Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O: atm kasti turbiini
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Vaja siis 722.6 kastile turbiini. Masin W210 270cdi, aga turbiinid vst kõigil samad..? Sooviks siis sellist kus inimene reaalselt teab et asi on korralik (st on ise sõitnud autoga) mitte a`la lammutuse teema et, no vast on jah hea. Neid viimaseid on mul juba 2 omal olemas.. Eusa_angel
tartumaa
56942925
Viitsid mõõda ära läbimõõt, mul üks tuli sõitva autopealt
(15-09-2016, 08:33 AM)Rainiskoop Kirjutas: [ -> ]Viitsid mõõda ära läbimõõt, mul üks tuli sõitva autopealt

Oled kindel et seal on üldse mõõduvahe..?Ma saan mõõta küll vana pealt. Aga alles õhtul peale tööd..
Ei ole turbiinid kõik samad, külge võivad sobida aga väiksematel mootoritel on lukk ühe kettaga. 320cdi sisu peaks olema sama aga kinnitused ei klapi.
211 kerel on 270CDI ainult ühte turbiini a2112500502. Hetkel laos 3 tk taastatud - kuid need on vahetusfondi omad. Seega taastatud turbiin 250 € tk.

Turbiini valik EI KÄI mõõtmise järgi - tähtis on labade kaldenurgad turbiini sees. Vale turbiin hakkab ka auto all tööle, aga karakteristika ei ole õige.
(15-09-2016, 10:46 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]211 kerel on 270CDI ainult ühte turbiini a2112500502. Hetkel laos 3 tk taastatud - kuid need on vahetusfondi omad. Seega taastatud turbiin 250 € tk.

Turbiini valik EI KÄI mõõtmise järgi - tähtis on labade kaldenurgad turbiini sees. Vale turbiin hakkab ka auto all tööle, aga karakteristika ei ole õige.

Mul siis ikka w210 kere...? Ma võtsin töö juures vin koodiga kataloogist turbiini oe numbri ka välja aga jäi sinna Icon_sad Oli vist jah märge juures et sobib ainult 2,7le
Aga samas kast ise (w5a580)on kasutusel paljudel teistel ka 2,7 3,2 porche dodge chrysler v8àd jne.. oleks ju loogiline et turbiin ka siis sobib? Aga kuna täpselt ei tea ei hakka ka spekuleerima. Lihtsalt on kopp ees vibratsioonist ja otsin lahendust. -R129- olen tänulik pakkumise eest aga 10% auto hinnast turbiinile panna ei raatsi Eusa_angel Otsin edasi.
Siis on õige turbiin A2102500602.
W210 pannakse turbiin lukku alles 5 käiguga ja ca 100-120 km/h (vähemalt need mida meie kohanud oleme). Kui enne seda väriseb (enne kui turbiin lukus on), siis ei saa viga turbiinis olla.Enne muidugi võiks kontrollida, et millal lukku pannakse.
Olles näinud niipalju neid kliente kes enne võtavad kasutatud varuosa, siis pettuvad selles ja hiljem võtavad korraliku, siis minu soovitus on enne 2 korda mõelda, et kas 130 € kasutatud turbiin on seda väärt kui pead hiljem seda ka vahetama hakkama. Turbiini vahetusega tuleks ka õlipumba tihend vahetada ja uus õli ka sisse panna.

Nagu ma ütlesin, et vale turbiin töötab, lihtsalt karakterisitika on vale. Stall speed jne. Aga kui finants seis tõesti nii keeruline, siis vaata mõni diiselmootoriga variant ja pane alla - ta hakkab töötama ja võibolla 2000 € auto puhul ei panegi seda tähele.