Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB S500L 4 matic - parim auto, mis raha eest saada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Aga külg ees selle autoga ju ikka sõita ei saaConfusedilly:
St pole sobiv siis.
Kommentaarid on sellel artiklil lahedad...:S
Lugesin mis ma lugesin aga ega musta iga valgeks ei räägi.
Paneks oma arvamuse punktidesse.
1.Olen olnud 300E 4-Matic omanik
2.Nüüd 420 SEL
3.MB lõpetas AUTODE tootmise aastal 1995-1997 (sõltuvalt mudelist)
4.Alates aastast 1997 pole vahet kas ostad MB või KIA (sry mersupeded aga nii see on, KIA või TOYOTA(al97) laguneb meie teedel vähem kui MB)
5.Hind määrab meie ühiskonnas kõik, kui mul on valida kas S500L(vl2007) või Skoda Octavia 4vedu(vl2007)- valin Skoda. Sest see lihtsalt kestab.OK ma kuulen juba hääli, et mis MB mees sa oled, aga lihsalt ma olen sõitnud tööautodega:320E-1999,Vito 2006, 270d-2002ja E240-2002.Need autod on VÄGA HEAD JA MUGAVAD, aga nad lagunevad MEELETULT. Sellepärast ongi hea auto MB 124 ja 126, et neid tehti veel AUTODE AJASTUL.
6.Minu aasta läbisõit ca 60tuhhi, sellest ka võib-olla teist erinevad arusaamad AUTOST.
7.auto on töövahend, mitte M...-ipikendus, ostad investeerid sama palju kui auto maksis ja sõidad muretult ca 50tuhhi, taas investeerid.... jne
Lõppu veel mõttetera, mis minu isa mulle 80-ndatel lausus: "Autot osta jaksab iga mees, aga üleval pidada seda autot jaksavad vähesed"
P.S. See on minu arvamus ja pekske mind selle eest, MB poile milleski süüdi.
Tere huviline janek126,

Ei hakka sind keegi siin kottima sinu arvamuse pärast, sõida oma skodaga edasi ja meie sõidame mercedes benzidega ning arvame, et need on endiselt üks vähestest automarkidest mida saab parimaks autoks nimetada.

Parimat,
Oliverk
Oliverk Kirjutas:Tere huviline janek126,

Ei hakka sind keegi siin kottima sinu arvamuse pärast, sõida oma skodaga edasi ja meie sõidame mercedes benzidega ning arvame, et need on endiselt üks vähestest automarkidest mida saab parimaks autoks nimetada.

Parimat,
Oliverk

Paremat vastust ei saakski mainida
Janek126,sul nupp ikka ei noki!Võtta tuleks ikka S,maha müüa ja selle raha eest saaksid tervele suguvõsale Skodasid:eureka:
Tegelt on janeki jutus tõetera sees. Eks omal ajal tehti autosid, et nad kestaks kaua, paratamatult rõhutakse nüüd varuosadele jne. Ja tänapäeva "normaalne" inimene ei pea ühte autot enam kui 2 aastat.
Normaalne tähendab siis keskmist eurooplast, mina ja enamus minu tuttavaid sinna ei kuulu - elatustase on niivõrd nõrk lihtsalt, mis siin häbeneda. That`s it.
Kõik teavad, et MB ei kõlba kuhugi. :eureka:
Kvaliteeti pole ja hinna-kvaliteedi suhe on jube.UZI

Aga ikkagi on millegipärast just S-klasse see mõõdupuu, millega teisi võrreldakse. Huvitav, miks...Confusedilly:Confusedilly:

Škoda on hea auto. Päriselt, mulgi on üks. Nagu mersusidki. Pluss veel mõned autod. Aga võrdlema ma neid omavahel ei kipuks - liig erinevad. Igaüks omamoodi tore.

Ja võrrelda artiklis olevat masinat ja ca 400 kEEK (täisvarustuses, neliveolisena) maksvat skoodaroosetsit on pehmelt öeldes asjakohatu.

Sama, nagu võrrelda lastevorsti korraliku ahjupraega - mõlemast saab kõhu täis...Confusedilly:
Lõoke Kirjutas:Janek126,sul nupp ikka ei noki!Võtta tuleks ikka S,maha müüa ja selle raha eest saaksid tervele suguvõsale Skodasid:eureka:

