Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 200D jõnksutab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Paned käigu sisse, lähed kohapealt minema siis hakkab jõnksutama. Peaaegu iga käiguga on nii, 2 ja 3-da käiguga on jõnksutamine kõige hullem, 4-da ja 5-da käiguga pole eriti tunda. Kütusefiltri olen ära vahetanud, lootes, et ehk läheb asi paremaks. Mootoripadjad ja sillad on masinal korras.

Oskab keegi aimata milles asi võib olla siis tean, mida kontrollida ja teha?

Samuti olen märganud, et kui auto külmalt kohapeal käib ja teha mingi väike tiir autoga kusagil siis käiku välja võttes, hakkavad pöörded kõikuma - kas see võib kuidagi seotud olla jõnksutamisega?
Tegemist siis 1993 2.0 diisliga, 5 käiguline manuaal käigukast.
(01-06-2014, 03:30 PM)kodutu Kirjutas: [ -> ]Paned käigu sisse, lähed kohapealt minema siis hakkab jõnksutama.
...
Samuti olen märganud, et kui auto külmalt kohapeal käib ja teha mingi väike tiir autoga kusagil siis käiku välja võttes, hakkavad pöörded kõikuma - kas see võib kuidagi seotud olla jõnksutamisega?
Tegemist siis 1993 2.0 diisliga, 5 käiguline manuaal käigukast.

KSP regulaator kulunud ja ei hoia pöördeid päris paigas. Asi läheb hullemaks, kui pritse mootori kuludes hilistub. Siia lisada veel peetis pihustiotsad ja veidi hõre mootor ja on känguru valmis. Hüppamisele aitab kaasa lõtkuv jõuülekanne ja tagasild. Natuke siit, natuke sealt ja ongi kole...

Manuaalkastiga autol peaks gaasihoovastikus olema gaasiamort. Kontrolli, ega see takerdu.
Mootor on sellel masinal vahetatud ja hõre ta ei saa olla, pihustiotsad ning kõik mootori kuluosad on õigeaegselt vahetatud ja korralikud. Mootor tuli 190D pealt, kus ta sõitis ilusti ning ilma jõnksutamata.