04-06-2016, 05:19 PM
04-06-2016, 08:23 PM
Minu teada töötab see süsteem õlisurvega, seega õlipaak+pump+torustik+klapp+elektroonika.
05-06-2016, 10:23 AM
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597
Palju lihtsam ja kindlam süsteem
Palju lihtsam ja kindlam süsteem
05-06-2016, 04:28 PM
(05-06-2016, 10:23 AM)124STD Kirjutas: [ -> ]http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597
Palju lihtsam ja kindlam süsteem
Suured tänud! Olen nüüd targem.
07-06-2016, 08:47 AM
Selline käsitsi lülitamine seal teemas oleks nagu ühe jalaga kiviaega astumine.
Skeem siis selline:
[attachment=6033]
Skeem siis selline:
[attachment=6033]
07-06-2016, 08:58 AM
Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja.
07-06-2016, 12:35 PM
(07-06-2016, 08:58 AM)124STD Kirjutas: [ -> ]Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja.
Õnnega pole siin midagi pistmist. Mo arust on mitu korda lihtsam võtta doonorilt vajalik klapp ja selle juhtimiseks ühendada relee ja lüliti, kui hakata reaalset rauatööd tegema. Aga eks igaüks ise teab, mida oma ajaga ette võtab.
Hüdrosüsteemita autol tekib käsipumbal isegi mõningane mõte...
07-06-2016, 10:00 PM
Ilma hüdrosüsteemita autol on vist hüdropumba paigaldamisex ka teistsugust nukkvõlli hammasratast tarvis, mis pumpa ringi ajax? Ning klapikambrikaan ja selle tihend tuleb ka vist välja vahetada? Vaatasin just enda musta W201 mootorit (ilma hüdrosüsteemita) ja need asjad tundusid pumba paigaldust segavat.
Teine variant on kasutada kahesektsioonilist roolivõimupumpa.
Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.
Teine variant on kasutada kahesektsioonilist roolivõimupumpa.
Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.
09-06-2016, 08:33 AM
(07-06-2016, 10:00 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]...
Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.
Arvestades, et pidurisüsteemis suudab Harju keskmine juht ilma võimendita pressida pea 100 bar, siis piisavalt Vajadusel saab ju mängida pumba/töösilindri pindaladega ja sedasi kangiõlga suurendada. Asi see mitu korda tõmmata on...
09-06-2016, 06:18 PM
Nivoos 150 bar-i kindlasti pole, sest selle survega suudaks tonne tõsta. Aga 600 kg koorma puhul tagasilla kohal juba max surve piir tõstmisel.
09-06-2016, 07:36 PM
Tere,
Lihtsalt infoks ja täiesti off-topic, aga võibolla siiski huvitav teadmine, et nivoosüsteemi maksimumsurve on neil vanematel MB-del (W201, W124 ja W126) tõesti vahemikus umbes 130 - 150 bar-i ja baasrõhk ehk 30 bar-i peab olema amortides kogu aeg sees.
Parimate soovidega,
Tauno Mõts
Lihtsalt infoks ja täiesti off-topic, aga võibolla siiski huvitav teadmine, et nivoosüsteemi maksimumsurve on neil vanematel MB-del (W201, W124 ja W126) tõesti vahemikus umbes 130 - 150 bar-i ja baasrõhk ehk 30 bar-i peab olema amortides kogu aeg sees.
Parimate soovidega,
Tauno Mõts