Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w203 probleem käigukastiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mootor on peal 2.7 cdi ,auto on paaril korral visanud käigu välja. Mitte kiirenadamise ajal vaid lihtsalt täiesti tavalisel hetkel. Uuesti neutrali pealt drivi peale pannes kõik toimib. Käigukast ise vahetab käike sujuvalt. On kellegil kellegil sellist probleemi esinenud? Ilmselt ei ole tegemist mehaanilise veaga...


Tere

Mul sama probleem, kui kiirendan. Kas leidsid enda murele lahenduse?
Endal pole hetkel aega olnud autot üle vaatama viia.
Kastiõli on normis? Kontrollitakse töötava mootoriga.
Diagnostika näitas kiiruse sensori viga. Mul viskab avariisse ka vahel kiirendades.
Vahetasin musta plaadi ära ,panin uue pistiku ja õli. Viga jäi paraku alles :/

Ilmselt tuleb mul kast ära vahetada.

Aga üldiselt alustatakse musta plaadi vahetusest kui diagnostika nii näitab.
See neil tüüpviga.
Tervist, eile sattusin vist sama või suurema mure ette .
Nimelt ùks hetk kadusid kõik kāigud, vajutasid gaasi pőőrded tõusid aga edasi ei grammigi.Sùùde vâlja uuesti sisse, drive peale, sain paar meetrit sõita ja jâlle samamoodi.w\s nupp ei toimi.
Juhtus tâiesti ootamatult , enne seda kõik toimis ilusti.
Lohistasin diagnostika ette ,ehk tâna antakse teada mis mured teda vaevavad aga ehk keegi oskab foorumis rââkida, milles võib asi olla ning missuguse summaga arvestama peaks?Samuti kas Tartus on kedagi kes tegeleks automaat kastidega ?
Meil on remondikohtade teema, kust leiad kontaktid.
Dialab tegi diagnostika ning nende sõnul filter umbes.Või midagi sellega seonduvat.Ùhesõnaga arvasid , et kast õhtal.
Ise kahtlustan,et kastis võis õli otsa lõppeda, kuna kohati tundus auto all vaadates et kuskilt miskit lekib, aga nùùd pikemalt jârele mõeldes arvan , et see võis kast olla, sest mootori õli, tosooli ega miskit ei kadunud.
Siit ka kűsimus, mis õli lâheb kasti ?

Proovin selle variandi âra ning kui asi õlis ei ole sis tuleb sammud kasti remondkotta seada.
(13-04-2016, 11:43 AM)kri5too Kirjutas: [ -> ]...
Siit ka kűsimus, mis õli lâheb kasti ?
...

Loe enne umbropsu lahmamist foorumis R129 käigukastide kohta kirjutatu läbi. Säästad raha ja aega.

Kas DIA nii väljendaski: filter on avatavasti umbes?
Õlitaset ega selle väljanägemist/lõhna ei kontrollitud?
Panin alla teise kasti ja sellega sai minu kasti saaga läbi. : )
(13-04-2016, 11:59 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(13-04-2016, 11:43 AM)kri5too Kirjutas: [ -> ]...
Siit ka kűsimus, mis õli lâheb kasti ?
...

Loe enne umbropsu lahmamist foorumis R129 käigukastide kohta kirjutatu läbi. Säästad raha ja aega.

Kas DIA nii väljendaski: filter on avatavasti umbes?
Õlitaset ega selle väljanägemist/lõhna ei kontrollitud?
Jah filter oli umbes, pesti kast puhtaks ning pandi uus õli sisse. Olen ca 30km vaikselt sõitnud (väga uimaselt, igaksjuhuks).
Selle aastakäigu põhiviga pidi olema,et radiaator hakkab lekkima ning jahutusvedelik jõuab kasti, kuid vaatasin ,et mul ei ole seda tüüpi radiaatorit, termostaadist läheb voolik ,, soojusvahetisse,, kuhu jooksevad ka automaatkasti voolikud, kas tõesti see asi võib lekkima hakata?Internetist nagu küll selle kohta infot ei leidnud.
Mul sama jama viskab kolmandalt neljandale käigule tuurid üles ja kui kiirendab viskab käigu välja käisin hobenooles ja vahetati ära kiiruse andur ja pesti kast läbi aga viga ikkagi siis õeldi hüdrauliline plokk läbi ja see maksab 1500 u aga lätis pidid neid blokki parandama ka ca 500 euri