27-01-2014, 12:14 AM
Tere!
Nivoosüsteemi torustiku läbiroostetamise ja asendamise kohta on siin erinevate teemade raames ennegi kirjutatud. Aga. Mul hakkas lekkima toru, mis jookseb tagasilla kohal vasaku amordi rõhuakusse vm potska see seal on. Toru kättesaamise lihtsaim viis oli see lihtsalt pooleks saagida. Üllatusega avastasin toru seest peenikese traadi. Alguses arvasin, et mingi koostepraak vms, aga samasugune oli teisel poolel ja läbipuhumine nõudis oluliselt suuremat pingutust, kui suvalise piduritoru puhul. Ilmselt on see siis läbivoolu kiiruse piiramiseks, et süsteem näiteks lainetava tee korral hoopis autot (kaasa) õõtsutama ei jõuaks hatata …
Küsimus praktikutele – kas originaaltorustiku asendamisel suvaliste torude või survevoolikutega mingeid veidrusi ei ole ilmnenud?
Loomulikult jooksis ka rõhuaku õlist tühjaks – ei kujuta ette, kuidas nii peenikese toru kaudu sealt õhk peaks välja tulema, kui toru siseneb rõhuakusse alt ja mingit ringvoolu ei paista olevat - või tuleks potska ja amordi vahelt voolik lahti võtta ja lasta pumbal süsteem õli täis suruda?
Info eest tänulik.
Nivoosüsteemi torustiku läbiroostetamise ja asendamise kohta on siin erinevate teemade raames ennegi kirjutatud. Aga. Mul hakkas lekkima toru, mis jookseb tagasilla kohal vasaku amordi rõhuakusse vm potska see seal on. Toru kättesaamise lihtsaim viis oli see lihtsalt pooleks saagida. Üllatusega avastasin toru seest peenikese traadi. Alguses arvasin, et mingi koostepraak vms, aga samasugune oli teisel poolel ja läbipuhumine nõudis oluliselt suuremat pingutust, kui suvalise piduritoru puhul. Ilmselt on see siis läbivoolu kiiruse piiramiseks, et süsteem näiteks lainetava tee korral hoopis autot (kaasa) õõtsutama ei jõuaks hatata …
Küsimus praktikutele – kas originaaltorustiku asendamisel suvaliste torude või survevoolikutega mingeid veidrusi ei ole ilmnenud?
Loomulikult jooksis ka rõhuaku õlist tühjaks – ei kujuta ette, kuidas nii peenikese toru kaudu sealt õhk peaks välja tulema, kui toru siseneb rõhuakusse alt ja mingit ringvoolu ei paista olevat - või tuleks potska ja amordi vahelt voolik lahti võtta ja lasta pumbal süsteem õli täis suruda?
Info eest tänulik.