Tere!
Kuna Audid ajasid mind hauda pidevalt ,siis sai mersut vaadatud, Eelmine oli 210 kerega ja lihtsald jäi see kupee silma,ning mõtlesin et pakuks vahetust naljaga,Nali sai saatuslikuks ja kaup saigi tehtud.
Muidugi on seda autot hooletult hoitud,Esiistmed näevad jubedad välja, Tagastange katki tagurdatud,Kõrvalistuja kolmnurk akna all mõlk. Ja muidugi mis siin hästi ei tööta on see mootor. Ta on 138kw, Aga külmalt ta käima ei lähe ilma gaasi andmata,Soojalt on pöörded kuskil 600. Vastik bensukas käib üle, Kahtlustada on siin palju asju.
Mootor: 3,0 138kw Automaat.
ASD differ. 1992 aasta.
.
Mure selline,Tühikäigumootorile ei tule voolu peale,pistikut eemaldades ei muutu mitte midagi,otsevoolu panin tühikäigu mootorile siis muutus asi.
Kaitsmeplokk, ÜPR, juhtaju.
Sel on KE-Jet, otsi, loe ja hakka harutama. Sealkandis seda pritset tönkavat pole teada.
Mis see ÜPR on?
Ülepingerelee vahetasin, Pakuti et isolatsiioni alt juhe katki..
Tee korda ja ära müü! Lõpuks ilusa Mercedes-Benz said
Näeb kena välja ja varustus on suht hea
(01-04-2015, 03:03 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Tee korda ja ära müü! Lõpuks ilusa Mercedes-Benz said Näeb kena välja ja varustus on suht hea
Eks ma otsisin sellist väga,Tookord müüsin lollipeaga maha millel mootorit polnud,
Bensiini haisule avastasin katkise kütusevooliku,Eks see lasi enamus rõhu ära, Õhtul loodan kanalipeale saada ja ära vahetada räbalad voolikud,
Eile sai juhiistme elekter korda tehtud,muidu ei küündinud pedaalideni,Istmeraam sai parandatud, Kaitsmed vahetatud, Vaja oleks tagasillast see värin kätte saada,Väidetavalt pidi leevendi tegema seda,Aga eks selgub.
Üle 50ne sõita ei saa,Hammbad värisevad
Need veljed mis siin all on lähevad ka minema kuna need ikka väga parankad siin
.
Tuleviku plaanid oleks siis,Esiistmed välja vahetada,Mehaaniliste vastu,Esitiib vahetada, Väiksed korrosjooni tõrjed,Esivedrud, Natuke jäik minujaoks nende sportvedrudega,Iluvead vaikselt eemaldada. Mootor õieti käima, Ehk jõuan ka sinna hannese juurde külla kunagi. Heameelega võtaks ka toonklaasid maha,Tagatuled väljavahetada. Päevavalguses pole väga näha mis tuli põleb.
Aga jah muidu kui audi mees olin siis kadestasin neid kupee omanike,
Maha ma teda kindlasti müüa ei taha kuna tegu lemmik autoga.
Nahksisuga aina raskem leida-enamus koleda määrdunud kaltsusisuga. Ning
must värv ja
hele nahksisu parim combo
Selle auto võlu peitub originaalsuses. 17" veljed koos sportvedrudega võtavad meie teedel sõidumõnu tõesti ära-pigem 16" piisava profiiliga rehviga ning originaalvedrud-need ei tohiks enam palju maksta.
KE-Jetronic peaks 99% kindlusega korda saama paraku Tallinnas
www.speedster.ee Hannes Krik
ÜPR vist
Üle
Pinge
Relee?
Mis seal ikka karta selle mootoriga, vähe pusimist ja kui töötab siis igati muretu. Kui leiad vea ülesse ja mingit ke-jet'i pudru vaja siis võid küsida, mul 3.0 12v vidinad alles, mis endaomalt maha võtsin.
Piltidelt tundub igati vinks kupee, kliima töötab?
(01-04-2015, 06:03 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Mis seal ikka karta selle mootoriga, vähe pusimist ja kui töötab siis igati muretu. Kui leiad vea ülesse ja mingit ke-jet'i pudru vaja siis võid küsida, mul 3.0 12v vidinad alles, mis endaomalt maha võtsin.
Piltidelt tundub igati vinks kupee, kliima töötab?
Aitäh pakkumast,Jätan kindlasti meelde.
