Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: e200 w211 2003 2.1 cdi 90 kw kylmaga ei käivitu ???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere siis. Probleem siis selline, et nii kui väljas paar kraadi kylma ei taha käivituda. kui läheb õnneks siis pika ketramise peale läheb. lõpuks ytleb et aku tyhi ja vaja laadida. kui panen krokotillid peale teise autopealt siis natuke laeb ja läheb käima. Vahetatud kõik filtrid, mootoriõli,eelsyytekyynlad, uus aku bosch. temp.andur, nukaandur vahetatud. Oskab nõu anda keegi ??? MIda vaadata või teha lasta ???
(04-01-2015, 07:40 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kui küünlad ja relee korras, siis võiks pihustite tagasivoolu mõõta.

kus kohast ma seda releed vaatan ?
(04-01-2015, 07:46 PM)Reimz494 Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2015, 07:40 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kui küünlad ja relee korras, siis võiks pihustite tagasivoolu mõõta.

kus kohast ma seda releed vaatan ?

Näiteks nii, et võtad hõõgküünaldelt juhtmed maha ja süüte andmise ajal vaatad kas igale küünlale tuleb vool peale.

(04-01-2015, 07:46 PM)Reimz494 Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2015, 07:40 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kui küünlad ja relee korras, siis võiks pihustite tagasivoolu mõõta.

kus kohast ma seda releed vaatan ?

Kui nii lihtne ülesanne näpu suhu ajab, siis oleks vist paslikum remondikohtade teemast sobiv välja valida ja nendega suhelda...

Hõõgküünlad on mittekäivituva diiselmootori puhul alati esimesed kahtlusalused, seejärel lekkivad pihustid ja kolmandaks hooldamatusest hõredakssõidetud mootor.
(05-01-2015, 12:52 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2015, 07:46 PM)Reimz494 Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2015, 07:40 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kui küünlad ja relee korras, siis võiks pihustite tagasivoolu mõõta.

kus kohast ma seda releed vaatan ?

Kui nii lihtne ülesanne näpu suhu ajab, siis oleks vist paslikum remondikohtade teemast sobiv välja valida ja nendega suhelda...

Hõõgküünlad on mittekäivituva diiselmootori puhul alati esimesed kahtlusalused, seejärel lekkivad pihustid ja kolmandaks hooldamatusest hõredakssõidetud mootor.

tänud vastamast. kontrollin need asjad yle