Viimasel ajal on hakanud juhipoolne esimene amort vajuma. Algul paaripäevase seismise järel, nüüd juba 6-7 tunni järel on esimene vasak ratas ohtlikult koopas. Kas on mõtet lasta midagi diagnoosida või kohe amorti vahetama (täna hommikul tundus ka esimene parempoolne tiba allpool olevat). Lugesin siit foorumist, et ehk aitab tihendi (või padja?) vahetus?
Kokkuvõttes, mida soovitate sellises olukorras teha?
(28-08-2014, 08:39 AM)aeg Kirjutas: [ -> ]...
Kokkuvõttes, mida soovitate sellises olukorras teha?
Kõne Lesvenisse aja kinnipanemiseks.
Kui endal on kohta, vahendid, aeg ja tahtmine, siis lugeda välismaa foorumitest vahetuse teinute kogemusi. Ei ole raketiteadus, kuid ebaõnnestumise võimalus on olemas.
Kui vajad esiamordi, mul on üks tagavara olemas.
Endal sama auto
Kui lekib ülevalt (kapoti alt) _seebiveega tuvastatav_ siis on võimalik remontida.
(28-08-2014, 01:34 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Kui vajad esiamordi, mul on üks tagavara olemas.
Endal sama auto
Tänud pakkumast. Mis oleks amordi hind?