Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Nüüd on mõõt täis! Kutsun kõiki liiklejaid korrale!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
R129 Kirjutas:
Martin Kirjutas:Elementaarne liiklusviisakus:

sellistele blokkijatele keeran meelega peale

Ei aeta oma "õigust" taga - selle õiguse tagajärjel võib olla palju laipu.

Kui kõik niimoodi talitaksid, siis paraneks ka liikluse sujuvus, mis tähendab ka seda, et on hulge vähem närvilisi inimesi autoroolis.

Loe enda posti palun niiöelda ridade vahelt uuesti!

Eks vist näed isegi miks liiklus sujuvamaks ei lähe.
Ma saan su kibestumisest aru kui vahele ei lasta - jah, tõesti reastujal on LE järgi eesõigus (aga naga sa ise ütlesid ei pea kogu aeg seda õigust taga ajama)- suurim viga on minu arvates ise kohapeal kordnikku mängima hakata.
Ning kindlasti häirib neid mittevahelelaskjaid mingi tegevus - a´la kas reastud liiga hilja vahetult enne ristmikku vms. Teised pidid ootama ja siis tuleb üks mehike ja surub ennast vahele - mis õigusega küsivad nemad.
Ma ei tea, endal pole selliseid kogemusi väga ette tulnud - reastun piisavalt vara ära ja proovin teisi mitte häirida - punkt com.

Ps kui keegi on mulle TÄIEGA ette keeranud siis parim moodus korrale kutsumiseks talle kõrvale sõita ja siis naeratades õrnalt näppu viibutada - selline väikese lapse nooti nooti ilme endal näol . Enamus kordadel on vastu naratatud Icon_rolleyes ja õrnalt punastatud Icon_redface. Ei pea kätega vehkima
Eks sa said ise ka aru, mida ma mõtlesin. Ja ma ei rääkinud mingist vahele keeramisest, vaid korralikust ümberreastumisest. Teemast, kus liisel väitis, et tema ei saa vahele ja peab ootama heatahtlikku juhti, kes lõpuks lubab manöövrit sooritada. Samamoodi reastun ka mina piisavalt vara ja otsin ka selleks sobivat auku, et mitte kellelegi ette keerata. Kuid kui samal hetkel mingi vana arvab, et ta peab kindlasti su manöövri ära blokkima, vot siis ajab ikka marru küll.
Nii, et sel juhul ma rohkem muretsesin naispere pärast, kes sellise ülbuse all kannatavad ja seetõttu kilomeetreid varem juba kuskil vasakus reas jalgu jäävad. Kui nad aga teavad, et saavad iga kell vahetada rida, siis poleks ju seda probleemi. Mina isiklikult saan iga kord oma manöövrid tehtud ja selle pärast väga ei muretse.
Mis puutub sellesse, et mõni juht enne ristmikku kuhugile vahele tuleb, siis las tulla (jah, korraks teeb meele mõrudaks), lasen paar masinat enda vahele, siis koju jõuan ikka suht samal ajal - ma ei kaota ajas selle 1-2-3 koha loovutamise pärast.

Näpu viibutamine on selline asi, et tuimad huligaanid selle peale ei reageeri, neil täieasti ükskõik. Pigem reageerivad need, kes tahtmatult on mingi mitte just kõige korrektsema manöövriga hakkama saanud.

Ja selle õiguse tagaajamisega pidasin silmas rohkem maanteel toimuvat, kus osad "mendid" hakkavad möödujat takistama, lisades ise kiirust. Vaevalt, et linnas ümberreastudes mingeid suuremaid pauke saab tulla, pigem tekivad sellised väiksemad plekimõlkimised. Ja nõus sinuga, et suurim viga on kohapeal kordnikku mängima hakata.


