Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 e300 130kw
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline, et külmast peast lonkab, oskab ehk keegi öelda mis tuleks üle vaadata?
kuidas käivitub külmastpeast?
Koheselt aga lonkab tühikäigul, umbes 3minutit
(28-11-2015, 11:12 AM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Koheselt aga lonkab tühikäigul, umbes 3minutit
tegelen siis nyyd ennustamisega:

ok...eeldan et sul on diisel... ja nuud siis natuke ennustamist kohvi paksult...Smile
käivitamisel suru kohe natuke gaasi et pöörded oleks nt 2000 peal mõne sekundi ca 5-10 kas siis peale seda ka lonkab?
või siis...
käivita masin ja hakka ükshaaval pihustite peavoolu lahti keerama,ilmselt minguse pihusti lahtikeeramisel ei tohiks lonkamist juurde tulla, kui selle leiad siis otsime edasi,ehk mingi pihusti hakkab surema.....
oled sa kunagi mootori toitesysteemidega varem tutvunud,,,
(28-11-2015, 10:35 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]...
käivitamisel suru kohe natuke gaasi et pöörded oleks nt 2000 peal mõne sekundi ca 5-10 kas siis peale seda ka lonkab?
....

Kahtlustad väikest õhuleket?
(29-11-2015, 09:53 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(28-11-2015, 10:35 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]...
käivitamisel suru kohe natuke gaasi et pöörded oleks nt 2000 peal mõne sekundi ca 5-10 kas siis peale seda ka lonkab?
....

Kahtlustad väikest õhuleket? Puhas uudishimu, kuna endal on nüüd ka CDI majas...Paranoid
see on võimalik,kuigi tundub et mingi pihusti ikkagi,samas kui pihusti nöögib võiks ka käivitamisel probleem olla,samas ei pruugi autoomanik nii selgelt sellest aru saada .samuti eelsüüte kyynal.ma ei tea kas sellel mudelil jäävad kyyndlad töösse mõneks ajaks peale käivitamist.Oletan edasi...küttesysteem eba tihe ,vajub tagasi,samuti ei tohiks siis ideaalselt käivituda.samuti peaks ylevaatama õhuvoolu klapid kanalid.ehk kylmast peast tõmbab mootorisse liigapalju õhku...Selline häda oli mul kunagi peugeot 407ga.vaakumklapiga reguleeriti õhupealevoolu vatavalt mootori töötemperatuurile.Kuna klapp oli igasugu sodi täis siis see ei sulgunud korralikult ja kylmast peast kas lonkas või keeldus ilma gerota üldse käivitumast no siis pidi juba -15 või rohkem kylma olema.

Ma ise kahtlustan ka pihustit, hetkel ei saa seda kontrollida. Muidugi eelnevalt oli õhulekkeid, pumba küljetihend, sisselaske kollektor. Kui aega saan vaatan need pihustid ka üle
Kui pöördeid tõsta ~2000 siia töötab ilusti.
(02-12-2015, 01:27 PM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Kui pöördeid tõsta ~2000 siia töötab ilusti.
hakka jah pihustite kontrolliga pihta...

Pihustid korras.
(06-12-2015, 12:38 AM)Karl. Kirjutas: [ -> ]http://www.upload.ee/files/5381285/recei...8.mp4.html
kas sul on koguaeg olnud pöörded ca 600 peal,tundub et natuke et pöörded on liiga maas 700-800 võiks olla norm,vajuta pedaali nii et pöörded oleks nõks alla 1000-nde,vaata kas siis ka lonkab....
Ikka lonkab.
(06-12-2015, 10:46 PM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Ikka lonkab.
ikkagi käi pihustitega stendis ära(või kuda sa neid kontrollisid?)
eks ma käin mingi aeg stendis ära.