Kliima ei tööta. Mulle samas ei meeldi see üherulli süsteem, Siin pakkuti varjanti juba et ümber vahetada
Tere. Ei saa hästi aru auto aastsarvust(1992). Seest(uksepolstrid,armatuur,istmed) ja väljast(ukselingid,stanged) viitavad aastale kuni 1989. Omasin 10a 1992a kupeed,sellepärast tean, mida mainisin.
Jõudu tegemistel.
WIn: WDB1240501A937902
528 ATT
tundub,et keegi on auto nooremaks teinud
samas mis vahet seal on 89 või 92 ,ega see autot seepärast viltsamaks muuda !
Tere,Sai siis kütuse torud vahetatud,Noo ikka väga mäda oli see süsteem,Aga sellegipoolest käivitus probleem ei kadunud, Ülepingerelee vahetatud,Tühikäigumootorile otsevool panna siis töötab 1500 pööret minutis, Aga kui õige pistik panna siis ei muutu mitte midagi,Kas võiks proovida teist tühikäigu mootorit? Olemas on töötava mootori pealt pritse kah aga to oleks väga viimane
variant, Vahetatud sai ka see karp pritse küljes,Hirmsasti lasi bensiini läbi, Peale läks Audi 2,0 pritseküljest see värk.
Kui hästi hakkab minema siis tahaks ikka diislit vahele aretada,kuna ehituseks oleks koht olemas.
Olen lugenud ke jeti kohta aga tegusid minul pole. Minek on hullem kui 2,3sel aga kui kurjaks ajada siis on küll elajas.
(02-04-2015, 05:06 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]tundub,et keegi on auto nooremaks teinud samas mis vahet seal on 89 või 92 ,ega see autot seepärast viltsamaks muuda !
Eesti lehtedelt vaatasin siis näitab 1992 ikka.
(02-04-2015, 11:01 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Kui hästi hakkab minema siis tahaks ikka diislit vahele aretada,kuna ehituseks oleks koht olemas.
Diislit aretama hakkad, siis tuleb diffriga probleeme. Bensuka diffril on pöörded jubedalt kõrgel. Endal ka diiseldatud 300CE kupee, maantee peal pöörded on kusagil 3000+. Proovisin tavalise 300D diffrit alla, poolteljed ei istunud külge, kardaan jäi lühikeseks ja sada häda veel.
Aga kui huvi on, siis miks mitte ehitada. Päris korralik näeb välja, ideaalne toorik.
Elektriistmed ja el. katuseluuk töötavad? Kas ostsid auto24-st? Ise jägin pea igapäevaselt auto24 CE, CL, G ja SL valikut ja nagu ei jäänud silma see auto?
(02-04-2015, 11:39 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Elektriistmed ja el. katuseluuk töötavad? Kas ostsid auto24-st? Ise jägin pea igapäevaselt auto24 CE, CL, G ja SL valikut ja nagu ei jäänud silma see auto?
El asjad kõik töötavad
Müügis see auto polnud,kaup sai sõbraga tehtud.
(02-04-2015, 11:15 PM)kodutu Kirjutas: [ -> ] (02-04-2015, 11:01 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Kui hästi hakkab minema siis tahaks ikka diislit vahele aretada,kuna ehituseks oleks koht olemas.
Diislit aretama hakkad, siis tuleb diffriga probleeme. Bensuka diffril on pöörded jubedalt kõrgel. Endal ka diiseldatud 300CE kupee, maantee peal pöörded on kusagil 3000+. Proovisin tavalise 300D diffrit alla, poolteljed ei istunud külge, kardaan jäi lühikeseks ja sada häda veel.
Aga kui huvi on, siis miks mitte ehitada. Päris korralik näeb välja, ideaalne toorik.
Olen küsinud hinnapakkumisi diiseldamise suhtes siis noh 1200 ikka
Täna siis see auto enam ei käivitunud,Homme saan töötava mootori pealt teist pritset proovida,Vast pole hull töö,ja kui see ka ei aita siis läheb see pada sealt minema ja toon doonor auto 3,0 80kw diisel automaadi.
Muidugi oli siin ka seda nn tühikäigu kruvi näpitud, Ja see võib ikka väga paigast olla.
Avastasin ka club mb nr märgi aluse sellel autol,Ehk tunnistab omaks keegi
Selline näeb ta praegu välja, Vabandust kvaliteedi eest sest see makaron ei pildista paremini mul.
Küsimus ehk oskab keegi öelda mis sellele ASD differ maksab?