Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Nüüd on mõõt täis! Kutsun kõiki liiklejaid korrale!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Priit Kirjutas:...
Kusjuures Eesti turul NaviGPS nime all müüdav GPS-datalogger on väidetavalt kasutatav ka kohtus tõestusvahendina (kas ka Eestis, ei julge lubada), kuna kasutab kiiruse mõõtmisel doppleri efekti.
...

Vahet pole. Seni, kuni seesinane datalogger ei salvesta kogu nähtavatelt satelliitidelt tulevat infovoogu, et konkreetse ajahetke arvutused oleks korratavad hiljem, suudab suvaline süüdistaja (ja selle kodaniku vastu Sa kohtus oma kepsuga astud) selle "mõõtmismeetodi" põhja lasta - see pole metroloogiliselt ju mõõtmine.

Aga enesekontrolliks käib küll. Kuigi, nagu me teame sõltub kohtus kõik advokaadist. Iseenesest oleks huvitav, kui keegi tekitaks kaasuse, kus radari ja navigeri kiirusnäidud oleks erinevad (ehk inimesele määritakse pähe mittetoimunud rikkumine). Kui sel kodanikul oleks piisavalt raha väga hea advokaadi jaoks, võiks tulemus olla päris huvitav...
Oeh Smile Olles ise pidevalt asja sees ja kursis võin ma ainult nii palju öelda, et ka NASA mõõteseaded pole mõõteseaduse mõistes jälgitavad. Võtke lahti ministri määrus 104 "metroloogilisele kontrollile kuuluvate mõõtevahendite nimistu ja ......" Väga konkreetselt on kirjas milliste seadmete alusel eestis kiirust mõõdetakse. Punkt - seadus lõpeb seal.

Kõik kiirusmõõteseadmed peavad olema taadeldud vastavalt metoodikale. Esmakordsl taatlusel kontrollitakse näiteks mõõtevahendi kauguse kui ka aja funktsiooni. Igaastasel kordustaatlusel kontrollitakse ainult kauguse mõõtmise funktsiooni jne.

Metroloogilises mõttes võib veel ainukesena rääkida tahhograafidest mis rekkades on. Seal on jälgitavus tagatud.
Aga selles suhtes on ÜRO reegel, et spidomeetrid ei tohi vähemat väärtust kuvada ning autotootjad lähtuvadki sellest. Autospidomeetri 100 km/h juures on näiteks "tegelik" 96 km/h täisa normaalne.

Ääremärkusena - iga mõõtmine on niiöelda tõenäosustasemega. 100 % usaldusväärsuse tagab ainult Jumal taevas.
Päev liikluses on üks närvesööv tegevus meil siinmail.
Kui aga liiklejaid korrale kutsuda siis peaks ise nagu eeskujuks olema.

Täna ylemiste ristmikul tartu mnt poolt tulles ja järvevanale pöörates oli mul kõrvalreas üks mb w124 kupee. Kes rohelise fooritule süttides lausa lendas paigalt ja vajus/keeras mulle ette kuna tema rida lõppes ära. Kuigi tal oli aega see reavahetus ka sujuvamalt ja hiljem teha sealhulgas jäädes minust ettepoole. Suunatulede kasutamisest pole mõtet rääkidagi.

Kui ma masinale järele jõudsin nägin selle tagaaknal MB Club estonia silti ilutsemas.

Ega see olukord paremaks ei lähe kui me ise eeskuju ei anna.
MarekV Kirjutas:Päev liikluses on üks närvesööv tegevus meil siinmail.
Kui aga liiklejaid korrale kutsuda siis peaks ise nagu eeskujuks olema.

Täna ylemiste ristmikul tartu mnt poolt tulles ja järvevanale pöörates oli mul kõrvalreas üks mb w124 kupee. Kes rohelise fooritule süttides lausa lendas paigalt ja vajus/keeras mulle ette kuna tema rida lõppes ära. Kuigi tal oli aega see reavahetus ka sujuvamalt ja hiljem teha sealhulgas  jäädes minust ettepoole. Suunatulede kasutamisest pole mõtet rääkidagi.

Kui ma masinale järele jõudsin nägin selle tagaaknal MB Club estonia silti ilutsemas.

Ega see olukord paremaks ei lähe kui me ise eeskuju ei anna.

