Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB S500L 4 matic - parim auto, mis raha eest saada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Ja mis see siis muudaks? Mul on nt kupee 123 aastast 82 ja c32 amg aastast 01, mismoodi ma siis tegutsema peaks?
Sageli kehtib ka see fakt, et see, mida lubada ei saa, see on p**k
Ja mõelge natuke oma võrdluste peale ka, Mercedes puhul erinevus A ja S vahel on piisavalt suur...kui kelelgi ilge kihk võrrelda siis võrrelge sama klassi autosidki vähemalt erinvatest ajastutest....
Irw@liising - kas tõesti, see on siis õige, et kogu oma vahendid panna auto alla kinni ja siis olla nagu õige mees õige autoga õiges tehnilises passis?Ja kasko - kas tõesti on see siis ainult üks kiusu pärast tehtav asi ja ainult üks vastik asi?MIna isiklult ei ei tunne mingit vastikust makstes igakuisest kaskot....mu hea enesetunne on nendest tuhandetest tähtsam...
Siit lugedes jääb küll arusaam, et liising on lollidele ja vaestele....
Blue Chip Kirjutas:
rauntz Kirjutas:
janek126 Kirjutas:Lugesin mis ma lugesin aga ega musta iga valgeks ei räägi.
Paneks oma arvamuse punktidesse.
1.Olen olnud 300E 4-Matic omanik
2.Nüüd 420 SEL
3.MB lõpetas AUTODE tootmise aastal 1995-1997 (sõltuvalt mudelist)
4.Alates aastast 1997 pole vahet kas ostad MB või KIA (sry mersupeded aga nii see on, KIA või TOYOTA(al97) laguneb meie teedel vähem kui MB) bla bla bla, mök mök mök

Lp. Janek 126, kas Sul on kunagi au (raha) olnud omada mersut, mis on uuem, kui 1997? Kui ei, siis paluks mitte kommenteerida ja tugineda oletustele ja naiste saunajutule. Loeb see jutt, et "mul oli täiesti korras Mercedes-Benz aastast ... ning 50 000 läbitud kilomeetri järel remontisin teda ... raha eest" Siis võib otsustada, kas seda on palju või vähe.
Mul on AUTO aastast 2001 ning palju ma teda remontinud olen, võid lugeda siitsamast foorumist. See jutt, et "sõbral oli Mercedes-Benz ja lagunes ja tal ei olnud raha, et remontida" jäta kusagile auto24 foorumisse, mitte siia. Tänan tähelepanu eest!

Rauno

Selliste maailmavaateliste erinevuste pärast ongi osad autofoorumid jagatud keretüüpide järgi UZI Pakun välja teha ka kaks kategooriat nö vanad mersud (S-klassi puhul näiteks kuni w140 kaasa arvatud) ja uued...:hump:

www.benzworld.org/forums seal on selline lahendus, aga see eeldab ikka suuremat kasutajaskonda.
Krt ma ei tahaks küll ilma kaskota ringi uhada arvestades võimalike remonttööde maksumust... Ja kusjuures see ka õige, et ükski vähegi arukas inimene ei pane oma miljoneid selle alla kinni, et auto välja ostab Smile)
Mis kuramuse egolaksu see küll annab, et su auto tehnilises passis omaniku real SINU nimi?
oioioi mis egolaksu mõnele teatud väitmised ja valetamised annavad,,,,
Esiteks. Liisingu vastu ei ole mul mitte midagi. Eriti kui on võimalus kanda kulud läbi ettevõtte ja seeläbi optimeerida makse, super!
Samuti, Kasko uuema auto puhul on asendamatu.

Lihtsalt point mida tahtsin teha on see, et erinevatele tarbijatele on auto erineva tarbimisväärtusega, mistõttu on erinevad inimesed nõus panema auto alla erineval hulgal ressursse.
Lääne-euroopas on rusikareegliks, et kulutused autole võiks olla 15% netosissetulekust. Ehk kui teenitakse 3000 Euri kuus, siis auto peale kulub ~450 euri. Tallinnas keskmine palk 12K eeki, aga ma ei näe massiliselt Dacia loganeid tänavatel Wink

Teine rusikareegel. Auto väärtus võiks olla 10% netovaradest?. Kellel on netovarasid ~3 milli eegi eest, võiks sõita autoga mille turuhind on 300K. Kellel ~1 mio euri eest, see uue S-iga. Kusjuures ikka on ju inimesi, kellel oma maja nõmmel või kristiines.

Samas, kui tegemist on hobiga, siis miks mitte rohkem ...lihtsalt tänavapilti vaadates tundub, et valdavale osale eesti elanikest on autod hobi :biggrin:

I come in peace... and go in pieces Confusedmash:
Blue Chip Kirjutas:Paljuski Janekiga nõus.

