Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203, 90kW, 200cdi, 2004, ei võta starterit järgi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Tekkis niisugune probleem, et kui võtit keerata, siis ei võta starterit järgi. Süüde läheb sisse, tuled lähevad armatuuris põlema, cd läheb ka käima aga starterit järgi ei võta. Tegi veel ühekorra armatuuris (vist kuskil mingi relee) kaks klõpsu ja nüüd on täiesti vait.
Oskab keegi midagi selle kohta öelda või on kellelgi mingisugust sarnast viga olnud?
Aku ikka täis?
(31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Aku ikka täis?

Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.
(31-08-2014, 02:48 PM)MB90kW Kirjutas: [ -> ]
(31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Aku ikka täis?

Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.

100% täis aku on umbes 12.8V
25% on umbes 12.2V

Mis hetkel see ligi 12V oli?
(31-08-2014, 02:48 PM)MB90kW Kirjutas: [ -> ]
(31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Aku ikka täis?

Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.

Siis ikka aku päris tühi, alusta selle korralikust laadimisest, aga võid prooda ka täkku anda.
(31-08-2014, 02:48 PM)MB90kW Kirjutas: [ -> ]
(31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Aku ikka täis?

Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.

Vähe... Mis juhtub klemmipigega, kui süüde sisse keerata?
Proovisin täna uuesti aku oli 12.25V, kui süüde sisse keerata siis kukub 11.95V peale. Starterit andes ei muutu midagi ning järgi ei võta. Kas seda on ikkagi liiga vähe?
Ei pääse starterile ligi, ma täpselt ei teagi kus see asub. Aga otsin ülesse ning vaatan mis juhtub, kas vool jõuab starterini.
Kui probleem kehvas voolus siis käib relee plõks ja starterit järgi ei võta neid plõkse on hästi kuulda, aitab voolu andmine teise autopealt juhul kui viga ainult akus.
(01-09-2014, 05:41 PM)MB90kW Kirjutas: [ -> ]Proovisin täna uuesti aku oli 12.25V, kui süüde sisse keerata siis kukub 11.95V peale. Starterit andes ei muutu midagi ning järgi ei võta. Kas seda on ikkagi liiga vähe?
Ei pääse starterile ligi, ma täpselt ei teagi kus see asub. Aga otsin ülesse ning vaatan mis juhtub, kas vool jõuab starterini.

Misasja sa jamad. Sulle ju öeldi, et aku on tühi ja vajab laadimist. Või kui aku enam voolu sisse ei võta, siis uut akut.

Seega esimese asjana pane aku laadima. Kui aku täis (klemmipinge ca 12.6-12.8V), proovi uuesti käivitada. Kui ka siis starterit järgi ei võta, tasub edasi otsima hakata. Ning muidugi tuleb välja selgitada aku tühjenemise põhjus.
Nüüd siis olukord niisugune. Kirjutan siia infoks teistele.
Tõmbasin lõpuks auto käima, laadimine ei andnud mingit tulemust. Nii kui auto käima sain andis veateateks et generaator ei tööta ning lõi ka eelsüüteküünalde tule põlema. Oskab keegi öelda, mida see tähendab? Generaator vahepeal töötab, vahepeal mitte. Numbrites tähendab see, et kõige kõrgemaks tõusis laadimispinge 13.45V peale. Alguses oli veel madalamgi. Pluss veel kehva aku.
Aga uus genekas on ostetud ning kui ära vahetan siis annan teada, mis muutus.
Palju "uus" genekas maksis?
Samas minu projekti autol (w201-l) sama asi, et ei võta starterit järgi. Süüde sees jne, AKU laadisin ka korralikult täis, juhtmed asjad on kõik ilusti kinni. Aga starterit ikka järgi ei võta, kruvikaga läheb kohe.
(05-09-2014, 10:32 PM)sten130 Kirjutas: [ -> ]Samas minu projekti autol (w201-l) sama asi, et ei võta starterit järgi. Süüde sees jne, AKU laadisin ka korralikult täis, juhtmed asjad on kõik ilusti kinni. Aga starterit ikka järgi ei võta, kruvikaga läheb kohe.

Vaheta süütelukupõhi, vaata mis siis teeb. Ja et seda valesti sisse ei paneks(w124 oli see võimalik)
(05-09-2014, 10:32 PM)sten130 Kirjutas: [ -> ]Samas minu projekti autol (w201-l) sama asi, et ei võta starterit järgi. Süüde sees jne, AKU laadisin ka korralikult täis, juhtmed asjad on kõik ilusti kinni. Aga starterit ikka järgi ei võta, kruvikaga läheb kohe.

Ega ei lasegi käima millegi pärast panna. Mina laadisin samamoodi aku täis aga käima panna ei lasknud. Tõmbasime käima. Ning pärast seda sain auto alles võtmest käivitada.
(05-09-2014, 07:06 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Palju "uus" genekas maksis?

Mina sain 60 euriga.
Tere taas.
Olen nüüd jätnud selle teema unarusse, ega ole infot jaganud, kuidas ma probleemist jagu sain.
Niisiis... kõigepealt vahetasin aku ära, kuid probleem jäi ikka. Auto armaturis tuli kiri, et "genekas on vigane ning mine töökotta". Vahepeal langes laadimine kuni 13.0V peal (harva viskas isegi 12.8V), vahepeal oli laadimine kuni 14.4V. OK, talitasin siis auto soovituste järgi ning vahetasin geneka ära. Panin auto käima, laadimine...14,2V. Tundus et kõik on korras. Pärast 5km sõitmist kukkus laadimine 13,3V peale.
Ega siis jäänud enam muud üle kui minna tuttava juurde, et ta arvuti järgi lükkaks. Pani arvuti järgi, proovis testeriga, koputas mootorit siit-sealt ning ütles... "Starter läbi". Kummaline küll, aga lasin tal starteriprobleemiga tegeleda. Ja oh sa imet, auto saigi terveks.
Generaatori vea andis sellepärast, et tänu starteri harjade lühisele kukkus pinge nii madalale, et arvuti arvas et genekas on õhtul ning plokeeris käivituse.
Loodan et kellelgi on sellest infost abi.

Üks naljakas seik veel, samale teemale otsa.
Nimelt kui helistasin Silberisse, et kas laadimine kukub vahepeal 13.4V peale või peaks näitama tulema, siis öeldi mulle sealt, et kõik on OK, "Genekas ise reguleerib laadimist. Aga noh, kui tahate siis oma südamerahustuseks võite ju meie juurde tulla ning me viskame ka pilgu peale." Thumbsup Nagu mul poleks oma aja ja rahaga midagi muud peale hakata, kui Silberi vahet joosta. Sedaenam et sealt öeldi et kõik on normipiires.
Ning see pole ainuke kord, kui esindusest "profesionaalset" abi saan. Ja seda mitte ainult Silberist. Sellepärast tundubki aina rohkem ja rohke naljakas, kui automüügikuulutuses on uhkelt kirjutatud, et hooldatud ainult esinduses. Icon_rolleyes
Selles ma ei kahtlegi, et raamat hea on, kus on tehtud tööd kirjas. Aga ma arvan, et kui ma hoian arved alles siis peaks ka see heaks tõestuseks olema, mida ja millal tehti. Aga uue autoga kahjuks peab esinduses käima.