s500l 4m maksab 1,8 milli + lisavarustus ca 2 milli teeb 3,8milli

selle raha eest saab ainult 10 uut "allroad" skodilllakki. tavalisi saab umbes poole rohkem. :lol:
OK.
Te olete asjast täiesti valesti aru saanud.
Minu jaoks tähendab auto omamine seda, et tehnilises passis on omaniku nime kohal minu nimi, mitte liisingfirma nimetus.
Aga kui mul on see 3,8 milj.EEKU(ca240 000 EUR) siis ma otsin kuskilt Saksast W124(W123) roostevaba isendi, mis maksab max10000.-EUR.
Tellin sellele MB-st tuttuue mootori koos käigukastiga(max 60 000 EUR).
Samast kohast kõik originaalvidinad mida on vaja auto liikumapanemiseks(50 000 EUR).
Uus ja tänapäevane minu maitse järgi tehtud sisu-ca 20 000EUR.
Ettenägematuteks kuludeks veel 50tuhhi EUR.
Värv 10tuhhi.
JA MA SAAN OMALE AUTO MIS MAKSIS ca 190 000 EURI (3milli eegu), AGA SEE AUTO SÕIDAB VEEL AASTAL 2O38.
Ja selle ülejäänud raha eest võib näiteks MB klubile kümneks aastaks kuldääristusega kalendreid trükkida!
Enne kui karjuma hakkate pange endale väärtushinnangud paika.
Sa ju üürid seda autot mille teh.passis on omaniku kohal liisingfirma nimi.
SEE EI OLE JU SIIS SINU MB.
Aga ütle, kes käiks 3.8 milli kohe välja? Iga mõistusega inimene kellel see raha isegi olemas oleks võtaks liisingusse ja paneks ülejäänud raha "raha teenima" mitte ei paneks neid mille auto alla magama.

Aga mida mina sellest tean.
Mina ei saa sellest antireklaamist aru. Jutt käis algul ikka sellest, kas auto on hea või mitte ju. Huvitav on see, et mitte ükski mersuteemaline vaidlus ei käi selle üle, kas auto on hea või mitte- ikka kallis ja liising oma jnejne. Siis võiks ju alustada üldse mingit uut teemat a´la Pagani Zonda on halb auto, kuna maksab palju ja lapsetool ei mahu sisse... Who cares? Need kes tahavad ja kellel on võimalus osta see S klass, need ka ostavad. Sellest ma ei saanud ka aru, et ühel hetkel on auto tarbeese ning A-st B-sse jõudmiseks ning teisel hetkel ei ole ikka õige vend, kui auto omanikuks liisingufirma. Kumb siis on see õige, mille järgi elama peaksConfusedilly:?
Täpselt - auto headust, mugavust ei saa hinnata rahaga. Siis peaks olema Dacia üks parimtest autodest, kuna ta hind niii odav ju
Janek kirjutas: 6.Minu aasta läbisõit ca 60tuhhi, sellest ka võib-olla teist erinevad arusaamad AUTOST.

------------------------------------

ISE SÕIDAN ca 70-80 000 km aastas.
Ja Sulo ütleb vastusõna: Ma ei väsi kordamast et massiliselt veetakse sisse korduvalt tagasikeritud mercedeseid mille läbisõit on ca 500 000 km. Inimene aga saab eestis endale Mercedese mille Odomeetri näit on 150000 - 220000 km ja siis kui ta sellega vurab ära 100 tuhhi.......imestab miks see auto laguneb. Eelneva 500 000 km juures lihtsalt polegi teda remonditud ja kilometraaz on ka odomeetril väga ilus.
Katsu sa siis lollile selgeks teha et ostis tagasikeritud auto.
Ma ei ole omanud ühtegi mercedest mis ei oleks keritud. Tema koostekvaliteet on lihtsalt nii hea et kannatab kordi odomeetri näitu korrigeerida.
Taxistid toovad saksast punnud ja kütavad nendega 1 000 000 km nii et silm ka ei pilgu.

Ka minu viimane pnnu on 100 000 tagasi keritud ja tegelik seis siis praegu 250 asemel 350 000 km. ja pean ütlema et on väga supper auto.

Eelpool mainitud kilometraazideni enamus automarke aga siiski ei jõuagi Smile

Las krantsid hauguvad....karavan liigub edasi Smile
Paljuski Janekiga nõus.

Ise eelistan samuti tehnopassis mitte ....Liising AS'i omanikuna näha.

Auto on ikkagi tarbeese ja iga inimese jaoks on tarbimisväärtus erinev. Mitte väga pikka aega tagasi oli siin populaarne vastus küsimuse peale, mis aasta auto on, osta kalender ja vaata aastaarve sealt. Lihtsalt aastatega lähevad autod odavamaks aga mõnede autode tarbimisväärtus (õige hooldamise korral) mitte oluliselt (w126 amen!).
Mis on tarbimisväärtuse komponendid?
- kütusekulu (ikkagi tahame ju punktist A punkti B jõuda).
- remondikulu (sama lugu)
- kindlustus (kasko) (liikluskindlustus kõigile kohustuslik, liisingumeestele kasko otsa).
- ja siis mõned kvalitatiivsed tarbimisväärtused:
- sõidumugavus?
- komplimentide arv nädalas?
- hea enesetunne?
- dünaamika?

Ja paneme nüüd kõik komponendid kokku, võrdleme soetushinnaga ja leiame value for money?

