Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: SÕIDUKOOLITUSE JÄRELKAJA
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Aitäh kõikidele kes osa võtsid. Mina jäin igatahes rahule ja elamus missugune!  
Ps. Loodan Silberauto käest meie treeningvideo ka saada. Uurin välja!
See pidi minema mingisse õppefilmi, nii et meie apsud kõik näha.

Krt, jäin sellest tagurpidi piruetist sõltuvusseConfusedilly:


Lõpetuseks vibutan näppu ka ühe patuoina suunas kes täna hommikul alt ära hüppas!!!:thumbdown:Confusedmash:
Palusin kohe et öelge ainult need kes KINDLALT(tulgu või veeuputus) tulla saavad.

NB! Aitähhhh Silberautole ja Raido Rüütlile!!!!

Võsa pane mõned fotod ka ülesse.

[attachment=2196][attachment=2197][attachment=2198]
Eluga tagasi.


Muhe oli:evil:

Krt, pole tükil ajal niimoodi mürada saanud.

Mõned klõpsud siis.
Mnjaah...üldse selline funimine tekitab vastikut sõltuvust....
Väga-väga kaif oli....
Veelkord tänud Sulole, kes selle hea idee :eureka: peale tuli ja viitsis asja vedada!
Mõte tuli jah nagu välk selgest taevast ja kui Helenale seda rääkisin siis mainis mulle et saaks veel meile teha nii et maksab Raidole Silber asja kinni ja meie siis ainult raja!
Sain aru et kui on huvilisi siis saab Raidoga veel kokkuleppeid sõlmida, enne kui ta päris oma ettevõttega tegema hakkab. Siis enam Silberi soodustust ei ole!

Irw@tervitan kõki NELJA RINGI mehi :lol::lol::lol:
Kes kohal olid, need teavad Smile
Siinkohal pean endale tuhka pähe raputama, õigustatud näpuvibutus minu suunas. Kuid siiski, veel eelmine õhtu oli kindel tulek kuid hommikul tõmmati sellele konkreetselt kriips peale. Arvata on, et parema meelega oleks ma rajal funninud kui kuradi austerlastega mööda linna ringi sõitnud ja pirukaid küpsetanud! Kuid ma ei saanud ka neid tänavale jätta, töö va raibe annab mulle leiba, kütust ja liisingumakseid. Vabandan veelkord sügavalt korraldajate ees. Järgmine kord olen kohal, tulgu või moldaavlased, enam ma teiste sitta sööma ei hakka.
Rauno
Lihtsalt eelneva jutu jätkuks mainiks ära, miks tähtis on kõikide osavõtt, kes on lubanud tulla. Sulo alguses ütles välja, kui palju see näo peale maksma läheb, kui koku näiteks niipalju rahvast tuleb.

Kui aga keegi viimasel minutil alt hüppab, siis peavad ülejäänud sellevõrra rohkem maksma.
ise olen oma seltskonna tasuliste ürituste korral kohaldanud järgmist reeglit:

Kes 3-4 päeva ette ei teata oma mitte tulemisest on ikkagi sunnitud maksma. Aumeeste asi. Ja see on ka vähe tõsisem motivaator mõtlemaks mis üritusega siis ikkagi kaasa minna ja kumb kumma üles kaalub.
Arusaadav kuid antud juhul ei olnud lihtsalt mitte mingit varianti ja ega ma ise ka ette ei näinud seda jama. Aga teisalt võttes, kelle asi see on. Igal juhul jääb süü minule. Püüan edaspid selliseid piinlikke olukordi vältida.
Selge on see et keegi pole meist kaitstud selliste ootamatuste eest. Kuigi iga selline situatsioon annab õpetusi ja edaspidi toimib orgunn ainult ettemaksuna Smile SimpelUZI

Ütleme nii et pigem läks selles olukorras asi hästi. Algul pidi olema veel ka meditsiiniline koolitus. Kuna see ära jäi, läks kogu kupatus 1000.- odavamaks ja lõppkokkuvõttes pidid kõik maksma 11.- kulli isegi vähem Smile

Järgmise põneva ürituseni.

Katsume järgmise ürituse orgunnida koostöös Silerauto ja Maanteeametiga.:hump:
Järgmisena peaks hoopis mingile lugemiskursusele minema vist Smile
1 +2 +3 = 4 ringi Confusedilly:

Ps. Priit sõitis ilmselt 2 ringi et 3 kokku tuli :lol:UZI
See lugemine...jah. Viimasel sõidul vist neljaringimehi polnudki? Õppisid kõik jälle kolmeni lugema...

