Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kotermann auto kallal
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Peale külmi on autol teatud asjad muret valmistama hakanud.
Eestis sõitnud täpselt aasta. 1998 C200KT (w202)

1. Tagaluugi amordid surid külmaga mõlemad. Enne töötas (noh kas nüüd laitmatult kuid ikkagi)... nüüd tuleb vihmavari panna luuki hoidma.

2. Esimesed elektriaknad - mootor veab aknad alla küll, aga üles tuleb nõkerdada ja klõpsutada, käega kaasa aidata ja sikutada ???

3. Kotermann kägistab kompressorit. Mootor on soe, kompressor rakendub, kuid kuskil 4500 p/min juures on kõik. Kiirus jääb paika, gaasi pedaal on põhjas ja hetke pärast hakkab auto jõnksutama ???

Esimese punkti osas tean ise ka lahendust, kuid viimased punktid on mütika minu jaoks.

PS! Kuidas suhtuda Autopartneri 100.- diagnostikasse. Arvan, et siduri survelaager on väsind, et veepump piriseb... aga seda alla -10 kraadise pakasega ja külma mootori / kastiga.... stendi neil miskit ei ole, puhtalt kõrva ja silmaga hindamine. . .

Hannes
100eek autodiagnostika on vist see kus vaadatakse pukside-asjade olukord üle ja öeldakse kui palju aknapesuvedelikku on. lase ikka põhjalikumalt auto üle käia kui sellised vead on.
Punkti nr 2 kohta niipalju, et endal juhtus see talv sama lugu. Auto eestis olnud 5 aastat ja seni pole olnud akendega ühtegi probleemi, auto on seisnud kogu aeg öösiti garaazis, vähemalt mitte pikemalt õues mitte. Selle aasta märts seisis 3 nädalat silberi hoovi peal (kätte saades oli auto 1 külg paksu essu kihi all) ja peale seda käis neljast aknast üles alla ainult esimene parem aken. Ülejäänud sõitsid küll alla, kuid mitte üles- sama nõka nõka nagu kirjeldus. Panin diagnoosiks endale liigne niiskus ja halvad kontaktid Sad, kuna tänaseks töötavad juba neljast kolm akent. Tegelt peaks veakirjeldusse veel mingi kala lisama, kuid ei tea mida.
Mida te nende akendega nõkutate ja kätega sikutate. Selle asemel võix ju aknal 0-asendi sisse õpetada ja kõik töötaks ilusti. Programmeermata akent üles lastes ei ole vaja lülitit põhjani muljuda, vaid ainult esimesse astmesse vajutada. Kui aken on kinni, siis uuesti korrax, umbes 4-5 sek. hoida lülitit esimeses astmes ja ongi aken programmeeritud.
No maitea. Olen ka nüüd programmeerinud seda asja ette ja taha ja no ei õnnestu, juhi aken ei käi üldse allaüles... ükspäev käis kunde oma alla ja tuli üles ka... nüüd jälle ei käi. Tagaaknad käisid normaalselt üles alla aga üks hetk ei tulnud enam üles... nõkanõka... paneks keegi mingi retsepti punkthaaval ?
mina sain innari õpetusest abi
Kui aken on kinni, siis hoida aknalülitit 4-5 sek esimeses astmes ja ongi aken programmeeritud.

kui see ei aita, siis ma ei tea.