Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure w201 2,8 142kw
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline et auto on orginaalist 2,0 90kw .See jooksis kokku siis panin w210 2,8 142kw mootori peale .Aga aju panin w124 2,8 142kw oma nüüd selline mure et säde on siis kui ise tahab ,ja kui käian ja säde olemas siis paugub jne .Järsku keegi targem oskab abiks olla .
Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.
(27-12-2015, 11:56 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne
(28-12-2015, 12:04 AM)heiko190 Kirjutas: [ -> ]
(27-12-2015, 11:56 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne

Mis aasta auto pealt see w210 M104 on? Minuteada viimased (plastik poolide kattega) tulid juba 6 eraldi poolidega. Vahepealsed M104-jad on aga 3 pooli ja wasted-spark süütega. Kui sul mootoril on 6 eraldi süütepooli, siis vaja juhtmestik ringi teha ja (või) installida 3 pooli + küünlajuhtmed. Kõige kindlam oleks w210 ecu, kuid siis pead immoga jändama hakkama.

Ma paigaldasin kunagi ühe viimase otsa (1998) m104 3.2 mootori w202 kerele, ja siis sai ka kogu w210 immo majandus peale aretatud, et asi käivituks.

EDIT: Viimase otsa M104-jad on ka 60-2 hammasvööga trigger-iga jne. See tähendab et pead ka hooratta vahetama välja. Soovitan kogu mootori elektriskeemi üle vaadata. Kardan, et w124 ecuga seda käima saada on paras peavalu.
(28-12-2015, 08:41 PM)92S500 Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2015, 12:04 AM)heiko190 Kirjutas: [ -> ]
(27-12-2015, 11:56 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.


.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.

sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne

Mis aasta auto pealt see w210 M104 on? Minuteada viimased (plastik poolide kattega) tulid juba 6 eraldi poolidega. Vahepealsed M104-jad on aga 3 pooli ja wasted-spark süütega. Kui sul mootoril on 6 eraldi süütepooli, siis vaja juhtmestik ringi teha ja (või) installida 3 pooli + küünlajuhtmed. Kõige kindlam oleks w210 ecu, kuid siis pead immoga jändama hakkama.

Ma paigaldasin kunagi ühe viimase otsa (1998) m104 3.2 mootori w202 kerele, ja siis sai ka kogu w210 immo majandus peale aretatud, et asi käivituks.

EDIT: Viimase otsa M104-jad on ka 60-2 hammasvööga trigger-iga jne. See tähendab et pead ka hooratta vahetama välja. Soovitan kogu mootori elektriskeemi üle vaadata. Kardan, et w124 ecuga seda käima saada on paras peavalu.

Vigasi nagu aru olen saanud on nukka andur. Mul 3 klemmiga aga peaks olema 2 klemmiga seega pean kogu mootori juhtmestiku ringi viskama ja 2 klemmiga nukkvõlli anduri Peale panema .Homme peaks saama asjad kätte siis annan märku .A Ja sellel mootori on 3 sūūtepooliga
Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
(28-12-2015, 11:23 PM)92S500 Kirjutas: [ -> ]Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....
(28-12-2015, 11:54 PM)heiko190 Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2015, 11:23 PM)92S500 Kirjutas: [ -> ]Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....

Äärmise juhul käigukasti, mootorit mitte. Aga võta väntvõlli andur maha, kiika august sisse. Kas näed pidevalt hambaid või on täis ringi kohta vaid 3 märki mootorit ringi ajades.
(29-12-2015, 12:30 AM)92S500 Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2015, 11:54 PM)heiko190 Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2015, 11:23 PM)92S500 Kirjutas: [ -> ]Kas sellel paigaldatud mootoril oli hoorattal 60-2 hammast või hoorattal 3 märki süüte jaoks? Võimalik et pead hooratta ka ära vahetama.
Kui aus olla ma ei teagi .Aga kui mootori peab maha tirima siis on kûll ikka päri p.....

Äärmise juhul käigukasti, mootorit mitte. Aga võta väntvõlli andur maha, kiika august sisse. Kas näed pidevalt hambaid või on täis ringi kohta vaid 3 märki mootorit ringi ajades.

Panin uue hooratta uue nukkvõlli anduri ja uue väntvõlli anduri.Läks ilusti käima käis ilusti kõik nagu toimis hästi .Aga järgmine päev ei taha enam nagu käima minna.