Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S-Klassi ostuabi ! ! !
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Niisiis plaan soetada omale õigepea S-Klass W220
Ei suuda kuidagi ära otsustada kas diisel või bensiinmootoriga. Äkki targemad siin foorumis oskavad aidata.Ei ole oluline mootori töömaht,kütusekulu mis iganes vaid vastupidavus. Kumb siis parem,kas Diisel või Bensiin?
Ette tänades Priit!
see sõltub sellest mida sa kavatsed sellega tegema

kas veosõiduks või spordisõiduks?
Enamus ajast ikka rahulik sõidustiil...aga vahest ju võiks vajutada ka...
siis S400Cdi 184kw sõidab nii nagu sa tahad sellest autost

Kuid ei ole enam vastupidavamat mootorid kui S500-600 V8 V12
Aus olla siis ise olen ka kaalunud kas S400CDI või S500 neil mõlemil peaks jõudu küllaga olema...jääb ülegi arvan.Maanteel möödasõidul probleeme kiirusega ka ei tohiks vast olla.Hetkel oman E-klassi W211 2.2d 90kw maanteel jääb teine lahjaks ikkaSad
Kas sellel vastupidavusega kõik ok?
Jah sellel kõik ok,kuigi ostsin põrsa kotis ja lähemalt uurides selgus,et auto on kardetavasti raske avarii üle elanudSad millest annavad märku halvasti sulguv tagauks ja vahed esikapotil vot,aga mootori poolepealt kõik ok õli ei võta ja töötab laitmatult.
ma arvan et kõige vastupidavam arvestades eesti kütuse kvaliteediga on ikkagi bensumootor.Näiteks s430 või s500
sten170 Kirjutas:ma arvan et kõige vastupidavam arvestades eesti kütuse kvaliteediga on ikkagi bensumootor.Näiteks s430 või s500
500 pidi vastupidavam olema kui 430, nii rääkis vähemalt esindus. aga noh, eks seda näeb kas 430 hakkab mingeid probleeme tooma või mitte. nädalaga ei ole vähemalt ühtegi ilmnenud veel Wink
S400 CDI-st hoia oma käed kohe heaga eemale kui just ratsa rikkaks pole saanud. VÄGA kapriised mootorid. Selline kinnine ring ERG klapid, drosselklapid, Turbod ja tasakaalusts võllid. Kui jõuad remondiga lõppu hakkavad selle aja peale EGR klapid jälle õhtale minema.
Eks võta mobile.de lahti ja arva ise miks S400 nii odav seal on.
S500 on hea kooslus - liigub väga hästi ja kui rahanetukest ikka väga vähe ei ole, siis kannatab ka sõita igapäevaselt. Ei ole ju eriti vahet kas võtab 12 või 15 sajale. Enamus kogusummast läheb naguinii remondile.
Rolzil siin foorumsit peaks olema kogemusi 400 cdi-ga äkki jagab neid.
R129 Kirjutas:S400 CDI-st hoia oma käed kohe heaga eemale kui just ratsa rikkaks pole saanud. VÄGA kapriised mootorid. Selline kinnine ring ERG klapid, drosselklapid, Turbod ja tasakaalusts võllid. Kui jõuad remondiga lõppu hakkavad selle aja peale EGR klapid jälle õhtale minema.
Eks võta mobile.de lahti ja arva ise miks S400 nii odav seal on.
S500 on hea kooslus - liigub väga hästi ja kui rahanetukest ikka väga vähe ei ole, siis kannatab ka sõita igapäevaselt. Ei ole ju eriti vahet kas võtab 12 või 15 sajale. Enamus kogusummast läheb naguinii remondile.

Kusjuures ma olen täpselt sama juttu 400cdi mootorite kohta kuulnud. Ja mitte naiste saunas Smile
Rolz,kas saadad nad selle jutu peale pikalt?
Mis ma siin ikka oma kogemustest räägin...Kõik on ju omanud ja teavad mis räägivad (:
Mina soovitaks hoopis lõpu aastate S320CDI-d minek peaaegu nagu 500-sel kuid kütusekulu oluliselt väiksem. Lust sõita lausa Smile
Kui tahad korralikku asja osta SEE ära. Väga korralik,meil pere pühapäeva auto... isegi uue auto lõhn veel sees Smile rääkimata sellest, et LS on alla 40k....ja pikk kere oh seda mugavust.
Hinnas saab rääkida kah ma usun.
Ei ütle, et omad kogemused on. Inimesed, kes igapäevaselt ja ametlikult mb-sid remondivad on rääkinud. Tuli teemaks, kui arutasin teise ja suurema auto ostu perre. Ega's see tähenda kohe seda, et kõik eksemplarid vigased on vaid neil esineb eelpool nimetatud vigu lihtsalt rohkem arvatavalt. Aga jah, ära hirmutas küll, peab ikka bensiini juurde jääma, vist kõige kindlam...
Iseenesest olen jällegi selle mootori omaduste kohta ainult head kuulnud, kw-d ja nm-d räägivad enda eest Tongue.
Mine sa nüüd võta kinni, mis see õige otsus oleks...
Mina juhindun oma jutus ainult Silberauto statistikale. Ja selle järgi on paraku 400 CDI mootorid ikka kõvasti rohkem remont vajav kui muud isendid.

Muidugi näiteks uued V6 ja V8 mootorid - varsti võite lugeda kuidas Mercedes-Benz neid arvatavasti KARJADE kaupa tagasi kutsub - nimelt tasakaalustusvõllide hammasratas lihtsalt kulub ära ja metallpuru kõik kohad täis. Näis mis tulevik toob

Edit: muidugi alati ei saa kullana kõike võtta. Silberis on vist 2-3 kompressorit ära vahetatud AMG 5,5L mootoritel - täiesti metallipuru ja tükid taga. Kui nüüd arvestada mitu fööniga pilli Eestis liigub siis ...... Olen vist loll, et sellist asja ise kasutama hakkan
R129 Kirjutas:Mina juhindun oma jutus ainult Silberauto statistikale. Ja selle järgi on paraku 400 CDI mootorid ikka kõvasti rohkem remont vajav kui muud isendid.

Muidugi näiteks uued V6 ja V8 mootorid - varsti võite lugeda kuidas Mercedes-Benz neid arvatavasti KARJADE kaupa tagasi kutsub - nimelt tasakaalustusvõllide hammasratas lihtsalt kulub ära ja metallpuru kõik kohad täis. Näis mis tulevik toob

Edit: muidugi alati ei saa kullana kõike võtta. Silberis on vist 2-3 kompressorit ära vahetatud AMG 5,5L mootoritel - täiesti metallipuru ja tükid taga. Kui nüüd arvestada mitu fööniga pilli Eestis liigub siis ...... Olen vist loll, et sellist asja ise kasutama hakkan

Kui laiali läheb viskad kus see ja teine ning lähed turbode peale üle näiteks Smile
Muidu Sa töötad ise silberis?
Jah, vot ka mina tuginen silberi-meeste jutule. Mul endal ka kompressoriga mootor, siiamaani on õnneks olnud vajadus vahetada ainult tolle sidur ning jahutuspump, mis nõrgemad kohad pidid olema. Metall on ise õnneks terveks jäänud veel Smile
OT, aga kui saladus pole siis mitu raha sinult nõuti nende juppide vahetuseks? Just detailide hind, töö välja arvata...küsin kuna piilun ka ühte c32-te...
Lehti: 1 2