Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Mureks oleks siis, et kuidas 2.6 bensu mootor jõuab vana 126-se keret edasi vedad. Või oleks mõtekam 2.8l-ine soetada. Kuna auto väga meeldib siis plaanid on suured! Äkki oskate veel nende häid ja halbu külgi välja tuua.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Pigem siis juba 2.6 kui 2.8. Viimane vanemat tüüpi mootor. w126 kohta ei tea aga w124 veab ikka küll
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
21-01-2007, 08:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2007, 08:47 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Kui plaanid suured siis V8 oleks mõtekas. Rida kuutest oleks parim valik hoopis 3.0
Turbo
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
aga miks siis hoopis 3.0? kuigi see ka väga paha poleks
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Vana 2.8 126 peal on pisut vananenud tehnika võrreldes uuema 3.0 -ga. Ridakuued mõlemad, võimu kah suht sama palju. Uue 2.8-ga 126 ei ole kahjuks tehtud.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
tavaline Kirjutas:aga miks siis hoopis 3.0? kuigi see ka väga paha poleks
No 2.6 ja 3.0 on põhimõtteliselt samad mootorid (m103), kütet nad kulutavad sama palju aga 3.0 on võimsam. Ja 3.0 vs 2.8 põhjuse tõi välja juba HotPapa, 3.0 on uuema tüübi moto.
2.8 ja 3.0 küttekulu vahet ma ei oska komenteerida aga ma kaldun arvama, et 3.0 on ökonoomsem. Selle koha pealt võiks keegi targem sõna võtta.
Turbo
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Olen proovinud kahte W126 2,6 mootoriga,no ei mingit liikumist.Kui V8 pelgad,siis 3,0 parim valik.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
22-01-2007, 01:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2007, 01:11 AM ja muutjaks oli Uku.)
Eks oleneb rahakoti paksusest,260SE minekus samuti kahtlen,enda 280SE W116 liigutab end küll normaalselt.300SE on kindlasti R6-test see kõige parem,kuid kõige kallim ka,sest kõige uuem ju.Praegu on neid 6-realiseid paar tükki saadaval,iseasi kui korralikud nad on...
Ise pooldan 100% V8 (380,420,500,560) mootoreid,seal juba asjalik jõud ja tõsised hääled mängus
Mõned autod siis..
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 260SE manuaal(mehed,ärge tehke kohe maha,ise küll ei poolda,kuid äkki mõnele meeldib
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 420SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 420SE automaat
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 300SE automaat,nahksisuga:tongue:
Edu auto otsimisel
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
kuna v8 ma nüüd küll ei osta esimeseks endale siis on vist tõesti parim valik 3.0. saksa lehtedelt vaatasin siis praktiliselt kõik olid automaadid, aga eelistaks praegu veel manuaali. aga kumb tegelikult parem on? kütuse kulu on ka neil suhteliselt sama ju, aga kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab aga vastust ta ei saand, ehk leidub siin targemaid
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
pigem võta automaat, pärast manuaaliga s'ist raske lahti saada, kui just päriseks ei taha jätta:p
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
S klass ja manuaal, hm..., a no miks ka mitte, mõnel mudelil on ju vändaga aknad ka
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
see ei peata sõidu mõnusid
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
vana auto ostmise reegel number üks (heimarlenk tõstab neli sõrme): osta kõige tervem, mis leiad.
Vanad või uued või keskmised tüübid ei puhu siinkohal mingit pilli.
Pole ju erilist tolku huippulisadega 560SEList, kui see, tatt ripakil, enamuse ajast töökojas arvet kasvatab. Samal ajal võid tolle vändaakende ja manuaaliga 260SEga rahulikult (kuigi mitte väga kiiresti :) tänavaid mõõta.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
tavaline Kirjutas:kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab
Mis mõttes pööret, kas tahad enamus aja põhjagaasiga sõita ?
Eks kast ole ikka vasavalt autole tehtud ja seda mootorit välja kannatama ilma et midagi juhtuks.
Ka teen möödasõite (nonMB)5000...6000 rpm-ga, ei ole veel aru saand et see kastile ei meeldiks.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
22-01-2007, 08:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2007, 08:22 PM ja muutjaks oli Kalev.)
tavaline Kirjutas:aga kusagil keegi küsis kuidas see automaat pööret kannatab aga vastust ta ei saand, ehk leidub siin targemaid
Ei tea küll, mida see MB kast välja ei kannataks... või mis sul temaga plaanis teha on?? Endal küll siiamaani kõik kiusamised üle elanud, samas, kõik teised automaadid ka edukalt pidanud. Imo manuaalist lihtsam lahti sada.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
ei keegi lihtsalt kusagil küsis selle autommat kasti kohta ja siis mõtlesin et uurin üle, plaanis mingit driftingut küll harrastada pole
|