Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 nivoosüsteemi torustik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Nivoosüsteemi torustiku läbiroostetamise ja asendamise kohta on siin erinevate teemade raames ennegi kirjutatud. Aga. Mul hakkas lekkima toru, mis jookseb tagasilla kohal vasaku amordi rõhuakusse vm potska see seal on. Toru kättesaamise lihtsaim viis oli see lihtsalt pooleks saagida. Üllatusega avastasin toru seest peenikese traadi. Alguses arvasin, et mingi koostepraak vms, aga samasugune oli teisel poolel ja läbipuhumine nõudis oluliselt suuremat pingutust, kui suvalise piduritoru puhul. Ilmselt on see siis läbivoolu kiiruse piiramiseks, et süsteem näiteks lainetava tee korral hoopis autot (kaasa) õõtsutama ei jõuaks hatata …
Küsimus praktikutele – kas originaaltorustiku asendamisel suvaliste torude või survevoolikutega mingeid veidrusi ei ole ilmnenud?
Loomulikult jooksis ka rõhuaku õlist tühjaks – ei kujuta ette, kuidas nii peenikese toru kaudu sealt õhk peaks välja tulema, kui toru siseneb rõhuakusse alt ja mingit ringvoolu ei paista olevat - või tuleks potska ja amordi vahelt voolik lahti võtta ja lasta pumbal süsteem õli täis suruda?
Info eest tänulik.
Joonise järgi seal küll mingit traati ei käi. Ja ei mõista ka milleks peaks hea olema.
Õõtsumise hoiab ikka ära amortisaator ise, nagu ka nivoota autodel.
Ja toru jämedus ei muuda midagi, peale selle et jämedama toru puhul lihtsalt süsteemis natuke rohkem õli.
Nähtavasti mingi omalooming seal kunagi tehtud.
210 puhul ei tea, kuid 123 trassidel (peale- ja tagasivool) oli küll tehasest traat sees.

Mina olen 123 ja 124 puhul küll trasse traaditustanud ja poel sellega seoses mingeid ekstsesse märganud. Tõsi, mul pole just vaikseimad autod ka olnud...

Õhk oskab ise vähehaaval ära lahkuda. Protsessi kiirendamiseks võib ju amordipoolsest otsast mutrit avada...
Tänud kogemusi jagamast!
Uued torudega on ikka kohe hoopis parem sõita, kui enne Smile Kuna vanadest tulid traadid ilma suurema pusserdamiseta välja, siis pistsin nad tagasi - mine tea, milleks see hea on.
(01-02-2014, 07:55 PM)galewiboegg Kirjutas: [ -> ]Tänud kogemusi jagamast!
Uued torudega on ikka kohe hoopis parem sõita, kui enne Smile Kuna vanadest tulid traadid ilma suurema pusserdamiseta välja, siis pistsin nad tagasi - mine tea, milleks see hea on.


Seal kasutavad jah torudes igasugu vigureid. Näiteks pumbast väljuvas voolikust leiad spiraali kujuga plastikust "makaroni".