Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: e 270 suitseb kui kurat...!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Muidu ei suitse aga kui lapatsit vajutad viskab rämedalt musta,vaikselt vajutades kui turbo rakendub loobib ikka pahmaka välja :flaming:
On kellegil sarnast viga olnud?
Esimesena pakuks õhufiltrit, teiseks ehk on "chipitud" ?
Laur Kirjutas:Esimesena pakuks õhufiltrit, teiseks ehk on "chipitud" ?

Sama siin.
Cdi puhul turborõhuklapp . . . pole kallis ka . . . pisike vidin . . . a paneb suitsema kui kurat . . .
Kas nimetatud vidin võib ka ülerõhku tekitada? Kuskohast teda leida ja mismoodi kontrollida? Mul on viimaste päevade jooksul coolerist tulevaid lõdvikuid nagu leiba läinud - lendavad lihtsalt pauguga lõhki...
on selle klapil ka mingi täpsem nimetus vms?
pihustitega võib-olla probleem
Truck Kirjutas:Cdi puhul turborõhuklapp . . . pole kallis ka . . . pisike vidin . . . a paneb suitsema kui kurat . . .


Oskad äkki varuosakoodi anda?
indrex Kirjutas:Kas nimetatud vidin võib ka ülerõhku tekitada? Kuskohast teda leida ja mismoodi  kontrollida? Mul on viimaste päevade jooksul coolerist tulevaid lõdvikuid nagu leiba läinud - lendavad lihtsalt pauguga lõhki...

Suure tõenäosusega jah sama klapp, kuna pole kedagi kes piiraks turbo liigsuurt survet mistõttu ka lõdvikud lendavad.
Truck, mõtled muidu turbo wastegate-e ehk siibrit mis üleliigsed gaasid turbost mööda juhib või mõni muu klapp?
sama mure e220cdi ga. kui gaasi anda suitseb. turborõhu klapp kui läbi on peaks auto avarii rešiimi panema. siit teemast lugedes jääb õhufilter ja pihustid. küsimus: kas pihustite korral ei peaks mingit tuld põlema lööma armatuuril või avarii rešiimile panema?
ei lähe tingimata avarii režiimi.
kas keegi leidis siin lahenduse ka murele, mul hakkas ka hirmsalt suitsu välja ajama. Autoks ka e270 cdi
mulle  6eldi  et kui klap ei ole pees  siis  on  turbo v6ll kinni   kuna  mul  suitseb  ka  ja  kui  lapi p6hja   löön  siis  hetke suitseb  ja siis  lulitb  turbo  välja
kas keegi on seda viga remontinud??
Olen seda viga remontinud( 270cdi ja suitses). Vigaseks osutus sillelaske kollektor. Icon_ideaSellel mootoril on plastikust kollektor ja seal sees on plastikust klapid, need klapid olid ärapõlenud ja silindrisse kukkunud, seetõttu oli kütuse ja õhu vahekord paigast ära ja suitses. Keegi kõrvaltvaataja mainis, et see pidi cdi mootorite viga olema, aga ise ei oska seda kommenteerida.
siim Kirjutas:Olen seda viga remontinud( 270cdi ja suitses). Vigaseks osutus sillelaske kollektor. Icon_ideaSellel mootoril on plastikust kollektor ja seal sees on plastikust klapid, need klapid olid ärapõlenud ja silindrisse kukkunud, seetõttu oli kütuse ja õhu vahekord paigast ära ja suitses. Keegi kõrvaltvaataja mainis, et see pidi cdi mootorite viga olema, aga ise ei oska seda kommenteerida.

Mul autoga vist sama jama, lõdvik katki ja suitseb kui "KURAT", mis skaalasse selle probleemi remondikulud ka jäävad?!?!

Terv.,
Dominus
Uus sisselaskekollektor, tihendid ja tööraha. Hindest ei oska rääkida, ise tead kust ostad ja kes vahetab.
õige jutt siim, uus sisselase 12-13k(komplekt, jupikaupa odavam) + tööraha. kui see juhtub, siis võib kindel olla, et autol väga suur läbisõit.
marek Kirjutas:õige jutt siim, uus sisselase 12-13k(komplekt, jupikaupa odavam) + tööraha. kui see juhtub, siis võib kindel olla, et autol väga suur läbisõit.

Läbisõitu ei oska kommenterida, polnud mahti vaadata.
Auto oli uuena Eestist ostetud, face-lift ja esimene omanik oli Jüri Mõis Icon_cool
siim Kirjutas:Auto oli uuena Eestist ostetud, face-lift ja esimene omanik oli Jüri Mõis Icon_cool
vahet ple kas siit või mujalt, kui CDI siis kindel, et mingi hetk tuleb see töö ära teha. Sad

krt, kui kõik cdi probleemid kokku panna, siis tuleb km hind päris kõrge. sellest jutust ei tasu muidugi järeldada, et CDI pask on. Smile mis liigub see kulub.
Lehti: 1 2