Sulo tervitused vastu võetud Confusedilly:

Eile õhtul tuli koju sõites sundis ühe idioodi hapuksläinud möödasõit meelde tuletama üht R.R. mõtet: Hea juht on see, kes vigu ei tee. Väga hea juht on see, kes teiste vigu parandada suudab...

Ma ei tea, kas eilne üritus osalejaid just paremaks juhtideks muutis, aga igatahes sai selgeks, et mitte kõik meist ei suuda kolmeni lugeda...:burn: Aga see-eest suutsid kõik auto elegantse pöördega valju kummivilina saatel ringi keerata...

On, millele mõelda.Confusedilly:Confusedilly:Confusedilly:
Keegi võiks rääkida lähemalt, mis võtteid siis õpetati? Videomaterjali ka keegi tegi?
Moss Kirjutas:Keegi võiks rääkida lähemalt, mis võtteid siis õpetati? Videomaterjali ka keegi tegi?

Kes koolitusel ei käinud, ostke ära, saate iseseisvalt harjutada :eureka:
...mainimata on veel jäänud hr.Rüütli jutud oma ja teiste seikadest seoses autodega ja loomulikult G-ga maailmas rändamisest.Väga meeldiv oli ta juttu ja õpetussõnu kuulda-tore ja tark mees.

Pole veel saanud enda autoga tagurpidi piruetti teha (kohalik parkla autosid koguaeg täis)aga lähiajal üritan.
Need R. Rüütli jutud olid tõepoolest huvitavad. Oleks vist isegi mõni tund memuaare kuulanud.
Jutud G vastupidavusest olid ka muljetavaldavad. Polnud üldse kehva masin nii nagu meedia seda kajastas. Valida oli siis MB G-klassi, Landroveri ja Landcruiseri vahel. Aga MB-l oli kõige rohem plusse! Ja vana 3.0 diisel valiti seepärast et CDI poleks seda raju üritust ilmselt üle elanud Smile
Küllap oleks ka CDI selle ürituse üle elanud, kuid kehva kütusega oleks seda peavalu ilmselt rohkem olnud. Samas, kui uskuda sõberpõtrade foorumit, siis on CDI probleemid kah täiesti lahendatavad. Lihtsalt peab teadma, mispidi kütus torudes voolab ja kus pesitsevad kõige veaaltimad vidinad. Enamasti on nendeks...O-rõngad ja surveandurid.

Kusjuures minule jäi siiski arusaamatuks, miks ei valitud Defenderit. Ma sain aru, et see oli paljuski subjektiivne valik, mis sundis MB kasuks otsustama. Saan aru küll, et G on kõva tükk, aga odav ja levinud pole ta mitte. Kui otsustada netis levivate piltide järgi, siis kõige levinumaks jeebiliseks on vist pilusilmade redelid. See on iseasi, et kui seal miski järele annab, siis läheb elu huvitavaks, sest remonditöökodasid just iga nurga peal pole.

Ajakirjanduse jutt oli muidugi BS. Kes ise maastikul liikunud, see teab, milliseid matse võib ka madalal kiirusel saada. Üks nätakas ei kahjusta veel midagi, aga see saatuslik 32764 võib ka G sandistada... Eriti arvestades masinate koormat: neil oli ju kaasas pea pool tonni träni auto kohta.
Valik tehtigi peamiselt teendindusvõrgu ja sildade vastupidavuse koha pealt. Kui ma nüüd õieti mäletan siis rääkis ta midagi sellest et G-oli ainuke millel jõest läbi minnes ei pidanud sildades õlisid ära vahetama, ehk et kõige tihedamad sillad.
Tjah, defekal see tihedus ongi nukker teema. Ka Rebaseonu sai paar korda oma telgil õlisid vahetada...

Irvhambad ütlevad, et kui defeka all loiku pole, on õli otsas.

Mida õpetati: auto gabariite tunnetama peamiselt. Vanad tuttavad olid käigus: slaalom edaspidi ja tagurpidi, liberaja ringid, põdratest...

Natuke masinatega hullamist kah: liberajal sai A-ga käsipidurikannakat harjutatud. Kuigi see on midagi iseenesestmõistetavat, ei õnnestunud see mitte kõigil meil võrdselt hästi (sh. minul :tongueSmile

Väga tore oli näha, et meie ainus naissoost sohver sellel üritusel nii tublilt esines! Ei mingit kokutamist-jokutamist, tegi sõidus sujuvusega nii mõnelegi meist ära...

Kas seda aegade tabelit kah saaks?
Lehti: 1 2