Oled sa kindel, et sa ise ei blokeerinud antud autot kiirendades eesliikujal 40 cm vahega sabas? Kasutades ise iga hommik nimetatud ristmiku, tean, et siuke komme on küll vägagi paljudel. Suuna mittenäitamist ei saa kuidagi normaalseks nimetada, see näitab inimese nõrkust...
ei lähe päevagi mööda kui ei keerata ette või ei tehta mis iganes idiootsusi. inimesed lihtsalt ei saa aru mis nad valesti teevad või arvavad et see on normaalne. ma arvan, et inimestel on stress, ei saa lubada korralikke lõõgastumise vahendeid, ilmad on sitad, liisingud nõuvad pappi jne.

kes tahab hullult kihutada ja rallida soovitan soojalt mõnda arvutimängu proovida kõige raskema tasemega. samuti need kes ei saa liikluses hakkama, põhjendamatult uimedavad, kardavad...jälle arvutimäng. kui mingi 1-2h anda täiega minna (loomulikult tuleb valida, et auto katki läheks), siis tõepoolest ei viitsi enam päris maailmas kihutada ega rapsida...Badgrin

edit:

huvitav kas sellist mängu pole tehtud, kus saab uimerdamise, kihutamise, liiklusohtliku olukorra tekitamise eest jne - punkte ja viisakuse eest + punkte aga samas pead kellegi näiteks aja peale lennujaama viima...Unibrow
liisel Kirjutas:
marek Kirjutas:huvitav kas sellist mängu pole tehtud, kus saab uimerdamise, kihutamise, liiklusohtliku olukorra tekitamise eest jne - punkte ja viisakuse eest + punkte aga samas pead kellegi näiteks aja peale lennujaama viima...Unibrow

Eestlased on teinud sellise mängu nagu Siia sinna läbi linna... seal küll õpetab jala liiklema ja ka jalgrattaga liiklemaSmile seal saab punkte õieti läbitud tee eestSmile

Aga see ju ka hea mäng, et liikluses saaks rahulikum olla Eusa_dance LINK
Uhh, täna oleks äärepealt ühe G alla jäänud ning paremal juhul haiglas lõpetanud. Õnn aga oli seekord minuõuelIcon_twisted.
Priit Kirjutas:Aga see ju ka hea mäng, et liikluses saaks rahulikum olla Eusa_dance LINK
ma pidasin silmas ikka normaalseid mänge (rooli ja pedaalidega) nagu NFS, colin mcrae, test drive - mitte sellist kräppi.
marek Kirjutas:
Priit Kirjutas:Aga see ju ka hea mäng, et liikluses saaks rahulikum olla Eusa_dance LINK
ma pidasin silmas ikka normaalseid mänge (rooli ja pedaalidega) nagu NFS, colin mcrae, test drive - mitte sellist kräppi.
Richard Burns Rally nendest kõige reaalsem simulaator, saab ehtsa sõidutunde kätte ja pärast liikluses sõidad nagu penskar. Järgi proovitud värk Thumbsup
python Kirjutas:Uhh, täna oleks äärepealt ühe G alla jäänud ning paremal juhul haiglas lõpetanud. Õnn aga oli seekord minuõuelIcon_twisted.

Minul on Eestlase iseloom ja närv, aeg-ajalt annan "koolitusi" kui ikka mõni mind järjepidevalt närvi ajab, sama tegin ka täna Paldiski mnt-l keskpäeval. Mingi idioot lihtsalt töllerdab I reast II ja vastupidi pidevalt ilma igasuguse loogikatta ja ilma suunata ja kui minu järgmine manööver sõltub tema mitte-suunanäitamisest siis mõnikord juhtub nii, et "ma kogematta vajun talle lihtsalt kõrvalreast ilma suunata ette ja kogematta lihtsalt pidurdan"...Las mõtleb korra, mis tunne on...

Sellest liiklusest siin ei ole mõtet üldse rääkida ka, isegi Moskva ja St.Peterburgi liiklus, kus puudub igasugune kord ja õiglus ning õigus, toimib oma kaoses oluliselt paremini, kuna keegi ei n***i sind, tuled Eestisse, esimene foori all tahab mõni sust üle sõita lihtsalt...
Eriti närvi ajab siis kui politsei kõike pealt vaatab ja mitte midagi ei tee, kuna ootab "rohkem tema palga eelarvet täitvat juhtumit". Mõnikord olen läinud ja küsinud, et misk te siin olete ja kas ikka õigustate oma nime, siis hakkab vabanduste jada pihta, et kes, kus mida tegi ja mis reg. number oli...

