Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 220 CDI ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Oleks abi vaja

1999 aasta, 2.2 CDI, 92kw.

Olin just 5 tundi autot ilusti pesnud ja poleerinud, kui otsustasin koduteel natuke tahma torustikust välja lasta. 3500rpm pealt lõi EPC tule põlema ning jättis mootori seisma. Rohkem pole käima läinud, vedas et see juhtus 300m kodunt.

Eile sai siis diagnoositud: väidetavalt peaks kütusesurve süsteemis olema 220bar ligi, minul oli 63. See oli muidugi starteriga käiamisel, sest käima ei läinud, äkki ei suudagi käivitamisel rohkem survet anda. Veakoodiks andis "fuel pressure monitor".

Lisaks sellele lekib ka üks pihustitest. käiamisel on psssht psssht selgelt kuulda ning pesa ümbert on märg. Seal vist lekib vaskseib, mitte pihusti ise vast?

Kütus jõuab pihustiteni. Sai üks pihustitoru kinnitus natuke lõdvemaks keeratud ning kapoti alla diislit lekitatud. Sama kinnitab ka pihustit ümbritsev niiskus.

Minu küsimused:
1. kas võib olla, et tankisin solki, kütusefilter on umbes ja vähene rõhk on tingitud sellest, et pump ei saa lihtsalt piisavalt kütust kätte? Kütusefilter vahetatud ca 3000km tagasi.
2. Kas alarõhk ja veateade on tingitud sellest, et kütusesurve regulaator on katki või tähendab see veateade hoopis, et surveregulaator teatab valest survest?
3. kas võib olla, et kogu surve, mis süsteemis on, lekib sellest ühest susisevast pihustist välja, andur ütleb ajule "surve on liiga madal" ning seetõttu ei käivitu?

Enda remontimisvõime on üsna piiratud - olen siin 50 jupise IKH kohvri ja näpitsatega keset tänavat. Aga kui kellelgi on ideid, millega saaks masina omal jõul liikuma, siis kindlasti prooviks järgi.

Lisaks on teretulnud ka kõik mehhaanikute soovitused, kes selliste probleemidega mõistliku hinna eest tegelevad.
Fakt on see et kui kütuse-latti rõhku ülesse ei saa ... siis ta käima ka ei lähe.

Soovitaks panna ... selle pihusti toru ette mis lekib ... latist tulevale augule "pimeda" ette .... kui siis ka survet starteriga ülesse ei saa peab hakkama kõregsurve pumpa näppima.

Kui käima läheb siis ... vahetad pihusti ... vask seibi ... (freesides enne pihusti põhja ilusasti puhtaks ... ja TULD ...
kui tõenäoline võib esimene variant olla, et pump ei saa piisavalt kütet peale?
juba proovitud, pritsib küll pihustitoru vahelt.
Kui pihusti lekib tagasivoolu niipalju, et auto ei käivitus siis on seda ka tagasivoolust näha, kui pihustitel tagasivoolu lahti võtad.
(01-05-2016, 03:59 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kui pihusti lekib tagasivoolu niipalju, et auto ei käivitus siis on seda ka tagasivoolust näha, kui pihustitel tagasivoolu lahti võtad.

Kas rõhuregulaatori (lati tagumine "junn") pistiku eemaldamisel jäi klapp kinni? Ehk selle voolikust ei tohiks kütust tulla käivitamisel?

CDI rõhupumbad on kulukaup. Iseasi, et 63 bar on ikka väga vähe.Paranoid

Filtri ummistumine on võimalik. Ei ole kallis asi prooviks välja vahetada.
Ilma juhtmeta hoiab vedru rõhuregulaatori täiesti avatuna.
kulus palju vandumist ja vihastamist ning aega, aga uus surveklapp sai peale. 10 sek käiamist, üks pihustitoru natuke lõdvemaks, diislivahune õhk välja, 3 pööret ja käib jälle. Number 2 pihusti pussutab aga vapralt kapoti alla. Seda vist oma jõuga ei vaheta? Olin enne ka miskit tiksumist märganud, aga kuna olen varasemalt 3 klõbisevate nookuritega autot omanud ja mootori soojenedes häälitsemine ära kadus, ei osanud pihustit kahtlustada.

Ilmselgelt on lekkiva pihustiga sõitmine halb, aga kui halb? Kas see võiski vana klapi suremise põhjuseks olla? Eeldatavalt peaks nüüd olema võimalik omal jõul töökotta veereda, või lõhuks juba see midagi seal ära?
Surveklappi ei saa pihustialuse lekkimine kuidagi mõjutada.
See lekkimine, ehk õhu-tahma-kütuse liikumine kulutab kunagi plokikaande soone ja siis juba kulukam remont. Aga võib ka pihusti vägevasti kinni kleepida ja siis võib juba uut pihustit vaja mionna.
Lihtsalt üks sõit remondikohta ei tohiks veel midagi teha.
Kas EPC tuli jääbki pärast surveklapi vahetamist, CDI süsteemi mitmekordset avamist ja muud kangutamist põlema? Mootor töötab nüüd sujuvamalt kui kunagi varem, jõud on kõik tagasi, pihustivahe sai ka korda, aga EPC tuli põleb. Ise arvaks, et veakood on mällu jäänud ja selle alusel näitab tuld, kuna jõupiiramist või avariirežiimi ei rakendu. Kas see kustub ise ajaga sealt ära või tuleb kustutama minna?
Kõige lihtsam ning mõistlikum on diagnosti minna.
Ei tea kas mersul aku mahavõtmine ei kustuta mälust vigu ära, kui kasvõi ööseks ilma akuta jätta?
Targemad teavad äkki seda öelda sulle, endal pole selliste lollustega aega ega tahtmist tegeleda, aga kunagi paaril fordil sai mälu puhtaks sedasi.
(30-05-2016, 08:11 PM)kubilius Kirjutas: [ -> ]Kõige lihtsam ning mõistlikum on diagnosti minna.
Ei tea kas mersul aku mahavõtmine ei kustuta mälust vigu ära, kui kasvõi ööseks ilma akuta jätta?
Targemad teavad äkki seda öelda sulle, endal pole selliste lollustega aega ega tahtmist tegeleda, aga kunagi paaril fordil sai mälu puhtaks sedasi.

mul s210-l hakkas alarm isegi peale aku eemaldamist röökima. ju kuskil mingi aku veel on.