30-04-2016, 02:24 PM
Tere,
Oleks abi vaja
1999 aasta, 2.2 CDI, 92kw.
Olin just 5 tundi autot ilusti pesnud ja poleerinud, kui otsustasin koduteel natuke tahma torustikust välja lasta. 3500rpm pealt lõi EPC tule põlema ning jättis mootori seisma. Rohkem pole käima läinud, vedas et see juhtus 300m kodunt.
Eile sai siis diagnoositud: väidetavalt peaks kütusesurve süsteemis olema 220bar ligi, minul oli 63. See oli muidugi starteriga käiamisel, sest käima ei läinud, äkki ei suudagi käivitamisel rohkem survet anda. Veakoodiks andis "fuel pressure monitor".
Lisaks sellele lekib ka üks pihustitest. käiamisel on psssht psssht selgelt kuulda ning pesa ümbert on märg. Seal vist lekib vaskseib, mitte pihusti ise vast?
Kütus jõuab pihustiteni. Sai üks pihustitoru kinnitus natuke lõdvemaks keeratud ning kapoti alla diislit lekitatud. Sama kinnitab ka pihustit ümbritsev niiskus.
Minu küsimused:
1. kas võib olla, et tankisin solki, kütusefilter on umbes ja vähene rõhk on tingitud sellest, et pump ei saa lihtsalt piisavalt kütust kätte? Kütusefilter vahetatud ca 3000km tagasi.
2. Kas alarõhk ja veateade on tingitud sellest, et kütusesurve regulaator on katki või tähendab see veateade hoopis, et surveregulaator teatab valest survest?
3. kas võib olla, et kogu surve, mis süsteemis on, lekib sellest ühest susisevast pihustist välja, andur ütleb ajule "surve on liiga madal" ning seetõttu ei käivitu?
Enda remontimisvõime on üsna piiratud - olen siin 50 jupise IKH kohvri ja näpitsatega keset tänavat. Aga kui kellelgi on ideid, millega saaks masina omal jõul liikuma, siis kindlasti prooviks järgi.
Lisaks on teretulnud ka kõik mehhaanikute soovitused, kes selliste probleemidega mõistliku hinna eest tegelevad.
Oleks abi vaja
1999 aasta, 2.2 CDI, 92kw.
Olin just 5 tundi autot ilusti pesnud ja poleerinud, kui otsustasin koduteel natuke tahma torustikust välja lasta. 3500rpm pealt lõi EPC tule põlema ning jättis mootori seisma. Rohkem pole käima läinud, vedas et see juhtus 300m kodunt.
Eile sai siis diagnoositud: väidetavalt peaks kütusesurve süsteemis olema 220bar ligi, minul oli 63. See oli muidugi starteriga käiamisel, sest käima ei läinud, äkki ei suudagi käivitamisel rohkem survet anda. Veakoodiks andis "fuel pressure monitor".
Lisaks sellele lekib ka üks pihustitest. käiamisel on psssht psssht selgelt kuulda ning pesa ümbert on märg. Seal vist lekib vaskseib, mitte pihusti ise vast?
Kütus jõuab pihustiteni. Sai üks pihustitoru kinnitus natuke lõdvemaks keeratud ning kapoti alla diislit lekitatud. Sama kinnitab ka pihustit ümbritsev niiskus.
Minu küsimused:
1. kas võib olla, et tankisin solki, kütusefilter on umbes ja vähene rõhk on tingitud sellest, et pump ei saa lihtsalt piisavalt kütust kätte? Kütusefilter vahetatud ca 3000km tagasi.
2. Kas alarõhk ja veateade on tingitud sellest, et kütusesurve regulaator on katki või tähendab see veateade hoopis, et surveregulaator teatab valest survest?
3. kas võib olla, et kogu surve, mis süsteemis on, lekib sellest ühest susisevast pihustist välja, andur ütleb ajule "surve on liiga madal" ning seetõttu ei käivitu?
Enda remontimisvõime on üsna piiratud - olen siin 50 jupise IKH kohvri ja näpitsatega keset tänavat. Aga kui kellelgi on ideid, millega saaks masina omal jõul liikuma, siis kindlasti prooviks järgi.
Lisaks on teretulnud ka kõik mehhaanikute soovitused, kes selliste probleemidega mõistliku hinna eest tegelevad.