Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 500SEL, 1986 - Ester
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Oleks hää küll... Jube tobe oleks, kui kapotti lõpuni lahti lükates käiks võre vastu lage...
Soovist vahetada praegune makk SELlist teise vastu, siis välja sai valitud selline mudel Beckerilt:

[attachment=4281]

Tahaks seda, kuid mudeli numbrit ei tea, et täpsemini müügisolevaid otsida, ehk keegi foorumist oskab mudeli numbrit öelda.

Või on hoopis kellegil pildilolevat Beckerit kohe pakkuda?
Pead kusagilt Porsche foorumitest otsima.
Mul oli selline just üle, paigaldasin omale SEC`i. Kas seal üldse numbreid ongi? Võin pärastpoole järgi vaadata.
hents99 Kirjutas:Mul oli selline just üle, paigaldasin omale SEC`i. Kas seal üldse numbreid ongi? Võin pärastpoole järgi vaadata.

...ole jah nii kena ...aga ega maha ei taha müüa Unibrow

Ning mõõda palun oma SELli garaaži kõrgus ka ära. Meil hakkab ehitus nõnda kaugele jõudma, et oleks nagu vaja vääääga sobivat kõrgust teada
Laur Kirjutas:Pead kusagilt Porsche foorumitest otsima.


Vaatsin foorumis...., oli jah 1 Becker müügis, kuid mitte see, mida otsin ....ning see oli ka 2006 aastal
Vb ongi see porsche foorumis olev minu käes. Kunagi sain ta mingist porschest.

Becker grand prix 2235 peaks (BE2235 on seerianumber vms tähis) minu oma olema.

Ma arvan, et ei soovi loobuda enda omast. Oma SEL`i panin Becker Traffic Pro, soovitan ka seda soojalt, neid peaks heade hindadega leiduma rohkem. Igati konservatiivse disainiga. Mina sain näiteks 1000.- siitsamast foorumist.


Garaazi kõrgus mul 2.7m auto kohalt (mul jooksevad 40-50cm diameetriga palgid üle).
Talade alt ca 2.5m - ka seal peaks kapott lahti tulema.
Hakkasin mõtlema, mul on makil üks nupp puudu, alt reast kõige parempoolne ja mingi aeg tagasi hakkas plaati viskama.
SEC jäi eilsest "kevadet" ootama, võiks ju ära anda, aga vaevalt SEL`i ühe nuputa makk sobiks.


Ebay.de`s jäi üks silma.
Hm, kole kaugel oled, et katsetamiseks laenata... Äkki ikkagi iseloomud ei sobi.Retard

Seda iipeid ma juba kaesin... Versand nah Deutschland...Icon_cry

Kuulge, saksakeeleoskajad, mida selle kohta üldse öeldakse? Mis sellele displeil viga on? Oma longava arusaamisegajäi mulje, et miskit on paneeliga lahti (või kinni).
v6sa Kirjutas:Kuulge, saksakeeleoskajad, mida selle kohta üldse öeldakse? Mis sellele displeil viga on? Oma longava arusaamisegajäi mulje, et miskit on paneeliga lahti (või kinni).

Displey värvidega on midagi lahti, ei ole ühevärviline vaid kohati erinev ning vasakpoolne nupp paneelil on kulunud (vaata pilti).
Isegi kui versand nach Deutschland kirjas, tasuks alati kirjutada ja küsida, kas saadavad ka Estlandi Icon_smile

Tavaliselt pole neil selle vastu midagi.
Kes teab, mis on tagumise akna ruloo hammasvöö kood? Meie omal on nii mitu korda juba otsast tükki kaksatud, et enam ei ulatu üles välja minema.

Ma kaldun arvama, et see plastsaba ei maksa miljonit Silberis, kui ma ainult teaks, mis numbri alt seda küsida...Nod

Kui kellegi on siinkandis pakkuda murdunud el.antenni, mille too plastsaba on olemas, siis see sobib kah. Ma ei tahaks oma korralikke antenne selle katsetamise jaoks lõhkuma hakata.Eusa_whistle
Mu kuuele pandi Hort Autos 123-e antenni oma, kuid originaal ei olnud ka vist üldse kallis......Rolz ehk mäletab täpsemini.
See oli suurusjärgus 100-200 kr.
Kui saad vana tervikuna kätte (et juppe sisse ei jää) on vahetus lihtne, keerad lae siini lahti ja lased välja, uue sisse. Kui jupid sees kinni - siis iste välja, kõlarid välja, aknalaud välja ja siis saad mootorile/rüüle ligi. Ja siis näed ka roostet aknatihendi vahel Smile
Rolz Kirjutas:See oli suurusjärgus 100-200 kr.
...Kui jupid sees kinni - siis iste välja, kõlarid välja, aknalaud välja ja siis saad mootorile/rüüle ligi. Ja siis näed ka roostet aknatihendi vahel Smile

Selle tööga enam aega ei lähe, SELlis kõik selline juba tehtud : [attachment=4396]

Selle kõik põhjustas asjaolu, et soov oli tööle panna kõik 4 originaalkõlarit. Ligi 2 nädalat on SEL saanud seista ning selle aja jooksul on ära vahetatud juhipoolne esitule klaas ning veetud posu juhtmeid. Kuna kõik juba laiali võetud siis sai plaani võetud ka tagumise akna ruloo hammasvöö vahetus. Selleks oleks aga koodi vaja teada.
Täna hommikul sai ka fototõestusi tehtud, milline üks soliidne auto võib juhtmete vedamise nimel muutuda.  Õnneks küll ajutiselt : [attachment=4397]

...ning selle kõige põhisüüdlane on siin ;-) :[attachment=4398]

Kõik on SELis veel segamini, kuid heli juba tuleb ning kõigist 4 kõlarist ja tunduvalt parema kvaliteediga, kui endise Becker Mexico kasettraadioga
Sinise taustaga becker Sad
Ning lisan veel ühe lingi ülevaatlikust videost, milline seis SELlis täna hommikul oli  laialipuistatud sisuga...

...koristamist, pesu pärast "taaskokkupanemist"  tuleb unustamatult palju ja kaua....
Kas makil taustavalgust muuta ei saa?
Laur Kirjutas:Sinise taustaga becker Sad

Ei ole sinine, fotoseerimise moonutus.
On merevaigu kollane ning autot käivitades muudab kirja heledaks ja kaotab taustavalguse ära. Mõnus lahendus pimedal ajal sõites.
Kollane peaks hästi sobima.
Mul mingi makk muutis display tooni kui tuled nupust sisse lülitasin, päeval hele, õhtul tume. Mersul peaks tulede juhe originaalis ka makini jooksma!
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14