Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Tere. Tekkis niisugune probleem, et kui võtit keerata, siis ei võta starterit järgi. Süüde läheb sisse, tuled lähevad armatuuris põlema, cd läheb ka käima aga starterit järgi ei võta. Tegi veel ühekorra armatuuris (vist kuskil mingi relee) kaks klõpsu ja nüüd on täiesti vait.
Oskab keegi midagi selle kohta öelda või on kellelgi mingisugust sarnast viga olnud?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Aku ikka täis?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
(31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: Aku ikka täis?
Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
31-08-2014, 05:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2014, 05:13 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(31-08-2014, 02:48 PM)MB90kW Kirjutas: (31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: Aku ikka täis?
Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.
100% täis aku on umbes 12.8V
25% on umbes 12.2V
Mis hetkel see ligi 12V oli?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(31-08-2014, 02:48 PM)MB90kW Kirjutas: (31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: Aku ikka täis?
Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.
Siis ikka aku päris tühi, alusta selle korralikust laadimisest, aga võid prooda ka täkku anda.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-08-2014, 02:48 PM)MB90kW Kirjutas: (31-08-2014, 02:45 PM)indrek Kirjutas: Aku ikka täis?
Aku 11,98V. Seega aku peaks korras olema.
Vähe... Mis juhtub klemmipigega, kui süüde sisse keerata?
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Proovisin täna uuesti aku oli 12.25V, kui süüde sisse keerata siis kukub 11.95V peale. Starterit andes ei muutu midagi ning järgi ei võta. Kas seda on ikkagi liiga vähe?
Ei pääse starterile ligi, ma täpselt ei teagi kus see asub. Aga otsin ülesse ning vaatan mis juhtub, kas vool jõuab starterini.
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Kui probleem kehvas voolus siis käib relee plõks ja starterit järgi ei võta neid plõkse on hästi kuulda, aitab voolu andmine teise autopealt juhul kui viga ainult akus.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
(01-09-2014, 05:41 PM)MB90kW Kirjutas: Proovisin täna uuesti aku oli 12.25V, kui süüde sisse keerata siis kukub 11.95V peale. Starterit andes ei muutu midagi ning järgi ei võta. Kas seda on ikkagi liiga vähe?
Ei pääse starterile ligi, ma täpselt ei teagi kus see asub. Aga otsin ülesse ning vaatan mis juhtub, kas vool jõuab starterini.
Misasja sa jamad. Sulle ju öeldi, et aku on tühi ja vajab laadimist. Või kui aku enam voolu sisse ei võta, siis uut akut.
Seega esimese asjana pane aku laadima. Kui aku täis (klemmipinge ca 12.6-12.8V), proovi uuesti käivitada. Kui ka siis starterit järgi ei võta, tasub edasi otsima hakata. Ning muidugi tuleb välja selgitada aku tühjenemise põhjus.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Nüüd siis olukord niisugune. Kirjutan siia infoks teistele.
Tõmbasin lõpuks auto käima, laadimine ei andnud mingit tulemust. Nii kui auto käima sain andis veateateks et generaator ei tööta ning lõi ka eelsüüteküünalde tule põlema. Oskab keegi öelda, mida see tähendab? Generaator vahepeal töötab, vahepeal mitte. Numbrites tähendab see, et kõige kõrgemaks tõusis laadimispinge 13.45V peale. Alguses oli veel madalamgi. Pluss veel kehva aku.
Aga uus genekas on ostetud ning kui ära vahetan siis annan teada, mis muutus.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Palju "uus" genekas maksis?
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
05-09-2014, 10:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2014, 10:33 PM ja muutjaks oli sten130.)
Samas minu projekti autol (w201-l) sama asi, et ei võta starterit järgi. Süüde sees jne, AKU laadisin ka korralikult täis, juhtmed asjad on kõik ilusti kinni. Aga starterit ikka järgi ei võta, kruvikaga läheb kohe.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(05-09-2014, 10:32 PM)sten130 Kirjutas: Samas minu projekti autol (w201-l) sama asi, et ei võta starterit järgi. Süüde sees jne, AKU laadisin ka korralikult täis, juhtmed asjad on kõik ilusti kinni. Aga starterit ikka järgi ei võta, kruvikaga läheb kohe.
Vaheta süütelukupõhi, vaata mis siis teeb. Ja et seda valesti sisse ei paneks(w124 oli see võimalik)
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
06-09-2014, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2014, 10:57 AM ja muutjaks oli MB90kW.)
(05-09-2014, 10:32 PM)sten130 Kirjutas: Samas minu projekti autol (w201-l) sama asi, et ei võta starterit järgi. Süüde sees jne, AKU laadisin ka korralikult täis, juhtmed asjad on kõik ilusti kinni. Aga starterit ikka järgi ei võta, kruvikaga läheb kohe.
Ega ei lasegi käima millegi pärast panna. Mina laadisin samamoodi aku täis aga käima panna ei lasknud. Tõmbasime käima. Ning pärast seda sain auto alles võtmest käivitada.
(05-09-2014, 07:06 PM)väikemees Kirjutas: Palju "uus" genekas maksis?
Mina sain 60 euriga.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
15-12-2014, 07:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2014, 09:45 PM ja muutjaks oli MB90kW.)
Tere taas.
Olen nüüd jätnud selle teema unarusse, ega ole infot jaganud, kuidas ma probleemist jagu sain.
Niisiis... kõigepealt vahetasin aku ära, kuid probleem jäi ikka. Auto armaturis tuli kiri, et "genekas on vigane ning mine töökotta". Vahepeal langes laadimine kuni 13.0V peal (harva viskas isegi 12.8V), vahepeal oli laadimine kuni 14.4V. OK, talitasin siis auto soovituste järgi ning vahetasin geneka ära. Panin auto käima, laadimine...14,2V. Tundus et kõik on korras. Pärast 5km sõitmist kukkus laadimine 13,3V peale.
Ega siis jäänud enam muud üle kui minna tuttava juurde, et ta arvuti järgi lükkaks. Pani arvuti järgi, proovis testeriga, koputas mootorit siit-sealt ning ütles... "Starter läbi". Kummaline küll, aga lasin tal starteriprobleemiga tegeleda. Ja oh sa imet, auto saigi terveks.
Generaatori vea andis sellepärast, et tänu starteri harjade lühisele kukkus pinge nii madalale, et arvuti arvas et genekas on õhtul ning plokeeris käivituse.
Loodan et kellelgi on sellest infost abi.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Üks naljakas seik veel, samale teemale otsa.
Nimelt kui helistasin Silberisse, et kas laadimine kukub vahepeal 13.4V peale või peaks näitama tulema, siis öeldi mulle sealt, et kõik on OK, "Genekas ise reguleerib laadimist. Aga noh, kui tahate siis oma südamerahustuseks võite ju meie juurde tulla ning me viskame ka pilgu peale." Nagu mul poleks oma aja ja rahaga midagi muud peale hakata, kui Silberi vahet joosta. Sedaenam et sealt öeldi et kõik on normipiires.
Ning see pole ainuke kord, kui esindusest "profesionaalset" abi saan. Ja seda mitte ainult Silberist. Sellepärast tundubki aina rohkem ja rohke naljakas, kui automüügikuulutuses on uhkelt kirjutatud, et hooldatud ainult esinduses.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Selles ma ei kahtlegi, et raamat hea on, kus on tehtud tööd kirjas. Aga ma arvan, et kui ma hoian arved alles siis peaks ka see heaks tõestuseks olema, mida ja millal tehti. Aga uue autoga kahjuks peab esinduses käima.
|