Ise eelistan samuti tehnopassis mitte ....Liising AS'i omanikuna näha.

Auto on ikkagi tarbeese ja iga inimese jaoks on tarbimisväärtus erinev. Mitte väga pikka aega tagasi oli siin populaarne vastus küsimuse peale, mis aasta auto on, osta kalender ja vaata aastaarve sealt. Lihtsalt aastatega lähevad autod odavamaks aga mõnede autode tarbimisväärtus (õige hooldamise korral) mitte oluliselt (w126 amen!).
Mis on tarbimisväärtuse komponendid?
- kütusekulu (ikkagi tahame ju punktist A punkti B jõuda).
- remondikulu (sama lugu)
- kindlustus (kasko) (liikluskindlustus kõigile kohustuslik, liisingumeestele kasko otsa).  
- ja siis mõned kvalitatiivsed tarbimisväärtused:
  - sõidumugavus?
  - komplimentide arv nädalas?
  - hea enesetunne?
  - dünaamika?
  
Ja paneme nüüd kõik komponendid kokku, võrdleme soetushinnaga ja leiame value for money?

126 kere on odav osta, joob bensiinimootori korral (V8) palju kütust, on odav remontida, odav kindlustada, väga mugav sõita, teenib palju komplimente, annab hea enesetunde ja on võrreldes euro/riisiveskitega täitsa ookoo dünaamikaga. Seega, bang for buck on vana S'i juures kordades uuest S'ist üle.

Loomulikult, hea auto on: uus auto, kallis auto ja/või tööauto. Kes neid luksusi endale võimaldada ei saa, peavad näitama üles natuke leidlikust.

Allakirjutanu sõidab: w126 420 SEC'iga Confusedmash:

Lisaks juurde, et minu (ja paljude teiste jaoks kindlasti ka) on auto natuke enam kui vahend punktist A punkti B jõudmiseks. Kui ma oma (töö)päevast veedan autos ca 3-5 tundi, tahan ma ka seda aega võimalikult palju nautida. Kui tahaks lihtsalt neid vahemaid ilma emotsioonideta läbida, ostaks tõesti Dacia ning püüaks kuidagi hakkama saada.
Lisaks on minu jaoks oluline, et auto oleks esinduslik, mitte ego pärast vaid see juba hakkab tööülesannetega kokku langema. Ei viitsiks kuhugi kohtumisele sõites autot 2 tänavat eemale jätta... Samas kuna ta on igapäevasõiduk, ei tohiks ta üüratult bensiini neelata, nii kaoks jällegi tööl effektiivsus.
teema algas:
Mercedes S500 L4M - parim auto, mida raha eest saab
ja lõppeb et:...Samas kuna ta on igapäevasõiduk, ei tohiks ta üüratult bensiini neelata, nii kaoks jällegi tööl effektiivsus.
Kindlasti saaks sama raha eest Skodadest veelgi enam Lada-sid ja rollereid lausa igaks nädalaks taas tutika.
Viinamarjad on hapud ja tunnistan ausalt, et ka mulle. (ometi ju tahaks!) Samas kui tekkiks võimalus ja vastupandamatu isu siis mina sõidaks küll meelsasti S 500-ga ja ei vaagiks ei küttekulu ega kasko hinda. Ainus probleem: ET KUI ...
Õige, teema on mulaks ära kiskunud, lihtsalt üks post ajas natuke karva turri. Krt leiab ka koha, kus mersut maha teha Smile
Muidu ise pealkirjas väidetuga nõus, ega paremat vist ei saa...
rauntz Kirjutas:Muidu ise pealkirjas väidetuga nõus, ega paremat vist ei saa...

S65 AMG :hump:
[Pilt: 3f72b485b0e8bd6111fb1df01b4a33ce.jpg]
Seuke AMG seisis ükspäev ISKU ukse-ees, vinge masin. Kui 2 minutit hiljem Vineerist valge W124 E500 (ees laiad koopad ja muidu ka väga ilus oli, kuid ega ma ekspert ka pole) välja keeras siis mõtlesin küll, et pagan mis täna toimub!?

Ja inimesed, foorum on oma arvamuste ja nägemuste avaldamise, mitte pealesurumise koht. Oleme tolerantsemad, kontrollime oma emotsioone, ärgem allu provokatsioonile ja kõik muud targad jutud :biggergrin:
sm. pelle Kirjutas:
rauntz Kirjutas:Muidu ise pealkirjas väidetuga nõus, ega paremat vist ei saa...