Kaos ühesõnaga ja seda siin tõestada ei ole vaja...
liisel Kirjutas:
Martin Kirjutas:
marek Kirjutas:
Priit Kirjutas:Aga see ju ka hea mäng, et liikluses saaks rahulikum olla Eusa_dance LINK
ma pidasin silmas ikka normaalseid mänge (rooli ja pedaalidega) nagu NFS, colin mcrae, test drive - mitte sellist kräppi.
Richard Burns Rally nendest kõige reaalsem simulaator, saab ehtsa sõidutunde kätte ja pärast liikluses sõidad nagu penskar. Järgi proovitud värk Thumbsup

Jälgides kuidas penskarid sõidavad, siis päris paljud ei ole üldse kursis kuidas sõidetakse jne... Üleeile jüri ringi peal tuli üks penskar mulle vastu ... kui tavaliselt sõidetakse ringil nn paremale siis tema keeras ringile sisenedes vasakuleSmile
Icon_razz mitte selles mõttes penskarIcon_smile, vaid ikka mõtlesin rohkem seda, et siis ise sõidan väga rahulikult. Isegi siis ei viitsi närvi minna, kui ees mõni turnib ilma suunatuleta jne. See kodus arvuti taga rallitamine mõjub hästi.
Rolz Kirjutas:
python Kirjutas:Uhh, täna oleks äärepealt ühe G alla jäänud ning paremal juhul haiglas lõpetanud. Õnn aga oli seekord minuõuelIcon_twisted.

Minul on Eestlase iseloom ja närv, aeg-ajalt annan "koolitusi" kui ikka mõni mind järjepidevalt närvi ajab, sama tegin ka täna Paldiski mnt-l keskpäeval. Mingi idioot lihtsalt töllerdab I reast II ja vastupidi pidevalt ilma igasuguse loogikatta ja ilma suunata ja kui minu järgmine manööver sõltub tema mitte-suunanäitamisest siis mõnikord juhtub nii, et "ma kogematta vajun talle lihtsalt kõrvalreast ilma suunata ette ja kogematta lihtsalt pidurdan"...Las mõtleb korra, mis tunne on...

Sellest liiklusest siin ei ole mõtet üldse rääkida ka, isegi Moskva ja St.Peterburgi liiklus, kus puudub igasugune kord ja õiglus ning õigus, toimib oma kaoses oluliselt paremini, kuna keegi ei n***i sind, tuled Eestisse, esimene foori all tahab mõni sust üle sõita lihtsalt...
Eriti närvi ajab siis kui politsei kõike pealt vaatab ja mitte midagi ei tee, kuna ootab "rohkem tema palga eelarvet täitvat juhtumit". Mõnikord olen läinud ja küsinud, et misk te siin olete ja kas ikka õigustate oma nime, siis hakkab vabanduste jada pihta, et kes, kus mida tegi ja mis reg. number oli...

Kaos ühesõnaga ja seda siin tõestada ei ole vaja...
Ise ka mõnikord üritanud "õpetada" just neid, kes ilma suunatuleta kiiluvad mulle ette ja siis jäävad jalgu kah. Hoian alati korralikku pikivahet, nii et minu ette tulla on kõigil ruumi. Kuid tegelikult ega see õpetamine midagi muud ei muuda, lollid ja puudulikud niikuinii sellest aru ei saa ja arvavad, et nedmad on kõikse õigemad.

Eraldi juhtum on muidugi Eesti Politsei ja selles suhtes on sul õigus - nad ei tegele liiklusega, vaid rahakotile parima juhtumiga. Liiklusest nad tavaliselt väga eriti midagi ei tundu teadvat kah. On olnud kahe tuttavaga juhus, kus peale avariid kutsutud politsei kohale ja vanad on pannud täiesti vale inimese süüdi. Hiljem kindlustuses siiski õiglus jalule seatud, kuid mentidest on ikka väga ebakompetentne mulje jäänud. Muidu nagu politseivihkaja pole aga tundub, et enamus liikluses tegutsevaid vanasid on nats puuduliku hariduse või haritusega.

