Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 e320 veakood.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pin 8 ja veakoodiks 11 vilksatust , ehk CTP switch (M16/1s2 or M16/2s2) throttle valve angle implausibly large. Mootor töötab ebaühtlaselt. Üks silinder jätab vahele, järsult gaasi andes samuti, aga kui vaikselt pöördeid tõsta siis käib ilusti. Milles ja kust viga otsida .
Selgelt ju kirjas, et pead gaasiklapi andurit kontrollima. Auto arvates on see arutult palju lahti (või kinni).
Kaudselt võib ka viga olla kaablites...lühiühendused tingituna isolatsiooni pudenemisest. Kuigi tänaseks on suure tõenäosusega kaabeldus vahetatud/uuendatud, sest auto pole senimaani maha põlenud...

Esimese otsa vdo (Siemens) drosselid olid iseenesest suht head, nendega reeglina häda pole, aga on olnud ka erandeid. Uuemad kippusid pigem jantima.

Õige, selle ajastu autodel katsetati ju biolagunevate juhtmestikega. Seega esmalt kontrollida juhtmestiku isolatsiooni (ka pistikutes!) ja alles siis hakata andurit lahkama.