Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
(15-09-2015, 02:39 PM)SanderP Kirjutas: [ -> ]Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi.
...

Lühendasite käänmiku õlakuid või panite kordistusliigendid?

Pane õhuvõtt külma imema ja leiad veel hobeseid...
(15-09-2015, 04:58 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(15-09-2015, 02:39 PM)SanderP Kirjutas: [ -> ]Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi.
...

Lühendasite käänmiku õlakuid või panite kordistusliigendid?

Pane õhuvõtt külma imema ja leiad veel hobeseid...

Poolik esisilla lahendus:

[Pilt: 87672-11391104_377685825754063_337937396...57_n-1.jpg]

Õhuvõtu asukoha muutmine oli esimene mõte.
See saab kindlasti muudetud
12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära.

On üsna tõenäoline, et suurema kuumakojaga hakkab veel varem spoolima.

Nagu isegi tead, siis turbo valik ongi paras kompromiss.
(15-09-2015, 05:20 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära.

On üsna tõenäoline, et suurema kuumakojaga hakkab veel varem spoolima.

Nagu isegi tead, siis turbo valik ongi paras kompromiss.

Ilmselt jah kuumkoda liiga väike ning graafikust näha et lõpus enam jõudu ei tee.
Praegu on piiraja 7000 natuke peale pööret kuid reaalselt sealt enam jõudu ei tule.

Mõtted mõlguvad turbobandit nuka ( või sarnase ), uue sisselaske kolde ning ilmselt ka turbo poole☺
Aga eks tulevik näitab, mis tegelikult juhtuma hakkab.
Kõrvalt tundus, et võiks ikka veel jäigem olla. Kuidas sõitja kohapealt vedrustuse käitumist hindad?
Väga haige aparaat, palju jõudu ja jäksu.
Tere taas,

Palju aega on viimasest postitusest möödas ning aeg teemat täiendada Smile

Terve talv sai põhimõtteliselt klaasfiibriga tegeletud. Nüüdseks siis nii esiosa ( tiivad, kapott ) kui ka tagaosa klaasfiibrist.

Mõned pildid valmistamisest:

Tagaosa vormi võtmine:

[Pilt: 88743-tagaosa_vorm.jpg]

Esiosa:

[Pilt: 47675-esiosa.jpg]

Tagaosa peaaegu valmis:

[Pilt: 93845-Valmis_tagaosa.jpg]

Ütleme nii, et saime omal nahal tunda miks klaasfiibrist detailide hinnad krõbedad on. Tegemist on äärmiselt aega ja täpsust nõudva tööga.

Aga lõpuks on meil ilmselt Eestis esimesed MB 300CE klaasfiibri vormid olemas. Mõni on ka juba küsinud oma auto jaoks meie käest detaili Smile
Kuid siin kohal mainin ära, et müügiks me neid ei valmista kuna tegemist on driftiautoga siis on igat lohku me taga ei ajanud.

Peaasi, et paari meetri pealt enamvähem hea välja näeks.

Mootori poole pealt nii palju, et vahepeal külastas meie kodumaad kuulus bandiit,
kes tõi meile oma toodangut.
Läksid siis mootorisse H-profiil kepsud, Turbobanditi nukk. Turboks TB70 ja kütuseks etanool Icon_razz

[Pilt: 28425-Roman.jpg]

Ratast graafik tuli selline. Rõhku vist oli mälu järgi 1,4 Bari. Kindlasti saaks rohkem aga sidur hakkas libisema Confused

Tulemus rattast 358 kw ja 638 NM

[Pilt: 47659-Duno.jpg]

Avalaksus ka paar sõna - niikaua kuni koos püsis oli hea Icon_razz
Veendusime jätkuvalt, et jõuülekanne on endiselt kõige nõrgem koht.
Saime teha vist kokku 8 ringi kui mõlemad poolteljed lahkusid Retard

[Pilt: 86666-Avalaks_2016.jpg]

[Pilt: 82538-Avalaks_burn.jpg]

[Pilt: 76973-Avalaksu_tagajarg.jpg]

Silla tõttu jäi ka Suurhalli drift meil vahele.
Preguseks on plaan panna BMW Typ 188 differ, et saaks ülekandeid vahetada ning muud jupid tulevad MB - de küljest.

Tänan tähelepanu eest.

SanderP












Lehti: 1 2 3