Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: c124 om603
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Veidi imelik küsimus, kuid kust kohast 603l (81kw) pumpa keerata juurde ( pöörete pärast, sest need on maru madalad ning tahaks juurde lisada veidike) ?

Ettetänades, Ego
(04-05-2016, 09:27 AM)Egoolen Kirjutas: [ -> ]Veidi imelik küsimus, kuid kust kohast 603l (81kw) pumpa keerata juurde ( pöörete pärast, sest need on maru madalad ning tahaks juurde lisada veidike) ?

Ettetänades, Ego


http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21998 ja http://www.superturbodiesel.com/std/show...hp?tid=189
Teisest küsimusest ma ei saa hästi aru. Kui tahad lisada siis lisa.
603 pöördeid hoitakse elektriliselt. Ise mootor vahetatud?
My bad jah, eeldasin, et kui meh pump siis kruvide möll ainult.

Siin peaks info olemas olema, testing katekooria all on õpetused kuidas kontrollida. http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W...chElec.htm
Toimib ilma elektrita ka, peab lihtsalt paika reguleerima.
Saab keerata. Tundub siiski mõtekam teha korda tehase lahendus, hoiab pöörded õiged nii käik sees kui ka külmalt. Eeldab mõningast auto elektri skeemist arusaamist.
(04-05-2016, 10:04 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Saab keerata. Tundub siiski mõtekam teha korda tehase lahendus, hoiab pöörded õiged nii käik sees kui ka külmalt. Eeldab mõningast auto elektri skeemist arusaamist.


Skeemidest rääkides....Kas võiks kusagilt leida skeemi OM603 3.5 el süsteemile. Palju samasuguseid pistikuid, aga ei tea täpselt, kuhu ja mida pista.
Ilmselt suht lihtne teema, aga pole diislitega kogemust.

Tegemist 1996a G350 turbodiisliga.