PS! ridade vahelt võibki igasugu asju taga ajada, tähtis on asja mõte! Ma usun, et sa said must aru.
Niipalju kui ma Eestis liiklenud olen, siis on märgata, et liiklus on muutunud mõistvamaks ja sujuvamaks, võrreldes ca 5aasta taguse liiklusega.
Näide põhjanaabrite liikluskultuurist:
Umbes 5a tagasi olin ristmikul kus 6rida vasemas reas ja enne foori 100m avastasin et ma pean paremale keerama. Panin suuna ja läksin, sest kõik said aru et "loll turist" Eesti numbritega pani jälle mööda.
Ma arvan et meil on Eestis veel sinnamaani pikk aeg...
Ma olen ise suht agresiivse sõidustiiliga, kuid tipp-tunnil(kui TLN seda üldse on, minge Stoci kell4õhtul) lasen alati vahele.
janek126 Kirjutas:Niipalju kui ma Eestis liiklenud olen, siis on märgata, et liiklus on muutunud mõistvamaks ja sujuvamaks, võrreldes ca 5aasta taguse liiklusega.
Näide põhjanaabrite liikluskultuurist:
Umbes 5a tagasi olin ristmikul kus 6rida vasemas reas ja enne foori 100m avastasin et ma pean paremale keerama. Panin suuna ja läksin, sest kõik said aru et "loll turist" Eesti numbritega pani jälle mööda.
Ma arvan et meil on Eestis veel sinnamaani pikk aeg...
Ma olen ise suht agresiivse sõidustiiliga, kuid tipp-tunnil(kui TLN seda üldse on, minge Stoci kell4õhtul) lasen alati vahele.

Eusa_doh ärge parem tulge
liisel Kirjutas:Tulen mina täna tööle... kadaka tee ja tähetorni ristist mäest ülesse minnes on üks teeots... vanasti oli seal maksimarket... tänava nime ma ei tea.
Nu vut... sealt tänavast üks auto tuli ja tahtis siis vasakule keerata.... autosid tuli mõlemas sõidusuunas... vaatasin et hakkab otsa ringi keerama... ei ta keeras vastassõidusuunda ja sealt rallis üle tee vasakule mäest alla... foor läks roheliseks ja kuna vastu ühtegi autot ei tulnud rallis mees nii kiiresti ja nii kaugele vastassõidu suunas kuni vähegi sai... ma vaid punnitasin silmi... see nn eksimus nüüd küll väsimusest ei olnud. Viimasel hetkel pressiti end kellelegi vahele..... Mind ta otseselt küll ei puudutanud aga ikkagi oli kummaline jälgida

Suht igapäev näen olukorda kus kadakateel suunaga kannukõrtsi poolt akateemia ristile on tekkinud suurem ummik. Pea igapeäv näen kas kahte või kolme autot mis sõidavad siis võimalusel 200-300m vastasuunas ja keeravad enne risti alla vasakule. Siit kadaka tee Statoilist pea ristini väja. Ja kuna neil on liiklust rikkudes kiire siis sõidetakse seda kuni 100km/h.
Ardo Kirjutas:
liisel Kirjutas:Tulen mina täna tööle... kadaka tee ja tähetorni ristist mäest ülesse minnes on üks teeots... vanasti oli seal maksimarket... tänava nime ma ei tea.
Nu vut... sealt tänavast üks auto tuli ja tahtis siis vasakule keerata.... autosid tuli mõlemas sõidusuunas... vaatasin et hakkab otsa ringi keerama... ei ta keeras vastassõidusuunda ja sealt rallis üle tee vasakule mäest alla... foor läks roheliseks ja kuna vastu ühtegi autot ei tulnud rallis mees nii kiiresti ja nii kaugele vastassõidu suunas kuni vähegi sai... ma vaid punnitasin silmi... see nn eksimus nüüd küll väsimusest ei olnud. Viimasel hetkel pressiti end kellelegi vahele..... Mind ta otseselt küll ei puudutanud aga ikkagi oli kummaline jälgida
see ongi see 10 % äärmuslikke

Suht igapäev näen olukorda kus kadakateel suunaga kannukõrtsi poolt akateemia ristile on tekkinud suurem ummik. Pea igapeäv näen kas kahte või kolme autot mis sõidavad siis võimalusel 200-300m vastasuunas ja keeravad enne risti alla vasakule. Siit kadaka tee Statoilist pea ristini väja. Ja kuna neil on liiklust rikkudes kiire siis sõidetakse seda kuni 100km/h.
martiini Kirjutas:
Xloaded Kirjutas:Paremalt vasakusse reastujatel on eesõigus. Vastupidi ootavad seni kuni keegi piisavalt lahke on.
Palju load maksid?

Täpselt sama küsimus tekkis.
Mnjah, ärge kohe selga lennake....

