26-01-2006, 10:35 AM
Peale külmi on autol teatud asjad muret valmistama hakanud.
Eestis sõitnud täpselt aasta. 1998 C200KT (w202)
1. Tagaluugi amordid surid külmaga mõlemad. Enne töötas (noh kas nüüd laitmatult kuid ikkagi)... nüüd tuleb vihmavari panna luuki hoidma.
2. Esimesed elektriaknad - mootor veab aknad alla küll, aga üles tuleb nõkerdada ja klõpsutada, käega kaasa aidata ja sikutada ???
3. Kotermann kägistab kompressorit. Mootor on soe, kompressor rakendub, kuid kuskil 4500 p/min juures on kõik. Kiirus jääb paika, gaasi pedaal on põhjas ja hetke pärast hakkab auto jõnksutama ???
Esimese punkti osas tean ise ka lahendust, kuid viimased punktid on mütika minu jaoks.
PS! Kuidas suhtuda Autopartneri 100.- diagnostikasse. Arvan, et siduri survelaager on väsind, et veepump piriseb... aga seda alla -10 kraadise pakasega ja külma mootori / kastiga.... stendi neil miskit ei ole, puhtalt kõrva ja silmaga hindamine. . .
Hannes
Eestis sõitnud täpselt aasta. 1998 C200KT (w202)
1. Tagaluugi amordid surid külmaga mõlemad. Enne töötas (noh kas nüüd laitmatult kuid ikkagi)... nüüd tuleb vihmavari panna luuki hoidma.
2. Esimesed elektriaknad - mootor veab aknad alla küll, aga üles tuleb nõkerdada ja klõpsutada, käega kaasa aidata ja sikutada ???
3. Kotermann kägistab kompressorit. Mootor on soe, kompressor rakendub, kuid kuskil 4500 p/min juures on kõik. Kiirus jääb paika, gaasi pedaal on põhjas ja hetke pärast hakkab auto jõnksutama ???
Esimese punkti osas tean ise ka lahendust, kuid viimased punktid on mütika minu jaoks.
PS! Kuidas suhtuda Autopartneri 100.- diagnostikasse. Arvan, et siduri survelaager on väsind, et veepump piriseb... aga seda alla -10 kraadise pakasega ja külma mootori / kastiga.... stendi neil miskit ei ole, puhtalt kõrva ja silmaga hindamine. . .
Hannes