Minu japks liikluses häirib kõige rohkem see, et kõikvõimalikud tegelased tahavad sõita alati kõige vasakpoolsemas reas. Näiteks Paldiski mnt.-l alates Merimetsa Selverist 3-realine tee, siis arvake ära, et millises reas kõige kiiremini liikuda saab? Õige vastus on esimeses reas. Kuna suunaga Rocca poole pole esimene rida ka ainult ühsitranspordi jaoks, siis kasutan ise eranditult ainult seda rida. Näinud mitmeid kordi juhuseid, kus just naisterahvad (vabandan siinkohal meie naispere ees) keeravad otse Merimetsa Selveri parklast kõige vasakpoolsemasse ritta ja siis jäävad kõgile jalgu. Pole nagu väga viisakas või mis?
Martin Kirjutas:Minu japks liikluses häirib kõige rohkem see, et kõikvõimalikud tegelased tahavad sõita alati kõige vasakpoolsemas reas. Näiteks Paldiski mnt.-l alates Merimetsa Selverist 3-realine tee, siis arvake ära, et millises reas kõige kiiremini liikuda saab? Õige vastus on esimeses reas. Kuna suunaga Rocca poole pole esimene rida ka ainult ühsitranspordi jaoks, siis kasutan ise eranditult ainult seda rida. Näinud mitmeid kordi juhuseid, kus just naisterahvad (vabandan siinkohal meie naispere ees) keeravad otse Merimetsa Selveri parklast kõige vasakpoolsemasse ritta ja siis jäävad kõgile jalgu. Pole nagu väga viisakas või mis?
täpselt nii see on, minu jaoks ka müstika... sama toimub ka linnast väljuvatel 2 realistel "kiirteedel", esimesel võimalusel vasakusse ritta ja tee mis tahad eest ära ei tule. korra isegi näind kuda politseile ette jäi, midagi ei teinud sõitis parempoolsest reast mööda! Icon_eek ju pole piisavalt suur rikkumine s.t. alla 600kr?

liisel Kirjutas:Üleeile jüri ringi peal tuli üks penskar mulle vastu ... kui tavaliselt sõidetakse ringil nn paremale siis tema keeras ringile sisenedes vasakuleSmile
heh, mulle tuli ca 1kuu tagasi seal vastu w124!! mina liikusin maardust kiili poole ja siis järsku tuleb sisemisel real auto vastu Icon_eek õnneks olin juba paremasse ritta läinud mis ringilt välja läheb...
rauntz Kirjutas:Oled sa kindel, et sa ise ei blokeerinud antud autot kiirendades eesliikujal 40 cm vahega sabas? Kasutades ise iga hommik nimetatud ristmiku, tean, et siuke komme on küll vägagi paljudel. Suuna mittenäitamist ei saa kuidagi normaalseks nimetada, see näitab inimese nõrkust...

Selles olen küll täiesti kindel sest minu diisel buss poleks seda tehniliselt lihtsalt võimaldanud.

Aga Mercedes-Benz oleks võinud reavahetusega lihtsalt oodata või pikemalt eest ära sõita. Mitte nina ette vajuda.
MarekV Kirjutas:
rauntz Kirjutas:Oled sa kindel, et sa ise ei blokeerinud antud autot kiirendades eesliikujal 40 cm vahega sabas? Kasutades ise iga hommik nimetatud ristmiku, tean, et siuke komme on küll vägagi paljudel. Suuna mittenäitamist ei saa kuidagi normaalseks nimetada, see näitab inimese nõrkust...

Selles olen küll täiesti kindel sest minu diisel buss poleks seda tehniliselt lihtsalt võimaldanud.

Aga Mercedes-Benz oleks võinud reavahetusega lihtsalt oodata või pikemalt eest ära sõita. Mitte nina ette vajuda.
Jah, mulle ka need nina ette vajujad ei meeldi, kuid ka sellele on lahendus. Ma nimelt oman silmi, mistõttu ma ka näen (heureka!) ja kui ma näen, et teisel autol pole kuhugile minna, sest rida on lõppemas või on tema käitumisest näha, et tahab minu ette tulla, siis ma teen talle ka ruumi ja seda juba suht aegsasti. Ma isiklikult ei kaota küll midagi, kui 1-2-3 autot minu ette tulevad. Kui tähelepanelikult sõita, siis aimad olukordasid kaugelt ette ja seetõttu ei teki ka probleeme.
Martin Kirjutas:Jah, mulle ka need nina ette vajujad ei meeldi, kuid ka sellele on lahendus. Ma nimelt oman silmi, mistõttu ma ka näen (heureka!) ja kui ma näen, et teisel autol pole kuhugile minna, sest rida on lõppemas või on tema käitumisest näha, et tahab minu ette tulla, siis ma teen talle ka ruumi ja seda juba suht aegsasti. Ma isiklikult ei kaota küll midagi, kui 1-2-3 autot minu ette tulevad. Kui tähelepanelikult sõita, siis aimad olukordasid kaugelt ette ja seetõttu ei teki ka probleeme.

