Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C126 380 mootori klõbin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Peale talveund on autol mootoris klõbin tugevamaks läinud...varem oli ka, kuid polnud nii tugevalt kuulda.
Keerasin täna mõlemad kaaned maha, et kontrollida ketti ja vaadata nukkad üle.
Mõlema poole ketid olid ikka väga lõdvad. Kas seisval mootoril ongi nad lõdvad või peaksid olema täiesti pingul, umbes nagu rihmad?
Lisan mõlema poole videod.
https://www.upload.ee/files/5820990/vide...7.mp4.html
[url=http://www.upload.ee/files/5820983/video-1463774380.mp4.html]

Mootori otsa poolt, kus ketid asuvad väga suurt klõbinat pole.

Avastasin et juhipoolse nukkvõlli üks kumer ots on kulunud kergelt kolmnurkseks kujuks, lähemalt kuulates on just sealt klõbinat kõige rohkem kuulda...lisan pildid
Kulunud otsaga
[Pilt: DSC_0134.JPG]

Mitte kulunud otsaga
[Pilt: DSC_0138.JPG]

Kui hull selline seis on?
Ma ei saa päris täpselt aru kuidas see selliseks on saanud kuluda, kas selle all olevast vedrust?
Kas ainult nukkvõlli vahetusest piisab või on saaled ja nookurid vaja ka ette võtta?
Nuka kulumine on üsna tüüpiline m116 ja M117 mootoritel.

Mootor pulkadeks ja korralike juppidega kokku, ei muud.

Ketitallad peaks kindlasti eelisjärjekorras uute vastu vahetama.
(20-05-2016, 11:53 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Nuka kulumine on üsna tüüpiline m116 ja M117 mootoritel.

Mootor pulkadeks ja korralike juppidega kokku, ei muud.

Ketitallad peaks kindlasti eelisjärjekorras uute vastu vahetama.

Palju sellise töö ligikaudne hind võib olla?
Ehk tuleb odavam korralik kasutatud mootor osta ja peale panna?
Järgmine mootor on kindlasti soodsam, iseasi on jälle seisukord. Ega nad on enamus kulunud.

Ketitaldade ja nukkade vahetus polegi väga kulukas, aga kui juba lahti võtta ja autot pikemalt plaanis omada, siis võiks kõik peale ploki puurimise ja uute kolbide ära teha.

Jupid ca 1000-1500 eurot. Kaante remont, töö raha jne.

Ma mõni aeg tagasi remontisin 5.6 moto, kohe tuleb üks veel ja kui see valmis, siis jälle üks veel. Mitte küll kohalikule turule.