Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 Egr viga .
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere ,

MB E270 cdi w211 (2004a)
Viga selles ,et turbo kaob vahepeal ära . 2500-2800 p/min pööret max.
Armatuuril põleb mootorituli .


Diagnostika näitas: (left EGR positioner) positioner signals fault .

Võtsin siis täna egri välja puhastasin roostesurmaga ja hambaharjaga tahmast ära.

Sain siis minna prooviringile .Startides oli olemas turbo.Jõudsin siis teepeale välja kus kiirendasin 120ni 3-käiguga , tehes tagasipöörde taaskord turbo kadunud .
Õhtul koju sõites oli jälle olemas ,aga siis ei kiirendanud nii hullult vaid sõitsin sujuvalt 70 -90ni kiirendades oli turbot taas tunda .

Küsimus :
1) Kas see klapp mis elektrilöögist avaneb peab minema täiesti kinni või peabki see mm vahe seal olema ? Tundub ,et see vedru võiks juurde keerata .

Kas ma peaksin peale egri veel midagi puhastama või keegi teab öelda diagnostiga veakoodi kohta täpsemat infot .

Pilt illustreeriv :
[Pilt: maxresdefault.jpg]
Osta uus egr ja mured murtud.
Puhastasid ära vaid ühe osa süsteemist. Sisselaske kollektoril on veel pöördklapid mis samuti kipuvad kinni tahmama.
Kolle maha ja puhtaks. Pöördklapid võid üldse ära võtta ja varda augud pimedaks teha. Palju sellega ei kaota. Madalatel pööretel vast kiirendusel murdosa sekundist, samas ei pruugi seda tähelegi panna.

See muidugi ennustus täna hommikuse kohvipaksu pealt.
mõni 211 on ilma pöördklappidetta sisselaskes, minu 320 need puuduvad, pole kunagi olnudki.
(29-09-2016, 10:55 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]mõni 211 on ilma pöördklappidetta sisselaskes, minu 320 need puuduvad, pole kunagi olnudki.
Minul samad sümptomid olid.auto sama w211 E270 .
soovitan võimalusel leida prooviks uus õhulugeja.Minul nimelt nöökis hoopis õhulugeja kuigi näitas sama viga(egr)

Ja aga paraku kui egr lahti on osaliselt, siis oleks vast mõistlikum alustada sellest.
Mul sama mure. Kuid just hommikuti käivitadas. Kui kohe litsuma ei hakka, siis turbo ei kao ja võid päev läbi ringi kihutada. Kuid kui külmana rohkem litsuda, siis vile on tagant läinud. Mitte mingit tuld armatuuris põlema ei hakka.
(30-09-2016, 09:45 AM)madis71 Kirjutas: [ -> ]
(29-09-2016, 10:55 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]mõni 211 on ilma pöördklappidetta sisselaskes, minu 320 need puuduvad, pole kunagi olnudki.
Minul samad sümptomid olid.auto sama w211 E270 .
soovitan võimalusel leida prooviks uus õhulugeja.Minul nimelt nöökis hoopis õhulugeja kuigi näitas sama viga(egr)

Kui peakski õhulugeja viga olema, siis mul üks töökorras õhulugeja olemas. Huvi korral võid PM´i kirjutada.