Ilmslet kuluks kõigil siinkohal ära see läbi lugeda http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=265273

Peatükk 9 Manöövrid

§94. Kõrvuti sõitvate juhtide vastastikusel reavahetamisel peab juht andma teed temast paremal olevale juhile.

Aga...
see ei tähenda, et ma pean KÕIK paremal reas olevad suunatuld näitavad sõidukid enda sõiduki ette laskma, vaid siis kui MA ISE rida vahetan samal ajal paremasse ritta...
Pole sellel liiklusel häda midagi, alati hakkama saanud ja seadus seaduseks. Ohutus ennekõige ja siis manööver.
Kõige hullemad on need autojuhid kes kardavad või ei oska sõita. Teekond on neil punktist A- punkti B. Auto peegleid kasutatakse ainult meikimiseks. Kui vahele reastud oled liiklushuligaan, miks sa ei võinud tema taha reastuda!!!
Maanteel, nojah mis seal enam rääkidaEusa_pray

Teine seltskond, kes on tolmuimeja kapoti alla õhku puhuma pannud, kiiremad putukad linnas, seni kuni tuleb otse sõitaBadgrinBadgrinBadgrin
v6sa Kirjutas:Tuletan meelde, et sama elementaarne on mitte peale pressida.

Teises reas kehtib asulas samuti 50/70, nagu esimeseski. Kes tahab seadust rikkuda, olgu tal siis põhjus missugune, siis peab ta seda tegema teistega arvestades. Muidu on ta lihtsalt siga.
Mul ei tule praegu pähe ühtegi tõeliselt head põhjust, mis õigustaks piirkiiruse ületamist/punasega pressimist/jalakäijatest ülesõitmist/bussi teadlikku blokkimist. Tähelepanematus pole andestatav põhjus.

Jah, "häid" põhjuseid oskame me kõik leiutada. Aga tegelikult, kui palju siiski sõltub meie kihutamisest ja kui palju oma aja seadmise oskusest?

See juhtus juba ammu kuid veel hästi meeles.See oli veel sel toredal ajal kui kogu Sõpruse puiesteel liikuvad masinad võis kahekäe sõrmedel üles lugeda.
Poiss oli väike ja mängis õues liivakastis.Kusagilt ilmus tundmatu peni ja hammustas poissi peast.Kiirabi oodati sel ajal ikka tundide kaupa.
Autole hääled sisse ja mööda Sõprust kiirabihaigla poole uhama.
Ja siis kaks isehakanud miilitsat blokeerivad .Poisil aga voolab veri ojadena.Vilgutan tulesid,signaalitan-ei midagi.Kui kõrvalsõitjale verd sai näidatud lasi ette.
Minu jaoks oli see piisav põhjus kiiruse ületamiseks.
Lisaks veel,et kas tänu sellele,et Vabaduse plats kinni on - on igatahes liiklejad palju viisakamaks muutunud.Järjest rohkem lastakse vahele ja vilkuvaid ohutulesid näeb üha tihemini.
Nüüd aasta sõitnud Hiiu ja Laste Maailma vahet mööda Pärnu mnt-dIcon_biggrin.
Peter Kirjutas:...
Kui kõrvalsõitjale verd sai näidatud lasi ette.
Minu jaoks oli see piisav põhjus kiiruse ületamiseks.

Huvitav, kui paljudel kiiruseületajatel on autos selline verdtilkuv laps? Mina pean tunnistama, et kõik neli korda, mil olen viinud inimest haiglasse, olen pidanud pigem olema tavapärasest hoolikam, et mitte vigastusi juurde tekitada.

Järgmisena tuleb keegi väitma, et suurest tormist tingitud 46-meetrise meretaseme tõusu eest ärasõitmine on ka täiesti mõjuv põhjus...Retard

Ongi!Nod

Aga kui tihti meil seda tavaelus ette tuleb?Eusa_snooty

Minu postituse mõte pole mitte selles, et ma pidevalt blokin liiklust ja olen selle üle uhke. Ei, seda ma ei tee. Küll aga ajavad mul sita keema need, kel on pidevalt kiire ja kes oma sigatsemist (järjepidevat LE rikkumist teiste arvelt) põhjendavad sellega, et "on kiire".

