Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 E280 CDI soojalt LIMP MODE'is
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tutikad pihustid, uued eelsüütekad. Sai parem,aga ikka käivitus venib 4-5 sekundit. Soojalt läheb kohe,kui uuesti käivitada.Seisab, siis hakkab n*ss pihta uuesti
Kahtlustan lati rõhuandurit (samas mootor ei poo ega midagi),sitemal juhul pumpa ennast (pump ei leki). Räägitud on veel mingist pumba O-tihendist. Pädev vend on diagnostikaga käinud üle masinast, sittagi. Ainus asi,mida näitas,et lati solenoid ei sulgu, aga see oli enne pihustite vahetust.
Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema

Edit: käivitus olemas,aga nüüd soojalt jõud kaob, diagnostika näitab lati ülerõhku, LIMP MODE
Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.
Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.
(02-12-2016, 07:20 PM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]...
Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema

Palju on lati rõhk tegelikult? Kuidas tõuseb käivitamisel, kuidas langeb peale seiskamist? Ilma neid väärtusi teadmata on pimelend ja osade vahetamine ehku peale. Aga lotoga ka ju võidetakse...
Hoopis nii oli, et pidi ka vana softi peale panema tagasi. Kui pihustid läksid, siis prooviti softiga mängida, et saaks käima peetis pihustitega. Sofitvahetus, pihustite kodeeerimine ja käib igast võtmest.
(02-12-2016, 07:41 PM)Black66 Kirjutas: [ -> ]Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.
Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.

+1. Mul oli lisaks veel 1 hõõgküünal läbi, vahetasin tolle ära ja ikka asi ei muutunud, läks ka relee vahetusse ja auto käivitus iga kell ning mitte mingit viivitust ei olnud. Kui ei tea kuna releed vahetatud siis soovitan seda kontrollida/vahetada.
Relee oli vahetatud varem juba
Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada?
Käima läheb igast matsust nüüd
(04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada?
Käima läheb igast matsust nüüd

Arvan, et saan Sind softiga aidata.
(04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]latt toodab ülerõhku.

Kui kindel sa oled "Fuel pressure solenoid-i" korrapärases töös, asub vasakpoolse kütuselati ees otsas. Selle otsas on väike filter...

[Pilt: bosch-0281002494-0281002481-6110780449-1...805733.jpg]
Ei olegi. Tõenäoliselt see läheb järgmisena vahetusse
Käivitushetkel hetkel näitas juba alguses, et solenoid ei sulgu. 15 prossa kävituse hetkel. 100 peaks olema vist
Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab
(08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab

Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?
(08-12-2016, 10:56 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab

Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?


Ega seal teist varianti ei ole jah.
Ôhtul ytlen
Konkreetset autot pole näppinud, kuid lati otsas võib olla mehaaniline ülerõhu klapp.
Avaneb ülerõhul ja ei sulgu enne kui rõhk on täiesti maas, ehk auto mootor seiskunud.
Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.
(08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas: [ -> ]Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.

Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast
(08-12-2016, 06:08 PM)DaddyV Kirjutas: [ -> ]Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast

Eks katse-eksituse meetod ongi hinnaline viis autot remontida.Eusa_angel

Aga nüüd on korras?
(08-12-2016, 02:31 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas: [ -> ]Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.

Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
Pumba klapp ei lase KSP kolbe täis, vaid täidetakse nii palju kui vaja et vältida liigset energia raiskamist. Ehk külmast peast reguleerib lati klapp, et kütuse läbivool oleks max, et kütus üles soojendada. Teatud temperatuurist toimetab pumba klapp vastavalt koormusele KSP täituvust. Kui sõidad ühtlase kiirusega siis milleks vaja kütust ringi pumbata. Liigne energia kulu. Täidetakse KSP ainult vaja mineva kütuse kogusega.
Vabandan kirja vigade pärast, pole Eestis.

Lehti: 1 2