S65 AMG :hump:
[Pilt: 3f72b485b0e8bd6111fb1df01b4a33ce.jpg]

sama raha eest? vaevalt...
Moss Kirjutas:Seuke AMG seisis ükspäev ISKU ukse-ees, vinge masin. Kui 2 minutit hiljem Vineerist valge W124 E500 (ees laiad koopad ja muidu ka väga ilus oli, kuid ega ma ekspert ka pole) välja keeras siis mõtlesin küll, et pagan mis täna toimub!?

Ja inimesed, foorum on oma arvamuste ja nägemuste avaldamise, mitte pealesurumise koht. Oleme tolerantsemad, kontrollime oma emotsioone, ärgem allu provokatsioonile ja kõik muud targad jutud :biggergrin:

Rauntz allub igasugustele provokatsioonidele seoses mersuga Smile
Paneme siis OT'd täiega edasi UZI
3.8milli - Hinnakiri :hump:
OK, pean mainima et siin minu varemmainitud masin oli siiski "kõigest" S63...

Tegelikult on väga vähe või üldse mitte selliseid "parimaid asju mida raha eest saab" lihtsalt eelistuste ja vajaduste mitmekesisuse tõttu. Poissmehena sõidaks vast McLaren SLR'iga, pereinimesena suure S'iga ja suurärimehena Maybachiga ning seda ainult tagaistmel. Ja võidusõitjana mitte ühegagi neist.

Naljakas näide lisaks veel elust enesest: mäletate, hiljuti võitis Eestis üks kodanik miskided 9milli krooni? Teate mis ta tegi? Ostis omale mingise kasutatud, 60tuhhise universaalkerega masina, et oleks lihtsam oma koera ja muud kraami vedada. Ju siis tema jaoks oli see auto "parim mida raha eest saab" Confusedilly:
Moss Kirjutas:Naljakas näide lisaks veel elust enesest: mäletate, hiljuti võitis Eestis üks kodanik miskided 9milli krooni? Teate mis ta tegi? Ostis omale mingise kasutatud, 60tuhhise universaalkerega masina, et oleks lihtsam oma koera ja muud kraami vedada. Ju siis tema jaoks oli see auto "parim mida raha eest saab" Confusedilly:

Mis siin naljakat on ?
Lotovõidu juures ongi jama see, et inimesed lähevad lolliks ja kukuvad laristama. Nagu üks mees ostis paar aastat tagasi endale uue 760Li BMW, Armani ülikonna ning ei usu, et tal kauaks seda varandust jätkub. Parem investeerigu fondidesse/aktsiatesse. Kui mul oleks 9 milli, ma ostaks endale Audi S6 Plusi, MB 320CDi W203 vms ning oleks ka õnnelik.
Autole pole lihtsalt mõtet nii palju kulutada. Uus luksusauto maksab hea mitu miljonit. Selle raha võid ju parem investeerida ning paned selle raha teenima, niiet elad ära. Pensionifond on ka mõni uunikum (kohe ei saanud mainimata jätta:bigsmileSmile.
Arvan, et see mees tegi täitsa õieti :cool2:
Üleüldse, miks peab auto, mis maksab üle 150k eegu, välja ostma? sulaselge lollus ju.
No IKEA omanik pidi ka bussiga tööle sõitma - on ta siis normaalne inimene või mitte?
Eks inimestel on proriteedid ja väär on neid teiste poolt lõhkuma hakata - igaüks teeb enda jaoks õige otsuse ise.
Aga mina tunnen, et MB on minu jaoks õige otsus Smile
R129 Kirjutas:No IKEA omanik pidi ka bussiga tööle sõitma - on ta siis normaalne inimene või mitte?
Eks inimestel on proriteedid ja väär on neid teiste poolt lõhkuma hakata - igaüks teeb enda jaoks õige otsuse ise.
Aga mina tunnen, et MB on minu jaoks õige otsus Smile

IKEA omanik sõidab Volvo 240-ga kah, igati pommikindel aparaat :tongue:
rauntz Kirjutas:Üleüldse, miks peab auto, mis maksab üle 150k eegu, välja ostma? sulaselge lollus ju.

Sulaselge lollus on sellise väitega välja tulla ja mitte oma arvamust põhjendada. :bash: Aga mõistusega olend, nagu ma püüan olla - saan aru küll mida öelda tahad ... et parem investeeri see papp kuskile mujale ja saa dividende jne. Ofkoors. Kuid kui inimesel on cash tagataskus ja mujale teenimise eesmärgiga paigutada plaanis pole, siis oleks ikka siganarr asju liisingusse võtta. Jääb või mulje et Sulle, Rauntz meeldib liisingu intresse maksta.
Lehti: 1 2 3