Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 320cdi 2004 Puhub külma
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lugu siis selline, et peale mootorivahetust puhub tuppa ainult külma, mitte grammigi sooja mitte. Kontrollitud ja vahetatud Jahutusvedeliku klapp (mootor töötas ja klapp liikus ilusti), Süsteem õhutatud, valanud igaltpoolt peale kust võimalik(paisupaak,toru ühendused), tõstnud esinina tõstukiga üles ja kõike proovinud. Salongiradika läbi pesnud. Mootor läheb soojaks ilusti ning kuumaks ei lähe, termostaat uus. Olen proovinud ka teist kliimaplokki. Kõik jahutusvedeliku torud on kuumad. 

Mingeid ideid kuidas veale jälile saada?
(11-11-2021, 11:29 AM)srkiik Kirjutas: [ -> ]Lugu siis selline, et peale mootorivahetust puhub tuppa ainult külma, mitte grammigi sooja mitte. Kontrollitud ja vahetatud Jahutusvedeliku klapp (mootor töötas ja klapp liikus ilusti), Süsteem õhutatud, valanud igaltpoolt peale kust võimalik(paisupaak,toru ühendused), tõstnud esinina tõstukiga üles ja kõike proovinud. Salongiradika läbi pesnud. Mootor läheb soojaks ilusti ning kuumaks ei lähe, termostaat uus. Olen proovinud ka teist kliimaplokki. Kõik jahutusvedeliku torud on kuumad. 

Mingeid ideid kuidas veale jälile saada?

Mingeid veakoode?

Ma ei hakka uut teemat tegema, aga probleem suht sarnane. Väga väga vaevaliselt puhub sooja töösooja mootoriga. Kiiruga sai vahetatud kojameeste all klapp aga probleem jäi alles. Autocomiga torkides sain 2 veakoodi: 90B0 interior temperature sensor ja 9470 Heater booster. Googeldades leidsin vähemalt 3 erinevat temperatuuriandurit (võtme kõrval, kusagil puhuri juures ning üleval peegli kohal konsoolis) Oma mõistusega hakkaks nüüd siis temperatuuri sensorit uurima aga millise siis esimesena ette võtta ja kuidas testida saaks?
Ma sain sooja tuppa. Võtme kõrval anduril oli traat katki, tinutasin kokku ja korras. Lisaks pilte ka kui leiaks selle koha üles.