Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: G 463 sillalukkude lülitumise. probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskab juhatada mis elektroonika sillalukke lülitab. Vaakumvoolikud kinni aga lukud ei lülitu. Seisnud auto, kust viga otsida?
(24-04-2014, 09:32 PM)voolavvesi Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab juhatada mis elektroonika sillalukke lülitab. Vaakumvoolikud kinni aga lukud ei lülitu. Seisnud auto, kust viga otsida?

Mis aasta auto? Kas hoovastik ikka liigub?

EDIT: Vaakumvoolikud? Kas lülitus ka uuematel ikka õliga ei käi?
(27-04-2014, 08:15 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(24-04-2014, 09:32 PM)voolavvesi Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab juhatada mis elektroonika sillalukke lülitab. Vaakumvoolikud kinni aga lukud ei lülitu. Seisnud auto, kust viga otsida?

Mis aasta auto? Kas hoovastik ikka liigub?

EDIT: Vaakumvoolikud? Kas lülitus ka uuematel ikka õliga ei käi?

W463-l on lülitamiseks kombinatsioon vaakumist ja hüdraulikast. St. et kui lülitit vajutad, siis solenoid avaneb, laseb võimendile vaakumi peale ja seal membraan surub õli, mis lülitab sillalukke. Esi- ja tagasüsteem käivad nii, keskdifrit lülitab vaid õhk.

Kui enda omal kunagi viga taga ajasin, siis kõigepeal vaatasin, kas lülitamise peale solenoid avanes. Uuri kapoti all, siis saad aru, kust ja kuhu õhk peab liikuma. Vanemal (1991.a.) autol olid võimendid esimeses paremas rattakoopas logari taga (kui õigesti mäletan). Hakka mööda lülitamise ahelat liikuma, küll katkise koha üles leiad. Ei usu, et asi elektroonikas, see peaks seal lihtne olema. Kui internetis kaevad, leiad skeemi ka.
Mul vist tookord piisas õhutusniplite lahtikeeramisest luku lülitamise silindri peal. Ronid auto alla, uurid natuke asja ja leiad need üles.

Kaur

Tänud vastuse eest, seda niplite teemat ei teadnud! Tagumise ja keskmise luku sain tööle oli ikka vaakum, esimene nagu ei toimi kuigi tuled lähevad põlema. Kahtlustasin korra et pika seismisega mehhanism silla sees kinni jäänud, samas ega siis õli sees see juhtuda saa? Uurin edasi, skeemi leidsin ka netist ülesse.

(04-05-2014, 09:05 AM)voolavvesi Kirjutas: [ -> ]Tänud vastuse eest, seda niplite teemat ei teadnud! Tagumise ja keskmise luku sain tööle oli ikka vaakum, esimene nagu ei toimi kuigi tuled lähevad põlema. Kahtlustasin korra et pika seismisega mehhanism silla sees kinni jäänud, samas ega siis õli sees see juhtuda saa? Uurin edasi, skeemi leidsin ka netist ülesse.

Esimestega on see tüüpviga. Kuna esimesi kasutatakse üliharva, siis nad lihtsalt lähevad silla sees rooste. Kui tuli läheb põlema aga ei lukusta, võib olla, et luku kolb läheb niikaugele, et tule lülitit lülitada aga mitte piisavalt kaugele, et silda lukustada.
Isiklikest kogemustest oskan soovitada vaakumiga difri lukkude õhutamist. See paras peavalu ( loe aeganõudev). On esinenud juhuseid kus lukusti ei saa piisavalt õli. Teiseks.Kas 463 lülitid polnud mitte kahe tulega? üks tuli annab märku, et lülitasid ja teine seda, et on käivitunud. 270 cdi on kindlalt nii aga varasemalt ei mäleta praegu.
(24-08-2014, 09:55 PM)kaidok Kirjutas: [ -> ]Isiklikest kogemustest oskan soovitada vaakumiga difri lukkude õhutamist. See paras peavalu ( loe aeganõudev). On esinenud juhuseid kus lukusti ei saa piisavalt õli. Teiseks.Kas 463 lülitid polnud mitte kahe tulega? üks tuli annab märku, et lülitasid ja teine seda, et on käivitunud. 270 cdi on kindlalt nii aga varasemalt ei mäleta praegu.

Jep- kollane näitab lüliti aktiveerimist ja punane luku rakendumist.