Ja mul ei ole või...Icon_eek

Meil kõigil on kiire.Nod Mõni lihtsalt saab oma asjad aetud nii, et teised mahuvad ka elama ja mõni ei mahu kohe mitte muu karja sekka.

P.S. Loodetavasti sai poiss ikka abi haiglast.
väikemees Kirjutas:Pole sellel liiklusel häda midagi, alati hakkama saanud ja seadus seaduseks. Ohutus ennekõige ja siis manööver.
Kõige hullemad on need autojuhid kes kardavad või ei oska sõita. Teekond on neil punktist A- punkti B. Auto peegleid kasutatakse ainult meikimiseks. Kui vahele reastud oled liiklushuligaan, miks sa ei võinud tema taha reastuda!!!
Maanteel, nojah mis seal enam rääkidaEusa_pray

Teine seltskond, kes on tolmuimeja kapoti alla õhku puhuma pannud, kiiremad putukad linnas, seni kuni tuleb otse sõitaBadgrinBadgrinBadgrin

muidugi pole häda midagi, ma ei saa ka aru mis siin vingutakse, 90-ndate algul oli üle 400 liiklussurma aastas nüüd üle 100 kuid autosid kordades rohkem.
See on demokraatia. Midagi ikka liikluses puudu on, kuid olukord on kindlasti parem kui aasta tagasi! Samas leidub ikka ka autojute, kes on ostnud endale kaubiku, sinna taha haakinud käru, millel suur puidu koorem peal ja ta ei saa aru ka 10-ndal korral, et iga tema möödasõit lõppeb sellega,et vastasuunas liikuv auto pidurdab teeäärde seisma.
See kõik oli Tallinn-Tartu mnt. Ausalt öeldes sõitsin lõpuks ka 70ga 90 alas. Lihtsalt ootasin,et pikendada vahemaad selle kaubikuga, ei oleks mitte tahtnud avariis osaleda.
Ostsin omale hiljuti Mercedes-Benz SLK 200 KOMPRESSORi ja pole siiamaani pähe löönud selline asi,et sõidaks ilma suunata või sõidaks poeuksest sisse nagu enamus mersumehi teeb.
Küsimus siis selline.Kas tõesti Mercedes-Benz on nii kõva auto,et teeb sust nii kõva üliinimese?Ma ei usu.
Paljudel on see nii.Olen ka täheldanud,et isegi meie klubi liikmed ei kasuta suunda....Äkki on auto pähe löönud?
Enamujs on nüüd palju öeldud. Miniseelikus naised jäävad ka rohkem silma kui tavalised. Nii on ka mersuga, rahval on selline haigus,et mõtlevad kui on Mercedes-Benz, siis on rikas ja ülbe. Pluss siis täiendavalt isehakanud ajakirjanikud.
Opeli omanikud näitavad ka väga vähe suunda. Eriti kui see on Calibra
Jaa ennem olid alles ajad.. aga peale Mercedes-Benz ostu on ainult püsikas peal ju jumala pohh mis ümberringi toimub.. linnas ka ikka enamasti 45-55 saab sõidetud. AUtos on hea ja hubane ning milleks anda gaasi ja rallida? Muidugi kui laps kõrval verd tilguks siis rammiks ka esimesi, et mõõda saada. Kõik oleneb alati olukorrast. Ja Igaühe olukord on temale erineva tähtsusega. Kellele on see hlavas olukorras laps kellel on aga kiire oma maniküüri juurde. Olukorrad/põhjused on erinevad aga roolitaga käituvad mõlemad samamoodi.
ML0 Kirjutas:Ostsin omale hiljuti  Mercedes-Benz SLK 200 KOMPRESSORi ja pole siiamaani pähe löönud selline asi,et sõidaks ilma suunata või sõidaks poeuksest sisse nagu enamus mersumehi teeb.
Küsimus siis selline.Kas tõesti Mercedes-Benz on nii kõva auto,et teeb sust nii kõva üliinimese?Ma ei usu.
Paljudel on see nii.Olen ka täheldanud,et isegi meie klubi liikmed ei kasuta suunda....Äkki on auto pähe löönud?

