Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 500SEL, 1986 - Ester
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Aitäh vanasõidukite lingi eest. Päris huvitav vaatamine oli. Sorteerisin Mercedese välja. Mulle tundub, et päris suur osa kuulub sellest nimekirjast Väino Kaldoja kollektsiooniSmile)
Teisipäeval sai ülevaatusel käidud @387400.

Osutus piisavalt kõbusaks, et veel aastaks liiklema lubada.

Kusjuures põhimõtteliselt oleks nad võinud ka EOV liiklemiskeelu anda: esirehvis oli kruvi ja sillaplaatidele jõudes rehv pea tühi. Aga puhusime koha peal sedapalju juurde, et saime protseduuri lõpuni teha ja auto platsile ära sõita. Kuna SEL autol on normaalmõõdus varuratas, siis oli vahetus vaid kümne minuti küsimus ning sõit koju möödus meeldivas keskkonnas ilma mingite oluliste kõrvalnähtudeta.

Küll on praegu selgelt kuulda, milline on värske ja hea mustriga rehvi ja teistkümmend aastat vana paarimillimeetrise mustrisügavusega rehvi veeremüra vahe - maanteekiirusel on selgelt kuulda, et varuratas sai ette paremale Eusa_doh
Suvehooaja algas ka SELile Eusa_angel

SELile akuklemmid peale. Jahutusvedelikku veidi juurde, õlivarras näitas mootoris ok taset ja siis rehve kontrollima.
Kui kolme rehvi oli veid õhku juurde vaja, siis ühelt tuli hoopis vähemaks lasta ...
Käigukasti õlitaseme kontroll, ka korras. 

Tuled peale ja proovisõidule...

[Pilt: 95792-20220506_095332.jpg]
Mõnus...
GLK saab nüüd taas rohkem puhata  Rolleyes

[Pilt: 32284-20220506_095716.jpg]
Kaua ta teie peres nüüd olnud on? Viisteist aastat tuleb ära küll, ehk pealegi...
(07-05-2022, 09:13 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]Kaua ta teie peres nüüd olnud on? Viisteist aastat tuleb ära küll, ehk pealegi...

Ümber vormistatud sai ta 2007a. oktoobri alul, läbirääkimised käisid septembris. 
Seega saab 15aastat omatud, oma esimest... Rolleyes
Vanatehnika lustisõidul...

Osalejaid oli rohkem, nii sõidukeid kui inimesi ja Mercedes-Benz märki kandvad "isendid" oli kahjuks hajutatud.

Siiski õnnestus rahva vahelt üks viieline grupp jäädvustada Eusa_dance
[Pilt: 97759-Viisik.jpg]

Mersurivi  "saba" lahkumine kogunemisalat
Sellesuine saak jäi õige napiks: 1486 km. Õnneks ilma ekstsessideta. Ainus auto, mida polnud vaja ulatuslikult lappida sel suvel.

Ülevaatus ka edukalt läbitud. Ülejärgmisel aastal tuleb regtunnistust vahetama minna - üks lahter jäi veel täitmata.

Ülevaatuselt tulles märkasin palindroomi odomeetril 388883:
[Pilt: 34439-DSC_2687.JPG]
Üleeile sai pulmarongi vedurina usumõõdikule pika nullirea 390000:

[Pilt: 93325-DSC_30881.JPG]

[Pilt: 62582-EhitudOotel.jpg]
Aastaid oleme makki pruukinud pimesi. Tänu Jansale saime jälle pildi etteSmile

[Pilt: 77234-PiltEes.jpg]

Oli südantsoojendav näha, et ka tema oskab õigesti hinnata kullerteenuse kvaliteeti ja hoolikust: maki ümber oli ehitatud tuumavarjend Thumbsup . Ning seda oli tegelikult ka vaja: kaheksast teravast nurgast olid vormis ainult kolm. Aga vähemalt tuli kiiresti kohale.

Teab keegi kedagi, kes oleks nõus meie eelmise ekraani katsetamiseks ette võtma? Harteron keeldus ja ma mõistan teda täitsa: ikkagi parandamiseks lahti mittevõetav asi.
Ma enda omaga kunagi katsetasin, asja ei saanud.
Roosa värvi vast saab vahetada, gps antenna error pildi saab menyyst ära.
PS. indianapolis pro mängib paremini nac
(14-11-2023, 10:36 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Ma enda omaga kunagi katsetasin, asja ei saanud.
Roosa värvi vast saab vahetada, gps antenna error pildi saab menyyst ära.
PS. indianapolis pro mängib paremini nac

Värv ei segaSmile

Kompass on ära keelatud, pildi klõpsasin suurest rõõmust enne ära.

Palju asju mängib paremini, aga selles autos päris tihti kuulad lihtsalt sõiduhelisid. Pealegi - enne tuleks kõlarid välja vahetada.
Täis sai...
[Pilt: 37534-20231115_1432091.JPG]

Märkuseks ikka nõrgavõitu seisupidurSmile Üks kaugtuli ka ei põle.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14