Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 Turbo probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Oskab ehk keegi suunata.

P0244 turbo wastegate solenoid A, limp mode nagu ikka, sõita saab lihtsalt turbot ei ole.
Otsides ei tundu, et geomeetria neil väga probleemne oleks, kas on kellegil ehk anda juhiseid millega edasi minna?

W211 320cdi 150kw
Tänud ette.
(16-11-2022, 01:36 PM)difred Kirjutas: [ -> ]Tere,

Oskab ehk keegi suunata.

P0244 turbo wastegate solenoid A, limp mode nagu ikka, sõita saab lihtsalt turbot ei ole.
Otsides ei tundu, et geomeetria neil väga probleemne oleks, kas on kellegil ehk anda juhiseid millega edasi minna?

W211 320cdi 150kw
Tänud ette.

Antud kood tähendab turbo aktuaatorit, vaata kas aktuaatori hoob liigub kui süüte sisse lülitad.
Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.
(18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: [ -> ]Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.

Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta.
Süüdet sisse pannes hoob ei liigu.
Kas oskab keegi ka soovitada kontakti kes taastab neid aktuaatoreid?
Pole veel lahti võtnud seda, aga ennetavalt uuriks juba.
(18-11-2022, 12:52 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]
(18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: [ -> ]Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.

Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta.
Kas suudad alumiiniumi külge joota?
Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga. 

Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras? 

Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?
(25-11-2022, 09:11 PM)Tairo Kirjutas: [ -> ]Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga. 

Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras? 

Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?

Mul oli om642 mootoril see probleem, tõsi küll jeebil aga vahet pole. Esialgu sai paar korda joodetud, mingiks ajaks nagu aitas. Aga lõpuks selgus, et tegelik probleem oli teo ja hammaka kulumine ja need kiilusid omavahel vahepeal kinni. Mul selle taastatud aktuaatoriga joppas ja hakkas korralikult tööle ilma õpetamiseta aga mõnikord on tõesti uuele jupile vaja nn. parameetreid õpetada. Mina ostsin poest garantiiga, vist 200 maksis , tuli odavam kui mingi spetsialiseerunud ettevõtte tegelaste blondiinidele mõeldud muinasjutte kinni maksta. Vahetusega saab igaüks hakkama, kui just käed p...st välja ei kasva.
(25-11-2022, 06:17 PM)meego Kirjutas: [ -> ]
(18-11-2022, 12:52 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]
(18-11-2022, 12:05 AM)meego Kirjutas: [ -> ]Kui käivitamisel ei liigu siis turbo aktuaatori viga üldjuhul remonditav.

Eeldusel,et jootekolb käes püsib ja oskad alumiiniumi külge joota. Aga võib ka kulunud tigu kinni kiiluda hammakaga ja siis juba on mõttekam taastatud garantiiga aktuaator osta.
Kas suudad alumiiniumi külge joota?

Jah suudan, aga ma olen väga laisk ja teenustöödega tegeleda ei viitsi.
Minu mure sai lahendatud sellega, et aktuaatori hoovad olid roostes ja ei liikunud, puhastati ära korralikult ja asi toimib.
(30-11-2022, 11:03 AM)difred Kirjutas: [ -> ]Minu mure sai lahendatud sellega, et aktuaatori hoovad olid roostes ja ei liikunud, puhastati ära korralikult ja asi toimib.

Tore, kui nii lihtsalt korda sai. Kuigi tõenäoliselt oli roostes ja ei liikunud turbo geomeetria hoovastik mitte aktuaatori hoob ise.
Mb w211 280 cdi turbo ei tule järgi aktuator
Hovastik liigub aga viskab kood P0244 mis viga äkki on
Kes oskab aidata
Lesven või Hort võiks osata vaadata, kas viga on juhtmestikus või on aktuaator ise vigane.

Kas hoovastik liigub vabalt kogu ulatuses või on tunda mingis asendis ka takerdumist?