Niimoodi ennetavalt sõites paraneb liikluse sujuvus küll, aga...

...pidevalt ühte trassi sõites kipub tekkima teatud tunne nende masinate kohta, millel järjepidevalt "ootamatult" rida ära lõpeb. Ehk mina küll ei kipu siin neile trügijatele õigust andma. Eriti siis, kui oma reavahetuse kavatsusest suunatulega varem märku ei anta. Lõppude lõpuks keelab LE reavahetuse jõuga ja pidurid peaks kõigil autodel ikka standardvarustuses olema.Icon_mad

Ehk trügijad, sõitke sitale. Üks valge 124 teile teed ei anna, kui te ise suunatulega selleks soovi ei avalda. Aga näidake suunda, lasen vaheleIcon_cool
v6sa Kirjutas:Ehk trügijad, sõitke sitale. Üks valge 124 teile teed ei anna, kui te ise suunatulega selleks soovi ei avalda. Aga näidake suunda, lasen vaheleIcon_cool

Võtsid sõnad suust, mul polegi midagi lisada Smirk
v6sa Kirjutas:
Martin Kirjutas:Jah, mulle ka need nina ette vajujad ei meeldi, kuid ka sellele on lahendus. Ma nimelt oman silmi, mistõttu ma ka näen (heureka!) ja kui ma näen, et teisel autol pole kuhugile minna, sest rida on lõppemas või on tema käitumisest näha, et tahab minu ette tulla, siis ma teen talle ka ruumi ja seda juba suht aegsasti. Ma isiklikult ei kaota küll midagi, kui 1-2-3 autot minu ette tulevad. Kui tähelepanelikult sõita, siis aimad olukordasid kaugelt ette ja seetõttu ei teki ka probleeme.

Niimoodi ennetavalt sõites paraneb liikluse sujuvus küll, aga...

...pidevalt ühte trassi sõites kipub tekkima teatud tunne nende masinate kohta, millel järjepidevalt "ootamatult" rida ära lõpeb. Ehk mina küll ei kipu siin neile trügijatele õigust andma. Eriti siis, kui oma reavahetuse kavatsusest suunatulega varem märku ei anta. Lõppude lõpuks keelab LE reavahetuse jõuga ja pidurid peaks kõigil autodel ikka standardvarustuses olema.Icon_mad

Ehk trügijad, sõitke sitale. Üks valge 124 teile teed ei anna, kui te ise suunatulega selleks soovi ei avalda. Aga näidake suunda, lasen vaheleIcon_cool

Minu jutt oli rohkem selle Ülemiste ristmiku kohta, suunaga Mustamäe poole, seal Järvevana Statoili juures lõppeb parempoolne rida ära.
Muidu Võsa jutt õige, pideva sigatsemise tulemusena saab kannatus otsa ja siis mõnikord on saanud samaga vastata. Mitte et ma ise selle üle väga õnnelik oleks, aga eks me kõik ole inimesed ja meil kõigil on oma "keemistemperatuur". Ja iga mats, kes ilma suunatuleta keerab (kasvõi minu ees sõites paremale), saab signaali. Suunatule näitamine on sujuva liiklemise koha pealt ikka väga tähtis.
Paremalt vasakusse reastujatel on eesõigus. Vastupidi ootavad seni kuni keegi piisavalt lahke on.
Martin Kirjutas:... selle Ülemiste ristmiku kohta, suunaga Mustamäe poole, seal Järvevana Statoili juures lõppeb parempoolne rida ära.

Üks häiriv faktor tipptundide ajal on seal ka see, et hakatakse kohe reastuma, kuigi kõrval olev rida seisab, pole kellegi vahele reastuda! Sellega pannakse tagant tulijad seisma ja ristmik kinni, ometigi on see rada piisavalt pikk, et mahutada ühe fooritsükkliga üle ristmiku sõitvad autod.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13