Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e 270 suitseb kui kurat...!
#1
Muidu ei suitse aga kui lapatsit vajutad viskab rämedalt musta,vaikselt vajutades kui turbo rakendub loobib ikka pahmaka välja :flaming:
On kellegil sarnast viga olnud?
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#2
Esimesena pakuks õhufiltrit, teiseks ehk on "chipitud" ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Laur Kirjutas:Esimesena pakuks õhufiltrit, teiseks ehk on "chipitud" ?

Sama siin.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Cdi puhul turborõhuklapp . . . pole kallis ka . . . pisike vidin . . . a paneb suitsema kui kurat . . .
Vasta
#5
Kas nimetatud vidin võib ka ülerõhku tekitada? Kuskohast teda leida ja mismoodi kontrollida? Mul on viimaste päevade jooksul coolerist tulevaid lõdvikuid nagu leiba läinud - lendavad lihtsalt pauguga lõhki...
Vasta
#6
on selle klapil ka mingi täpsem nimetus vms?
Vasta
#7
pihustitega võib-olla probleem
Vasta
#8
Truck Kirjutas:Cdi puhul turborõhuklapp . . . pole kallis ka . . . pisike vidin . . . a paneb suitsema kui kurat . . .


Oskad äkki varuosakoodi anda?
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#9
indrex Kirjutas:Kas nimetatud vidin võib ka ülerõhku tekitada? Kuskohast teda leida ja mismoodi  kontrollida? Mul on viimaste päevade jooksul coolerist tulevaid lõdvikuid nagu leiba läinud - lendavad lihtsalt pauguga lõhki...

Suure tõenäosusega jah sama klapp, kuna pole kedagi kes piiraks turbo liigsuurt survet mistõttu ka lõdvikud lendavad.
Truck, mõtled muidu turbo wastegate-e ehk siibrit mis üleliigsed gaasid turbost mööda juhib või mõni muu klapp?

Vasta
#10
sama mure e220cdi ga. kui gaasi anda suitseb. turborõhu klapp kui läbi on peaks auto avarii rešiimi panema. siit teemast lugedes jääb õhufilter ja pihustid. küsimus: kas pihustite korral ei peaks mingit tuld põlema lööma armatuuril või avarii rešiimile panema?
Vasta
#11
ei lähe tingimata avarii režiimi.
Vasta
#12
kas keegi leidis siin lahenduse ka murele, mul hakkas ka hirmsalt suitsu välja ajama. Autoks ka e270 cdi
Vasta
#13
mulle  6eldi  et kui klap ei ole pees  siis  on  turbo v6ll kinni   kuna  mul  suitseb  ka  ja  kui  lapi p6hja   löön  siis  hetke suitseb  ja siis  lulitb  turbo  välja
Vasta
#14
kas keegi on seda viga remontinud??
Vasta
#15
Olen seda viga remontinud( 270cdi ja suitses). Vigaseks osutus sillelaske kollektor. Icon_ideaSellel mootoril on plastikust kollektor ja seal sees on plastikust klapid, need klapid olid ärapõlenud ja silindrisse kukkunud, seetõttu oli kütuse ja õhu vahekord paigast ära ja suitses. Keegi kõrvaltvaataja mainis, et see pidi cdi mootorite viga olema, aga ise ei oska seda kommenteerida.
Vasta
#16
siim Kirjutas:Olen seda viga remontinud( 270cdi ja suitses). Vigaseks osutus sillelaske kollektor. Icon_ideaSellel mootoril on plastikust kollektor ja seal sees on plastikust klapid, need klapid olid ärapõlenud ja silindrisse kukkunud, seetõttu oli kütuse ja õhu vahekord paigast ära ja suitses. Keegi kõrvaltvaataja mainis, et see pidi cdi mootorite viga olema, aga ise ei oska seda kommenteerida.

Mul autoga vist sama jama, lõdvik katki ja suitseb kui "KURAT", mis skaalasse selle probleemi remondikulud ka jäävad?!?!

Terv.,
Dominus
Vasta
#17
Uus sisselaskekollektor, tihendid ja tööraha. Hindest ei oska rääkida, ise tead kust ostad ja kes vahetab.
Vasta
#18
õige jutt siim, uus sisselase 12-13k(komplekt, jupikaupa odavam) + tööraha. kui see juhtub, siis võib kindel olla, et autol väga suur läbisõit.
Vasta
#19
marek Kirjutas:õige jutt siim, uus sisselase 12-13k(komplekt, jupikaupa odavam) + tööraha. kui see juhtub, siis võib kindel olla, et autol väga suur läbisõit.

Läbisõitu ei oska kommenterida, polnud mahti vaadata.
Auto oli uuena Eestist ostetud, face-lift ja esimene omanik oli Jüri Mõis Icon_cool
Vasta
#20
siim Kirjutas:Auto oli uuena Eestist ostetud, face-lift ja esimene omanik oli Jüri Mõis Icon_cool
vahet ple kas siit või mujalt, kui CDI siis kindel, et mingi hetk tuleb see töö ära teha. Sad

krt, kui kõik cdi probleemid kokku panna, siis tuleb km hind päris kõrge. sellest jutust ei tasu muidugi järeldada, et CDI pask on. Smile mis liigub see kulub.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 162 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 261 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W211 E 270 CDI torude leke radiaatorite juures AloL 6 4,422 07-11-2019, 10:39 PM
Viimane postitus: AloL
  W210 cdi suitseb 7hp 10 5,951 06-06-2018, 01:00 PM
Viimane postitus: 7hp
  W124 ABS töötab siis kui pole vaja 124STD 2 2,129 30-05-2016, 11:36 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem W210 2,9TD Läheb käima siis kui ise tahab heiko190 12 11,176 24-06-2015, 08:36 AM
Viimane postitus: heiko190
  W211 270 cdi 2005a Värin Juugaaa 1 2,435 25-02-2015, 09:16 PM
Viimane postitus: thalenfrei
  MB E 270 CDI W211 kütusesurvet pole annika19 11 11,003 05-01-2015, 01:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  jätab vahele, suitseb ja "lagiseb" w124 Diisel SiimP1 4 4,310 20-12-2014, 11:43 AM
Viimane postitus: SiimP1
  w 210 270 cdi 2000a lõi airbagi sõidu ajal lahti udmurd 2 2,506 31-08-2014, 11:07 PM
Viimane postitus: udmurd



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne