Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 270cdi 2000 a. probleem: el power control EPC
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

sai kütusefilter ära vahetatud, peale esimest käivitamist jäi mootor
peale lühikest käimist seisma ja kohe enam ei käivitunud.
Peale väikest käiamist läks mootor käima ja tundus kõik korras olevat aga
maanteele jõudes mootor üle 2000 rpm ei lähe ja pedaali põhja vajutades
ehk siis kickdown lülitit vajutades viskab ette teate:
el power problem, EPC, visit workshop.

Muidu mootor käib kenasti kuni 2000 pöördeni.
Ilmselt läks auto mingisse avariireziimi kui kütusesüsteemi õhku sattus.
Kas on võimalik seda viga kuidagi ise nö nullida või tuleb
vastava diagnostika tarkvaraga remondikohta külastada?


Ette tänades,

Erkki





Mitte ainutl tarkvara, vaid ka seda käitav Diagnostik peavad olema! VAata foorumi teemat, kus usaldusväärsemad reas.

Akuklemmi maha võttes võivad mõned vead küll kaduda, kuid riskid plokkide mahapõletamisega!
Tere õhtust,

antud probleem sai kiire lahenduse diagnostikat külastades, nimelt
selgus, et turbo rõhuandur ei anna signaali. Lähemal vaatlusel
selgus, et üks anduri klemmidest oli nö ära paindunud ja ei läinud pistiku ühendamisel sinna kuhu vaja.
Kirjas oli küll, et probleem tekkis peale kütusefiltri vahetust, samas sai ka
paar muud asja tehtud ja üks nendest tegevustest hõlmas siis ka antud anduri lahtiühendamist.
Lihtne viga aga ilma diagnostikata jälile ei saanud.

Erkki