126 kere on odav osta, joob bensiinimootori korral (V8) palju kütust, on odav remontida, odav kindlustada, väga mugav sõita, teenib palju komplimente, annab hea enesetunde ja on võrreldes euro/riisiveskitega täitsa ookoo dünaamikaga. Seega, bang for buck on vana S'i juures kordades uuest S'ist üle.

Loomulikult, hea auto on: uus auto, kallis auto ja/või tööauto. Kes neid luksusi endale võimaldada ei saa, peavad näitama üles natuke leidlikust.

Allakirjutanu sõidab: w126 420 SEC'iga Confusedmash:
Minu esimeseks autoks oli žigulii ja kui vahtraleht ära kulus, veendusin, et aeg on küps omale päris auto hankida. Žiguli bensiinimootor muutis mu suhtumist beniinimootoritesse jäädavalt - vist. Seepärast tahtsin kindlasti omale katlaga varustatud autot. Siis tundus vw golf hea auto. Käisin erinevaid autosid vaatamas, proovimas, üks kolises liiga palju, teine nägi lihtsalt kole välja, vahepeal sattus mõni üksik bmw või audi ka valiku ette (bmw'l on armatuur inetu, vähemalt enne 90a.) ja siis ükskord jäi silm mb w124 300d peale, mõtlein, et proovida ju ikka võib. Läksin valel ajal valesse kohta, tegin autoga prooviringi ja nüüd sõidan juba poolteist aastat sellega ringi ja kuigi autol on koguaeg midagi viga (eelmise/te omaniku poolt tegemata jäetud asjad mida tasapisi likvideerin), siis olen ikkagi rahul, et ma golfi ei ostnud.
kõik algab ikkagi inimese enda väärtushinnangutest ja see, et keegi otsustab škodaga sõita ei muuda s mersut kehvemaks...sita eest mille küsida ei saa...
janek126 Kirjutas:Lugesin mis ma lugesin aga ega musta iga valgeks ei räägi.
Paneks oma arvamuse punktidesse.
1.Olen olnud 300E 4-Matic omanik
2.Nüüd 420 SEL
3.MB lõpetas AUTODE tootmise aastal 1995-1997 (sõltuvalt mudelist)
4.Alates aastast 1997 pole vahet kas ostad MB või KIA (sry mersupeded aga nii see on, KIA või TOYOTA(al97) laguneb meie teedel vähem kui MB) bla bla bla, mök mök mök

Lp. Janek 126, kas Sul on kunagi au (raha) olnud omada mersut, mis on uuem, kui 1997? Kui ei, siis paluks mitte kommenteerida ja tugineda oletustele ja naiste saunajutule. Loeb see jutt, et "mul oli täiesti korras Mercedes-Benz aastast ... ning 50 000 läbitud kilomeetri järel remontisin teda ... raha eest" Siis võib otsustada, kas seda on palju või vähe.
Mul on AUTO aastast 2001 ning palju ma teda remontinud olen, võid lugeda siitsamast foorumist. See jutt, et "sõbral oli Mercedes-Benz ja lagunes ja tal ei olnud raha, et remontida" jäta kusagile auto24 foorumisse, mitte siia. Tänan tähelepanu eest!

Rauno
rauntz Kirjutas:
janek126 Kirjutas:Lugesin mis ma lugesin aga ega musta iga valgeks ei räägi.
Paneks oma arvamuse punktidesse.
1.Olen olnud 300E 4-Matic omanik
2.Nüüd 420 SEL
3.MB lõpetas AUTODE tootmise aastal 1995-1997 (sõltuvalt mudelist)
4.Alates aastast 1997 pole vahet kas ostad MB või KIA (sry mersupeded aga nii see on, KIA või TOYOTA(al97) laguneb meie teedel vähem kui MB) bla bla bla, mök mök mök

Lp. Janek 126, kas Sul on kunagi au (raha) olnud omada mersut, mis on uuem, kui 1997? Kui ei, siis paluks mitte kommenteerida ja tugineda oletustele ja naiste saunajutule. Loeb see jutt, et "mul oli täiesti korras Mercedes-Benz aastast ... ning 50 000 läbitud kilomeetri järel remontisin teda ... raha eest" Siis võib otsustada, kas seda on palju või vähe.
Mul on AUTO aastast 2001 ning palju ma teda remontinud olen, võid lugeda siitsamast foorumist. See jutt, et "sõbral oli Mercedes-Benz ja lagunes ja tal ei olnud raha, et remontida" jäta kusagile auto24 foorumisse, mitte siia. Tänan tähelepanu eest!

Rauno

Selliste maailmavaateliste erinevuste pärast ongi osad autofoorumid jagatud keretüüpide järgi UZI Pakun välja teha ka kaks kategooriat nö vanad mersud (S-klassi puhul näiteks kuni w140 kaasa arvatud) ja uued...:hump:
Lehti: 1 2 3