ga edasi, kogu veitsa raha ja ürita korraga parem auto osta, vaevalt ta muude nurkade altki sul väga viis on (karm reaalsus).
kere iseenesest on selle aasta kohta päris korralik kuid nokitsemist muidugi on jah 22a vanal autol  http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=622
Vasta
#11
nordrainbow Kirjutas:Kui 2,4 D on korralik mootor,siis ei tohiks lahjaks jääda.
Omal oli kunagi isend, MB 407,millel sama mootor peal ja registrimass kuskil viie tonni juures.Ei oleks tundnud,et millestki puudus.Samas ka diiselküte odavam ja ka kanaleid,kust seda saada rohkem.Nii et head mõtlemist
olen sellele mõelnud jh et kuidas see 2,4 seda 407-et liigutabUZI kuigi bussil ülekanded muidugi sootuks teised
Vasta
#12
2,8 on väga hea ja vastupidav mootor, peale selle veel terav Wink
Vasta
#13
M110 jah ju vanatüübi ainuke ridamootor, nn kohapealt lendamiseks koos uue tüübi 300-sega ka, aga see nn teravus avaldub manuaalkastiga.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#14
R6 3,0 diisel oleks ju ka päris hea variant, 124 kerel on diislitest see nõutuim kaup meie turul, kusjuures 124 liikleb selle jõuallikaga täitsa normaalselt, usun et ka 126-le piisab parajalt. Soovitan sellist varianti, kuna mul üks töökorras mootor vist veel pakkuda :bigsmile:
setud sõitsid seciga
Vasta
#15
ralak Kirjutas:R6 3,0 diisel oleks ju ka päris hea variant, 124 kerel on diislitest see nõutuim kaup meie turul, kusjuures 124 liikleb selle jõuallikaga täitsa normaalselt, usun et ka 126-le piisab parajalt. Soovitan sellist varianti, kuna mul üks töökorras mootor vist veel pakkuda :bigsmile:
kui korralik ja mis hinnaks tahad?
Vasta
#16
jyrx66 Kirjutas:
ralak Kirjutas:R6 3,0 diisel oleks ju ka päris hea variant, 124 kerel on diislitest see nõutuim kaup meie turul, kusjuures 124 liikleb selle jõuallikaga täitsa normaalselt, usun et ka 126-le piisab parajalt. Soovitan sellist varianti, kuna mul üks töökorras mootor vist veel pakkuda :bigsmile:
kui korralik ja mis hinnaks tahad?

käivitub(s) ilusti, sõitnud pole, 90-nda aasta 124-lt, hind 6 tonni, kui tahad 5-st manuaalikasti ka kaasa siis + 4 veel.
setud sõitsid seciga
Vasta
#17
katsu ikka kuskilt w124 3,0 fööniga diisel leida, muidu hiljem tahad hakata jälle aretama.
Vasta
#18
marek Kirjutas:katsu ikka kuskilt w124 3,0 fööniga diisel leida, muidu hiljem tahad hakata jälle aretama.

ehk vaese mehe turbo jah? tegelt endal üks selline föönikas sõitmiseks praegu, kütet säästab mõnusamalt ja veits teistsugust häält ka kostub kapotialt kui tavakolmesel.
setud sõitsid seciga
Vasta
#19
Confusedhocked:fööniga????:confusedangry:
Vasta
#20
kuld Kirjutas:Confusedhocked:fööniga????:confusedangry:

põhimõtteliselt nagu intercooler, kuid täpset nimetust ei teagi.

setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K:W140 velgede sobivuse kohta? Preda 10 5,062 15-03-2020, 05:18 PM
Viimane postitus: Uku
  W220 s600 mootori õli leke kepart 2 4,400 14-09-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: OberHenn
  W140 mootori temperatuur klaaabu 0 1,866 13-10-2018, 09:59 PM
Viimane postitus: klaaabu
  w220 mootori vahetus moris915 0 2,629 11-06-2018, 09:55 AM
Viimane postitus: moris915
  W140 keskluku mootori (pumba) remont kareelius 2 3,435 04-08-2016, 09:20 AM
Viimane postitus: kareelius
  Küsimus w126 rattalaagri kohta kristo2106 2 3,546 28-11-2015, 09:31 AM
Viimane postitus: kristo2106
  S350 td mootori temperatuur mb_w140 3 3,922 23-06-2013, 10:44 AM
Viimane postitus: kait
  MB W140 mootori pöörded mydimees 2 2,313 05-06-2013, 02:59 PM
Viimane postitus: mydimees
Sad w140 600SEL mootori tööga probleemid! kait 30 19,756 08-12-2012, 12:10 AM
Viimane postitus: kait
  S 400 W220 parkimisandurite kohta küsimus LondonS 0 1,902 04-06-2012, 08:44 PM
Viimane postitus: LondonS



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne