Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124, 3.0 D. Kütusepumba remont?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Andke nõu, kus saab normaalse hinnaga pumba remont/ kontrolli, auto puterdab seistes ja järjest hullemaks läheb. Pihustid kontrollitud!
Ise asun Pärnus, aga võib ka pakkuda muudes linnades!
Mercedes Benz W124, 3.0 D, 81 Kw.1986 a. E230.
Oisu diisel, kontaktid on remonditeemas.
Karla Auto.
Mis puutub Oisu Diislisse, siis ühel päeval üle pika aja jälle Enn Siemanniga vesteldes tundus mulle, et ta hakkab seal Oisus seda diislite remonti kokku tõmbama. Võib küll Oisust küsida, aga ma ei ole enam kindel, et enam ridapumpa remontida viitsib.
Üks pisiasi veel. Ridapumba remont ei ole odav lõbu. Eriti võrreldes sellega , milline on täna ühe keskmises seisukorras oleva W124 hind.
Kui tühikäigul puterdab ja gaasi andes käib normaalselt siis suure tõenäosusega on pumba nukkvõlli laagri tööpind koorunud ja sel juhul mõistlik teine pump otsida. Loomulikult võib ka muu viga olla, tasub lasta asjatundjal üle kontrollida.
Jah, seistes puterdab, tavaliselt hoiangi gaasi veidi peal
(18-11-2016, 09:31 AM)Kerle Kirjutas: [ -> ]Jah, seistes puterdab, tavaliselt hoiangi gaasi veidi peal

Keera tühipöördeid peale, siis ei puterda
3.0D reguleerib ise pöördeid, elektriliselt.
(19-11-2016, 10:44 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]3.0D reguleerib ise pöördeid, elektriliselt.

No kui hoiab gaasi natuke peal, siis probleemi pole, siis tulebki trossist peale keerata, ei pea jalaga hoidma.
see on tagajärje, mitte põhjuse ravimine. Eeldusel, et tühikäigu regulaator ikka toimib.
Lonkab ka siis kui mõni silinder on hõredam kui teised, mis nii vanal autol pole mingi ime.