Minu puhul mõjub MB-ga sõitmine vastupidi. Kuna argipäeviti sõidan igasuguste vanade tööautodega, siis 126-e rooli istudes lihtsalt naudin seda mugavust ja vaikust ning kruiisin trassil ca 85-95.
Mis muidugi ei tähenda, et ma ei võta V8-st möödasõidul viimast kui keegi ees 80-ga sõidab...
Aga minu meelest selles ongi sai et V8 möödub ca 4sek-ga eesllikuvast autost, aga mingi a´la 1,3TD teeb seda 40seki ja ohustab seega kõiki.

P.S. Turvavööd ja suunatuld kasutan 100%.
janek126 Kirjutas:
ML0 Kirjutas:Ostsin omale hiljuti  Mercedes-Benz SLK 200 KOMPRESSORi ja pole siiamaani pähe löönud selline asi,et sõidaks ilma suunata või sõidaks poeuksest sisse nagu enamus mersumehi teeb.
Küsimus siis selline.Kas tõesti Mercedes-Benz on nii kõva auto,et teeb sust nii kõva üliinimese?Ma ei usu.
Paljudel on see nii.Olen ka täheldanud,et isegi meie klubi liikmed ei kasuta suunda....Äkki on auto pähe löönud?

Minu puhul mõjub MB-ga sõitmine vastupidi. Kuna argipäeviti sõidan igasuguste vanade tööautodega, siis 126-e rooli istudes lihtsalt naudin seda mugavust ja vaikust ning kruiisin trassil ca 85-95.
Mis muidugi ei tähenda, et ma ei võta V8-st möödasõidul viimast kui keegi ees 80-ga sõidab...
Aga minu meelest selles ongi sai et V8 möödub ca 4sek-ga eesllikuvast autost, aga mingi a´la 1,3TD teeb seda 40seki ja ohustab seega kõiki.

P.S. Turvavööd ja suunatuld kasutan 100%.

Mul sama teema Smile ainult, et mõõdasõite teen siis kui näen,et ees liigub nii 2-3 masinat ja kui ma neist kõigist korraga mõõda saan. Juhul kui ees liigub suurem kolonn siis ma tõesti ei viitsi hakkata nägema vaeva seal vahel tõmblemisega ja sõidan rahulikult taga edasi.
ML0 Kirjutas:Ostsin omale hiljuti  Mercedes-Benz SLK 200 KOMPRESSORi ja pole siiamaani pähe löönud selline asi,et sõidaks ilma suunata või sõidaks poeuksest sisse nagu enamus mersumehi teeb.
Küsimus siis selline.Kas tõesti Mercedes-Benz on nii kõva auto,et teeb sust nii kõva üliinimese?Ma ei usu.
Paljudel on see nii.Olen ka täheldanud,et isegi meie klubi liikmed ei kasuta suunda....Äkki on auto pähe löönud?

Alles reedel (peale Delfis ilmunud Kiisleri pildiseeriat) oli Pärnus Tallinna mnt Selveri kõrval samasugune(küll invamärgita ja kõigest tagaveoline) S500 parkimas kollasel joonel poe ukse kõrval. Parkimiskohti tegelikult piisas. Roolis oli nooremapoolne meeskodanik.
Mina ei saa aru sellest, et kas suuna tuled on mingi kallis lisavarustus, sest tundub et paljudel puuduvad suunatuled. Ise sõidan C 200-ga, mis ei peaks kuuluma just väikeautode hulka ja peaks olema piisavalt suur, et seda küljepeeglist näha reastumisel, nimelt vähemalt korra nädalas või isegi kakskorda nädalas pean ma blokki pidurdama kuna vasakult kaldub mingi sõiduk mulle külge. Üks kord taheti vasakult külle tulla üle pideva joone, õnnek oli tee lai ja sain kõrvale tõmmatud, pärast järgi sõites vaadati mulle otsa, et ma mingi segane ei andnud teed.

Ja need kellel on suunatuli olemas ja kasutavad seda võiksid ikka meelespidada, et ennem teastumist tuleks peeglitest vaadata, et ega kedagi kõrval pole.

Muidu ise ühe matsu ärateinud nii et auto mahakandmisele ja endal siianigi paar armi järgi. Peale seda liitusin "Hea liikleja" kampaanjaga ning mind igatahes see distsiplineerib ning püüan ikka sõita LE reeglitejärgi, kuigi pean tunnistama, et mõnikord saab linnas liiklusvooluga kaasa mindud max 60km/h.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13