Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Paluks abi mootori valikul! 2.6/2.8
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mureks oleks siis, et kuidas 2.6 bensu mootor jõuab vana 126-se keret edasi vedad. Või oleks mõtekam 2.8l-ine soetada. Kuna auto väga meeldib siis plaanid on suured! Äkki oskate veel nende häid ja halbu külgi välja tuua.
Pigem siis juba 2.6 kui 2.8. Viimane vanemat tüüpi mootor. w126 kohta ei tea aga w124 veab ikka küllSmile
Kui plaanid suured siis V8 oleks mõtekas. Rida kuutest oleks parim valik hoopis 3.0
aga miks siis hoopis 3.0? kuigi see ka väga paha poleks
Vana 2.8 126 peal on pisut vananenud tehnika võrreldes uuema 3.0 -ga. Ridakuued mõlemad, võimu kah suht sama palju. Uue 2.8-ga 126 ei ole kahjuks tehtud.
tavaline Kirjutas:aga miks siis hoopis 3.0? kuigi see ka väga paha poleks

No 2.6 ja 3.0 on põhimõtteliselt samad mootorid (m103), kütet nad kulutavad sama palju aga 3.0 on võimsam. Ja 3.0 vs 2.8 põhjuse tõi välja juba HotPapa, 3.0 on uuema tüübi moto.
2.8 ja 3.0 küttekulu vahet ma ei oska komenteerida aga ma kaldun arvama, et 3.0 on ökonoomsem. Selle koha pealt võiks keegi targem sõna võtta.
Olen proovinud kahte W126 2,6 mootoriga,no ei mingit liikumist.Kui V8 pelgad,siis 3,0 parim valik.
Eks oleneb rahakoti paksusest,260SE minekus samuti kahtlen,enda 280SE W116 liigutab end küll normaalselt.300SE on kindlasti R6-test see kõige parem,kuid kõige kallim ka,sest kõige uuem ju.Praegu on neid 6-realiseid paar tükki saadaval,iseasi kui korralikud nad on...
Ise pooldan 100% V8 (380,420,500,560) mootoreid,seal juba asjalik jõud ja tõsised hääled mängusSmile
Mõned autod siis..
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 260SE manuaal(mehed,ärge tehke kohe maha,ise küll ei poolda,kuid äkki mõnele meeldibWink
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 420SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 420SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat,nahksisuga:tongue:

Edu auto otsimisel Wink
kuna v8 ma nüüd küll ei osta esimeseks endale siis on vist tõesti parim valik 3.0. saksa lehtedelt vaatasin siis praktiliselt kõik olid automaadid, aga eelistaks praegu veel manuaali. aga kumb tegelikult parem on? kütuse kulu on ka neil suhteliselt sama ju, aga kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab aga vastust ta ei saand, ehk leidub siin targemaid
pigem võta automaat, pärast manuaaliga s'ist raske lahti saada, kui just päriseks ei taha jätta:p
S klass ja manuaal, hm..., a no miks ka mitte, mõnel mudelil on ju vändaga aknad kaRolleyes
see ei peata sõidu mõnusid
vana auto ostmise reegel number üks (heimarlenk tõstab neli sõrme): osta kõige tervem, mis leiad.
Vanad või uued või keskmised tüübid ei puhu siinkohal mingit pilli.

Pole ju erilist tolku huippulisadega 560SEList, kui see, tatt ripakil, enamuse ajast töökojas arvet kasvatab. Samal ajal võid tolle vändaakende ja manuaaliga 260SEga rahulikult (kuigi mitte väga kiiresti :) tänavaid mõõta.
tavaline Kirjutas:kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab

Mis mõttes pööret, kas tahad enamus aja põhjagaasiga sõita ?
Eks kast ole ikka vasavalt autole tehtud ja seda mootorit välja kannatama ilma et midagi juhtuks.

Ka teen möödasõite (nonMB)5000...6000 rpm-ga, ei ole veel aru saand et see kastile ei meeldiks.
tavaline Kirjutas:aga kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab aga vastust ta ei saand, ehk leidub siin targemaid

Ei tea küll, mida see MB kast välja ei kannataks... või mis sul temaga plaanis teha on?? Endal küll siiamaani kõik kiusamised üle elanud, samas, kõik teised automaadid ka edukalt pidanud. Imo manuaalist lihtsam lahti sada.
ei keegi lihtsalt kusagil küsis selle autommat kasti kohta ja siis mõtlesin et uurin üle, plaanis mingit driftingut küll harrastada pole